Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine, acum cind e mai racoare, dupa 2 km 2 liniute si nu urca mai mult indiferent de cit merg, in vara am avut 4 liniute si nu a urcat niciodata mai mult. Cred ca asta e normal pentru dci 85(105). Pina nu vad liniutele pe bord merg foarte cuminte schimb la 2500. Am parcurs saptamina trecuta vreo 600 km si manifestarile au fost la fel.

    Comment


    • eu zic ca ar trebui sa va faceti griji doar atunci cand va urca mai sus de 4 linii sau cand nu va mai baga caldura...pana atunci nu ar trebui sa va intereseze...
      de exemplu,in vara asta aveam cand 2 linii...cand 4...
      am fost la mare distanta 602 km dus...pe drum aveam tot 4 linii.....si cateodata mai sarea la 2...4 liniii ar veni jumatate si uitati-va la orice masina ca temp sta la jumatate!!!!eu asa zic...parerea mea...sa nu va mai face-ti griji la cele 2 linii pt ca temp tot pe la jumate sta,incercarti sa va masurati temp cu altceva si o sa vedeti rezultatul...bafta
      Last edited by FloNZN; 5 November 2009, 12:33.
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • De 2 zile incoace am si eu prb cu temperatura. Dupa vreo 2 km imi urca la 2 liniute si acolo ramane, chiar daca am mers continuu 10 - 15 km to la 2 liniute ramane. Precizez ca merg lejer undeva pe la 2500 rot .Am mers si ceva mai turat 3000 - 3500 poate o fii vremea de vina dar nu s-a remediat nimic.Am citit si pe alte forumuri si am inteles ca ar putea fii prb la termostat sau contacte(in cazul meu). Masina face 2 ani la sf lui noiembrie si inca e in garantie.Vreau sa stiu cat de mare poate fii uzura motorului daca mai merg vreo 300km pana sa remediez prb pt ca plec maine pe la Focsani si nu prea am timp sa o duc in service. Multumesc anticipat

        Comment


        • poate fi si din cauza la vreme.....daca iti baga caldura bine si nu ttrece de 4 linii nu ai nici un fel de problema.....incearca sa schimbi si antigelu...poate e cam vechi...
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • n-are nicio legatura antigelul in treaba asta. in al doilea rand, daca nu indica cum trebuie la bord inseamna ca este o problema. de regula problema este senzorul (sonda) de temperatura.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • Originally posted by Xsander View Post
              De 2 zile incoace am si eu prb cu temperatura. Dupa vreo 2 km imi urca la 2 liniute si acolo ramane, chiar daca am mers continuu 10 - 15 km to la 2 liniute ramane. Precizez ca merg lejer undeva pe la 2500 rot .Am mers si ceva mai turat 3000 - 3500 poate o fii vremea de vina dar nu s-a remediat nimic.Am citit si pe alte forumuri si am inteles ca ar putea fii prb la termostat sau contacte(in cazul meu). Masina face 2 ani la sf lui noiembrie si inca e in garantie.Vreau sa stiu cat de mare poate fii uzura motorului daca mai merg vreo 300km pana sa remediez prb pt ca plec maine pe la Focsani si nu prea am timp sa o duc in service. Multumesc anticipat
              poti sa stai linistit, de cand cu frigu asta la mine nu mai creste la 4 liniute decat cand stau la semafor, cum ii dau talpa scade in 2.... termostatul l-am schimbat ... sonda am de schimb ... dar nu o schimb degeaba. Plus de asta am crezut si eu ca tine ca poate e de la mine ... dar tocmai am facut bucuresti-iasi si inapoi ... si pe drum la semafoare 4-liniute ... cum treceam de ele imediat scadea in 2 .... caldura la greu baga .... Plus de asta am fost in parcare la Auchan jos si m-am plimbat de nebun ... si statea in 4 ca-lumea ... cum am iesit afara la acelasi mers ca in parcare jos ... a scazut la 2 liniute.

              panica ar trebui sa apara doar in 2 situatii:
              1.sare de 4 liniute
              2.apar consumuri cu 3-4 litri in plus fata de ce se scoate in mod normal ... atunci da chiar e ceva in neregula.
              Last edited by Canto; 5 November 2009, 16:11.
              B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

              Comment


              • Si eu am avut probleme liniutelor de la apa si s-a rezolvat foarte usor schimband termostatul. Nu dureaza decat 10 min, trebui o cheie de 10 si un 1 litru de antigel

                Comment


                • topcat...ia scoate matele antigelu,baga-i apa goala.....si vezi daca iti vor mai urca liniile la temperatura...
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • Revin cu info noi. Acum am avut un drum din brancoveanu pana la fantani la carol.mi-a urcat ca deobicei aproape imediat la 2 liniute iar cand am trecut de cutitul de argint (vreo 5 km cred) a urcat la 4 si acolo a ramas pana la intoarcere in brancoveanu acasa ,chiar daca am avut si o gramada de opriri(mers lejer 2500 rot).in principiu nu stiu ce sa zic...poate fii si benzina de vina ?pt ca sapt asta luni am bagat vreo 12l 95 de la luk si inca 11 l acum 2 zile tot lukoil dar ecto 98.zic asta ca am alimentat de cand ma stiu de la petrom cu 99 si 95 si nu am avut nici un fel de surprize(parca o idee mai buna cea de la petrom)

                    Comment


                    • am și eu o problemă...am verificat antigelul și ține pâna la -17 grade. să-l schimb pe tot căci oricum am 4 ani cu mașina,sau sa scot 1litru și să pun antigel concentrat, că oricum în primăvară schimb distribuția la 60.000 și schimb atunci și antigelul?
                      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                      Comment


                      • daca ai pui carton am fata radiatorului ca la cea batrana se va ridica la 4 linii sonda indica normal dar e frig afara si nu se ridica mai mult de 2 linii asa cai normal nu va mai faceti griji e ger afara

                        Comment


                        • @Xsander...eu bag doar petrom 99....si masinuta se descurca mult mai bine...scade si consumu...si trage si mai bine...si e mai bine pt motor...
                          @dobre_stefan...scuza-ma dar ar fi prea penibil sa-i pui carton in fata...)
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • O sa revin cu impresii duminica .Maine o sa fac un plin cu 99 innainte sa plec din buc si o sa vad daca se schimba ceva(intotdeauna m-a ajutat in depasiri la drum lung).Bafta si multumesc pt reply-uri.

                            Comment


                            • sa inteleg ca are treaba si benzina in treaba cu liniutele de la apa? ;;) . eu am chestia asta din vara... daca merg cu ea tare, scade la 2 liniute cand afara erau 30 grade C. acum sta numai la 2 linii si atat. doar in garaj daca sta pornita mai vad 4 linii. eu cred ca e vreun senzor prin toba ori catalizator (cum vreti sa-i spuneti). si nu ma contraziceti

                              Comment


                              • Am observat si ieri dimineata si azi ca imi urca foarte greu la 4 linii si nu mai baga caldura ca inainte. Cu siguranta e de la termostat. Se schimba pe garantie? Merci.

                                Da, eu nu prea am stare de felul meu asa si m-am apucat sa ma interesez singur de treaba. Se schimba pe garantie, iar daca nu as avea garantie, termostatul costa in jur de 100 lei. O sa ma duc saptamana viitoare in service si se rezolva.
                                Last edited by vitriol; 6 November 2009, 10:13. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google