If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
terminati cu prostiile si schimbat sonde,ce nu trece de 4 liniute nu va mai faceti griji,ce trece de acele 4 liniute trebuie sa apara grijile,eu am un diesel de 1,5,65 hp,2006 af,ambiance si pe caldurile astea nu imi urca la mai mult de 2 liniute,furtunele care vin la radiatorul pt caldura in masina (habitaclu) vin din blocul motor si e normal sa bage caldura repede ca ele sunt inainte de termostat,de acea se incalzeste si mai repede,primul lucru la motor se incalzeste blocul motor (portiunea dintre baie si axa cu came culbutori chiuloasa)deoarece acolo e si cea mai mare frecare,asta va zice un mecani auto,scolit
apropo culoarea antigelului se schimba si datorita ruginei formate logic in blocul motor,incearca sa al speli,desfa toate furtunele si scoate termostatul baga un furtun cu apa si tinel acolo pina nu iti mai iese rugina,tine pe deschis si radiatorul pt caldura ca sa isi faca circuit apa si acolo,la fel si cu radiatorul,la repunere la loc a tutror pieselor ai grija sa nu iti ramina nimic in plus,aerisesteo cu caldura data drumul dar fa concentratia mai mare de antigel adica 3l antigel si 2l apa,antigelul are si putina protectie antirugina nu foarte mare dar are ceva,mie mi-a aparut apa maronie dupa 2 ai cateva luni in borcanul supraplin de apa,am procedat la fel si nici in momentul de fata nu am probleme cu racirea sau supraincalzirea si apa in borcan e la fel de verde cum am puso in urma cu ceva vreme spor la mesteruit
difera de la un motor la altul, MPI merge normal cu 4 linii, celalalt cu 2
Nu-i nimic nou cu problemele de la incalzire. Si eu, si cunoscuti de-ai mei au avut ceva probleme cu liniutele ce indica incalzirea motorului. Dupa ceva insistente la service au fost de acord sa-mi schimbe ,,sonda". Dar, repet dupa insistente.
Salut sincer sa fiu mie de pe la inceputul lui Noiembrie pana cam prin martie urmatorul an nu mi se incalzeste 4 liniute niciodata, oricat as merge cu ea. Fac o medie de 120 km numai prin bucuresti zilnic dar niciodata nu mi se face 4 linii. nu cred ca este o problema, masina merge normal mi se pare.1.5dci
daca plec afara din oras nici atat nu mi se face 4 linii. Am plecat o data din buc tocmai la Bacau si am ajuns acolo si ea nu sa incalzit 4 linii. doar vara se face la mine 4 linii.
la 1.5 dci-urile mai noi au un al treilea radiator (nu stiu daca e si la benzina) care este jos mai ingust asa, care trece gazele arse, le racesc putin si le baga iar in motor si cica de acolo e toata treaba cu temperatura. nu stiu exact ce se intampla, dar am intrebat si eu tot asa si asta mia raspuns un mecanic.
Last edited by Anghel Alex; 18 September 2009, 12:11.
Reason: Automerged Doublepost
nu stiu daca e normal dar la mine asa se intampla din vara lui 2007 de cand o am a prins 2 ierni si asa mi sa intamplat. nu creste niciodata mai mult de 2 liniute in lunile de iarna oricat as merge.
Cat costa sa schimbi sonda ? .. ca am si eu probleme cu a mea de vreo 2 zile .. imi tot fluctueaza in mers intre 2 si 4 linii .. si ma enerveaza rau de tot ..
deci si la mine se manifesta chestia asta, parca se incalzeste mai greu acuma fata de sezonul trecut.diferentele consta in:
schimbat radiator cu unul aftermarket + antigel curat tip D 4l +1l de apa distilata) si da se incalzeste mai greu motorul!
de ceva timp cel putin de cand s-a racit afara au aparut probl. cu racirea.la inceput intarzia aparitia primelor 2 linii iar de 4 nu mai vb. dupa aparitia celor 4 ajungea iar la 2 in timpu mersului. acum de vreo 2 zile apar f repede cele 2 linii... nu stiu ce sa mai zic...parca e dat peste cap...ma lamureste cineva...as crede k e problema cu sonda aia de temp dupa simptome
de ceva vreme am probleme cu aparitia liniilor la indicatorul de racire...knd apar prea repede knd prea greu...nu stiu ce ar putea fi...poate sonda aia de temp?
Last edited by luci2511; 25 October 2009, 10:59.
Reason: Automerged Doublepost
Si la mine se intampla la fel, eu am diesel, cand stau in trafic sunt 4 linii in mers normal sunt 2 eu cred ca e normal acum e mai frig vara am tot timpul 4 linii.
Am 1,5 dci,85 cp...cand plec cu ea are 0 liniutze....dupa vreo 2 km se fac 2....azi, pt prima data, dupa treptele 1 si 2 in aglomeratia din oras...a crescut la 4 liniute.....nici cand am facut 1000 km nu depasise 2....masina o am de juma' de an....nivel likid e bun...
si a mea face la fel: pornesc, 0 linii, merg catva km prin oras cu a II-a, a III-a, urca la 2 linii, apoi dupa vreo 15km in regim de oras, creste la 4 linii. Sta asa cateva secunde si iar cade la 2 linii. a inceput sa faca asa de 2 sapt. cand am facut un drum Tg Mures - Sighisoara. s-a toot schimbat intre 2 si 4 linii tot drumul.
am intrat la service si mi-or zis ca-i normal, pt ca s-a racit afara si ca-mi iau banii degeaba pt tester, + ca mi-a sugerat ceva de genul ca indcatorul este doar "orientativ".
ce sa cred???
ps - de 3 ani de cand am Loganu', in toamna asta face prima data nebuniile astea, totdeauna cand ajungea la 4 linii ramanea acolo!!!!!!!!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment