Ventilatorul este legat pe aceeasi sonda de temperatura ca si bordul deci ar putea sa fie ea problema.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Greșit și corect în același timp: e o singură sondă fizică în care ai 2 "cititoare"(senzori, etc.) de temperatură 1 pentru injectie și 1 pentru TdB.
ÃŽntre cele 2 "cititoare" nu e nicio legătură electrică
120=injectie
247=TdB
244=sonda de temperaturăAttached FilesLast edited by 77sky; 20 April 2015, 22:52.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
salut..la un logan 1.4 laureate din 2007 am schimbat antigelul si termostatul care era blocat pe semi-dechis..acum se ridica la 4 pavele doar ocazional si atunci cand folosesc AC..opresc motorul si la scurt timp la pornire cand pun contactul arata 4 pavele..in momentul pornirii motorului scade instant la 2 si asa ramane.Dupa ce rulez un timp cu afisajul cu 2 pavele porneste GMV.Eu m-am gandit ca e vorba de o afisare defectuoasa cauzata de ceva probleme la masa pentru ca nu cred sa fie de la termostat acesta fiind nou si de origine. Ceva sugestii?..multumesc.
Comment
-
E defect cel de origine.
E normal sa faca 4 linii dupa ce opresti motorul creste temperatura motorului,apoi cand pornesti masina pompa de apa circula antigelul si temperatura scade la 2 linii si acolo ramane pentru ca nu inchide cand trebuie termostatul
Eu am pus wahler si nu mai scade sub 4 linii.
Comment
-
eu zic ca e posibil sa fie si sonda de temperatura daca zici ca cu 2 linii iti porneste gmvu
fa-i un tester si ai o imagine mai competenta vis a vis de care e problema
si eu cred la fel ca tine; daca termostatu e nou excludem defectarea lui; o fi el de origine si mai slab dar nu pica una intr-una; de altfel la mine problema s-a remediat de la sine o data cu cresterea temperaturii, nu-mi mai face probleme
Comment
-
Originally posted by gimy View Post.Dupa ce rulez un timp cu afisajul cu 2 pavele porneste GMV.
Comment
-
Salut. Am o nelamurire poate ma ajuta careva. Recent am avut probleme cu motorul, a sarit de la punct distributia. In urma acestei probleme s-au schimbat 2 supape, rectificat chiulasa. Distributia a ramas aceeasi deoarece avea doar 15.000 de km cu tot cu pompa de apa si nu prezentau nici un defect.
Dupa ce s-a reparat si s-a facut umplerea cu antigel, aerisit tot, mecanicii mi-au zis sa tin sub observatie nivelul de antigel din borcan ca s-ar putea sa mai scada. Zis si facut, timp de 1 saptamana am monitorizat, nivelul ok, niciodata nu a scazut sub minim. Au fost cateva fluctuatii la indicatia de temperatura 2-4 lini dar si-a revenit dupa cateva zile.
Dupa 1 saptamana, zic sa ma mai uit inca o data la nivel si cand colo surpriza: borcanul era gol. Nu avea nici un strop de antigel in el. Am mers cu ea aproximativ 1 km pana la primul PECO sa iau antigel. In acest timp temperatura indica bine, motorul mers bine, nu s-a incins nu nimic. Cand sa completez cu antigel surpriza din nou: nivelul din borcan al antigelului era intre minim si maxim. De 2 zile verificat si nu a mai scazut.
Unde s-a dus tot antigelul din borcan, ca apoi sa se intoarca inapoi? Nu am avut pierderi, nu era balta pe sub masina, absolut nimic.
logan 1.6 benzina + GPL
Comment
-
Da, masina parcata pe drept. Membrana vaporizator nu stiu unde este localizata.
Legat de distributie stiu, insa mi-am asumat riscul deoarece nu mai aveam incredere in service. M-au prelungit prea mult si ei nu au zis nimic de distributie au zis ca este ok. Apoi cand i-am mai intrebat iar au dat-o cotita ca este in regula dar ca parca ei ar schimba, insa mai dureaza etc. Deci sunt constient ce am facut cu distributia.
Insa nu sunt lamurit de faza cu disparitia si reaparitia antigelului.
Comment
Comment