Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 89 de grade deschide termostatul. Din fabrica veneau si cu termostate care deschideau mai repede.
    Motorul lucreaza intr-o plaja de temperaturi.

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Da' cum ai vrea sa fie daca se ating 90*C, in circuit?
      Despre transferul caldurii in lichide, ai auzit?
      Cand fierbe in borcan, sa-ti faci probleme.
      Merci merci. nu stiu daca fierbea insa temperatura imi parea foarte mare. Parca niciodata nu era asa. Si totul pe o distanta de 7-8 km seara. O sa vad daca gasesc ceva si revin cu detali.

      Comment


      • Fara sa stii temperatura exacta, poti doar specula.
        La o temperatura a lichidului de racire de cca 100*C, motoventilatorul (GMV), porneste pe treapta 1;la o temperatura de 102*C, GMV ul porneste pe viteza mare.
        Daca te regasesti intr-una din cele doua situatii, atunci temperatura de regim a motorului e un pic depasita. De abia in aceste conditii poti spune ca e foarte fierbinte lichidul de racire.
        Ramane sa urmaresti pornirea GMV ului.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Da. Se pare ca paranoia m-a batut rau de data asta . Din cauza faptului ca aveam pierderi de antigel ( rezolvat cu inlocuirea unei garnituri) am inceput sa urmaresc vasul mai cu atentie si am crezut ca frige mai mult decat e cazul. Gmv-ul porneste de fiecare data cand e cazul. Si cum paranoia ma mai bantuie :p o sa urmaresc o perioada vasul.
          Sa ma alarmez doar in cazul in care apa "bolboroseste" in vas alfel nu.

          Comment


          • scrie si pe capacul vasului de expansiune ceva de genul "atentie la aburi" sau "atentie, fierbinte". e normal sa fie fierbinte dupa ce ai mersa cu masina.

            Comment


            • La 1.4 din 2010 temperatura de citită cu un ELM327+Torque este de 81-82 °C. La un alt Logan tot 1.4 este de 90-91°C. Nu mă duc la Meridian să întreb că aia spun ce presupun ei.....dar pe bani. ÃŽntreb aici, are cineva idee cum ar trebui să fie? 81 sau 91°C ?

              Comment


              • Depinde de pragul la care incepe deschiderea termostatului; la 83*C sau 89*C.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Cu o mâna pe furtun (după termostat)și tableta în cealaltă mână am observat că la ambele Logan 1.4MPI pe la 86°C încep să se încălzească.

                  Comment


                  • ca si la diesel, si la benzinare sunt doua tipuri de termostate, 83 si 90.
                    a mea E4 din 2009 (ph2) are termostat la 83 grade, la E3 deschide la 90.
                    ma batea si pe mine gandul sa pun unul de 90, dar nu stiu daca se potriveste si mai costa si mult fata de cele de benzinare.
                    din toamna pana prin mai nu mai vad patru liniute. si normal ca creste consumul. nu stiu de ce au pus asa ceva pe diesel.

                    Comment


                    • Nu e nici o diferenta de consum cu termostat care deschide la 89 fata de cel care deschide la 83. Am facut eu modificarea acum vreo 3 ani cred si nu e nici o diferenta la consum doar ca apar 4 linii si iarna, dar la -20 nu sta la 4 linii la drumu intins, in oras e ok.

                      Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                      Comment


                      • O mica precizare; temperatura inscrisa pe termostat reprezinta pargul de la care incepe deschiderea; daca scrie 89 degrade, sa nu se inteleaga faptul ca la acea temperatura, termostatul e deschis complet. Este ca un ventil, a carui deschidere se face functie de temperatura.
                        In cazurile cand pe masina se afla un termostat de 83*C, se intampla ca termostatul sa nu deschida complet, pentru ca temperatura lichidului de racire nu creste prea mult peste pargul de deschidere si in acest caz cele 4 pavele sa se inregistreze destul de greoi.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by gimy View Post
                          buun..dupa ce am schimbat termostat..curatat contacte(toate), suplimentat masa..verificat termostat in sensul ca se incalzeste treptat furtunul care intra in calorifer..apoi treptat cel care intra in radiator..am doua linii..apoi incepe circuitul lichidului in vasul de expansiune..doua linii..porneste gmv..doua linii..se opreste gmv..doua linii..iar porneste gmv..furtunul la intrare in radiator..frige rau..doua linii..scot mufa de la sonda apa..porneste gmv..o introduc inapoi..se opreste gmv..apoi iar porneste si se opreste dupa aproximativ 20..30 sec de functionare gmv..deci sonda trimite semnal cum trebuie..in bord 2 linii..ce dracu ar putea avea?
                          dupa toate astea am schimbat sonda (tot de origine) si surpriza..jegoasa era defecta. Acum totul e normal in afisare si functionare.

                          Comment


                          • Indicator apa din bord este aprins la maxim ,in loc de 4 liniute.lichidul in vas e normal, dupa oprire ventilatorul merge mult. Daca stie cineva ce poate fi ,va rog.

                            Comment


                            • Senzorul, cel mai probabil.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • senzorul sau apa nu circula (pompa de apa defecta,furtune colmatate). vezi in vasul de expansiune daca vine "apa" pe sus pe furtunul subtire.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google