Salut.Intr-un final am schimbat termostatul,s-a facut si aerisirea instalatiei de racire odata cu schimbul antigelului...Imediat dupa asta am mers cu masina,a ajuns la 4 linii,dar iar a oscilat...in mers mai stat putin la 2 linii...a revenit la 4.Dupa 5 min oprita am plecat cu 2 linii,imediat a urcat la 4 dar dupa 1 km iar la 2 linii,inca 2 km si a ajuns la 4.Nu ma asteptam sa mai oscileze asa...deja ma gandesc la sonda temperatura sau la suplimentare masa.dar pana la asta o sa mai o tin sub observatie...poate inca nu si-a facut aerisirea...nu stiu ce sa zic....ina ceva ceva ..uitasem.Cand am bagat-o on garaj(cu 4 linii) cu motorul la relanti pornise gmv-ul.nu stiu daca are vreo relevanta...dar am zis sa precizez toata simptomatica.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Daca tin minte, dup schimb antigel se face asa: tii motorul in 2000 rpm pana porneste grupul gmv de doua ori, ca sa se altfel pot aparea simptomele descrise. La mine, cum am spus, era si sonda dusa in asa hal ca arata toate liniile pline cu motorul rece...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by wladypauly View PostDaca tin minte, dup schimb antigel se face asa: tii motorul in 2000 rpm pana porneste grupul gmv de doua ori, ca sa se altfel pot aparea simptomele descrise. La mine, cum am spus, era si sonda dusa in asa hal ca arata toate liniile pline cu motorul rece...
Sent from my LG-H815 using TapatalkSlow & Safe
Comment
-
Daca ai schimbat termostatul si tot oscileaza liniile, nu mai poate fi decat senzorul de temperatura, este pe motor, lateral in dreapta. La mine oscila la fel dar nici nu mai incalzea foarte bine, termostatul ramanea pe deschis cateodata.
Nu ai decat sa schimbi si senzorul care nu costa mai mult de 150 ron, de origine.
Comment
-
Inca o dilema...daca completez antigelul (verde-tip D) si cel care vine in completare este de alt producator are ceva? Suna putin hilar,dar am auzit varianta ca trebuie sa fie de acelasi producator pt ca altfel nu stiu ce reactie sau nu stiu ce se intampla.Din moment ce ambele sunt tip D ma gandesc ca nu e problema.....Slow & Safe
Comment
-
Toata vara a functionat ireprosabi dar cum a dat frigul nu am mai avut caldura decat foarte slab , clar termostatul s-a decalibrat si deschidea prea repede. Am luat unul nou Wahler , am schimbat in 10 minute tot , aerisit , merge ca noua, frige la maxim . Nu am pus silicon, doar garnitura originala cu ce a venit termostatul , cand am dat jos termostatul original Calorstat nu avea silicon din fabrica, doar garnitura , nu scapa nimic dupa vreo 30km cat am apucat sa merg in test .
Foarte multumit de Wahler , sa vedem cat va tine .
Banuiala mea este ca dupa 5-6 ani de utilizare termostatul chiar daca functioneaza se decalibreaza . La 100 lei cat e cu transport cu tot chiar nu mai stau sa chinui motorul, sa rabd frig si sa ajung la consumuri mari . Practic de la consum mi-am dat seama ca ceva nu este in regula , am facut 130km si au cazut 2 linii la rezervor, inainte de plecare am facut plinul , ceva imi dadea cu virgula . Am dat pe silicon Victor Reinz jumatate de pret cat pe un termostat si nici nu l-am folosit , 30 lei 70 ml, dar e ok, e bun pe langa casa.
Comment
-
Am schimbat si eu acum 2 zile corp termostat si termostat.incepuse sa curga antigel.am schimbat si sonda temperatura motor.caldura baga bine,dar in continuare daca stau in aglomeratie urca temperatura la 6 linii in bord.dupa care porneste si gmv.ciudat este ca si pe frigul care a fost saptamanile trecute temperatura urca tot la 98 grade.e normal?
Comment
-
O fi termostatul defect, posibil sa deschida prea tarziu, eu la logan nu am vazut 6 linii in viata mea, doar la un amic, cand am urcat vara pe transfagarasan in racing mode...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
am verificat cu tester si furtunul de la termostat se incalzeste exact la 88-89 grade cat scrie pe el.ma deranjeaza ca motorul sta prea cald,dar nu sare de 98 grade.pleaca gmv si il raceste la 90-92 grade.in mers oricum as merge temperatura sta in intervalul 80-90 grade.eu totusi suspectez sonda de temperatura.
Comment
-
Poate gasesti explicatii pe la pagina 152...153.... http://www.loganclub.ro/forum/forum/...racire/page152
Comment
-
Foarte util tocmai am schimbat termostatul cu unul de origine insa fără rezultat. Am schimbat și sonda și e ok momentan. Îmi stătea pe 2 pavele in mers și atunci când aveam ac pornit. Multe pavele pot apărea de la lipsa de masa la caroserie in principal. Aprinzi lumini pornești consumatori și crește nivelul la apa eronat.
Comment
-
Astazi la un 1.6mpi, apa imi statea la 2 linii, dupa care urca la 4 linii timp de cateva secunde, in final coborand din nou la 2 linii.
Primul gand: S-a dus naibii termostatul.
Am stat putin si m-am mai gandit, am deschis capota si am vazut ca ventilatorul se invartea de zor. M-am gandit ca ventilatorul porneste la o temperatura muuuult mai mare decat cea de deschidere a termostatului, asa ca am dedus ca temperatura este corecta, doar ca afisajul din bord este eronat.
Citisem mai demult ca sonda de apa are 2 functii impartite: una de a comanda gmv-ul sa porneasca, iar cealalta de a afisa in bord temperatura apei. Am luat repede o sonda de apa de la magazin, am schimbat-o si n-am mai avut probleme.
Multi mecanici ar fi schimbat termostatul fara sa mai stea pe ganduri, fiindca nu cunosc hibele "clasice" ale Loganului. Aveti grija; 3 sonde am schimbat in 2 ani la 3 masini diferite: 2 le-am schimbat pt ca nu isi mai indeplineau functia de a trimite comanda la gmv sa porneasca, apa ajungand astfel la 8 linii, iar pt. cea de-a 3-a sonda cititi postarea.
- Likes 2
Comment
Comment