Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare.Si eu am avut acceasi problema , era de la motorasul pas cu pas.Am schimbat motoras pas cu pas+ corp clapeta (300 ron +20 montajul) si nu imi mai face probleme.Eu am schimbat piesele respective nu din motivul asta ci pentru ca nu-mi statea relantiul la normal si mi se oprea motorul(1.4 mpi).Bafta
    Tinc fest !!

    Comment


    • liniute temperatura apa

      Am citit toate cele 17 pagini ... si m-am cam lamurit cu ce ar putea fi defect in circuitul de racire, acum cand, bineinteles, a aparut si la mine problema asta cu 0-2-4-2-4-2-4-... liniute la indicatorul de temperatura apa. Si asta in mers constant (si indelung) cu 90-100km/h. Chiar ma gandeam ca eu sunt mai norocos. Inainte, se incalzea motorul la 4 liniute si acolo intepenea pana il opream. Se pare ca este foarte prezenta aceasta problema la benzinarele de 2-3 ani vechime. Curios este ca de cand am problema asta mi-a crescut consumul!!! Chiar foarte mult: de la 7,3-7,5 la 8,2-8,6 litri%, mixt. Imi cunosc foarte bine masina si stilul de condus si pot afirma cu convingere ca nu e nimic gresit aici. N-am avut niciodata consumul asta!
      Doua posibile defecte:
      - indicatie eronata (sonda de temperatura, afisaj digital)
      - termostat defect - cauza principala a cresterii consumului
      Iata ce voi face (inspirat fiind de topicul asta):
      1. se verifica/curata/intaresc contactele electrice la mufa sondei de temperatura. Problema este ca nu stiu unde este pozitionata la mine (motor 1.6 16v) aceasta sonda. Poate are cineva o poza sau o descriere. Multumesc!
      2. daca pct.1 nu rezolva problema, atunci se inlocuieste sonda de temperatura
      3. daca nici pct.2 nu rezolva problema, atunci se inlocuieste si termostatul
      Mai ramane antigelul si/sau afisajul, dar nu cred.
      Eu inclin sa cred ca este "dus" termostatul!
      Si o intrebare (de fapt 3): exista si sonda de temperatura si senzor de temperatura? Adica 2 piese distincte? Sau e una si aceeasi treaba?

      PS Antigelul l-am verificat la service: punct de congelare -35*C.
      Last edited by gl_mmm; 20 November 2009, 21:20.

      Comment


      • Originally posted by max2009 View Post
        daca nu urca la patru linii e termostatul a ramas deschis, daca a mers pana acu e clar termostatul, pe calculatorul din reprezentanta am vazut de la 60pana la 88 se aprind primele doua de 88la98 se aprind urmatoarele doua adica temperatura normala si optima de functionare a unui motor
        Termostatul deschide la 89 grade,iar 4 linii se fac pe bord de pe la 80 grade .Puneti mana pe furtunul ce merge la radiator,sa vedeti ca e inca rece,din primele momente cand sunt 4 linii la indicatorul de apa,nu mai scrieti din amintiri
        - 2 linute - temperatura intre 30°C si 80°C
        - 4 liniute (plaja optima de temperatura de functionare a motorului) - intre 80°C si 105°C
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • deci orice motor de automobil este prevazut cu sistem de racire acest sistem este compus din sistemul de racire primar sau circuitul scurt adica apa circula numai in interiorul motorului si circuitul secundar circuitul lung motor radiator si iar motor .Atunci cand apa ajunge la o anumita temp termostatul da drumul apei sa se raceasca adica prin radiator altfel sar supraincalzi cand sa racit corespunzator termostatul se inchide si acelasi ciclu se reia toata ziua deci char daca stai pe loc sau mergi cu motorul motorul trebuie sa se incalzeasca daca nu termostatul face figuri

          Comment


          • haideti sa va povestesc: daca ti-a crescut si consumul e clar ca china "gl_mmm" termostatul s-a blocat deshis , nu te mai chinui cu altceva nu are rost, pentru "cristi_xp" primele doua liniute 60-88grade urmatoarele doua 88-98 sa-ti povestesc: in ianuarie 2008 am luat un mcv diesel aveam deja 16v stiam loganu deja, de la 0km plec de la lugoj la craiova era seara frig -10 dus intors 600km nu a urcat la 4liniute, asa ca dimineata cand am ajuns inapoi direct in reprezentanta (masina noua nu? cateva zile) le-am dat eu verdictul direct "termostatul" (stiu bine mecanica, mi-o fac singur orice ar fii, dar era in garantie,nu?) am dat jos termostatul pe el scria 86grade , le-am cautat pe toate din magazie 86grade toate, deci bine , blocat deshis, il punem pe cel nou, plecam in proba , LA FEL, venim inapoi, la rugaminti insistente bagam pe calculator, si urmeaza, pornim motorul, dam pe parametrii motor, BINGO, temp. motor 86constant (termostat bun, da??) , parametru principal: MOTOR RECE ( de aia cunsuma mai mult "gl_mmm") pentru ca atunci cand e rece consuma mai mult, ATENTIE pleaca mecanicul de la service de linga mine zice mai laso sa vedem, gandesc: dieselu pe loc accelerat il ia dracii se incinta, deci accelerez in 4000 si il tin cateva secunde asa URMEAZA : temp. motor urca........... arata pe calculator 88grade(au urcat urmatoarele doua liniute), parametru motor : MOTOR CALD , consum normal, deci la benzinare e acelasi termostat dar benzinarul are alte temperaturi trece singur peste 86 dar dieselu sa incinta mai greu mai ales ca lucrii rar cu el peste 3000ture, dupa asta am facut o husa si am camuflat botul masinii toata iarna , rezultatul : beton, a mers super, consum caldura tot ce vrei. Ideea este ca: majoritatea masinilor straine au termostat de iarna sau vara , deci daca auziti ceva de genul eu sunt primul care vrea, ca mi-e rusine sa umblu cu aia camuflat se rad toti de mine

            Comment


            • are cineva ideie cat e un senzor de temperatura???

              Comment


              • consumu creste si de la temperatuta de afara!!!!vara iti ia 6,iarna ia 7-8...;)
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • @max2009:
                  termostat de iarna si de vara la masinile straine ???
                  n-am auzit pe nimeni cu masina straina sa se duca in prag de iarna in service sa-si schimbe termostatul existent cu unul "de iarna", si invers.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • are cineva ideie cat e un senzor de temperatura???

                    Comment


                    • Originally posted by max2009 View Post
                      haideti sa va povestesc: daca ti-a crescut si consumul e clar ca china "gl_mmm" termostatul s-a blocat deshis , nu te mai chinui cu altceva nu are rost, pentru "cristi_xp" primele doua liniute 60-88grade urmatoarele doua 88-98 sa-ti povestesc: in ianuarie 2008 am luat un mcv diesel aveam deja 16v stiam loganu deja, de la 0km plec de la lugoj la craiova era seara frig -10 dus intors 600km nu a urcat la 4liniute, asa ca dimineata cand am ajuns inapoi direct in reprezentanta (masina noua nu? cateva zile) le-am dat eu verdictul direct "termostatul" (stiu bine mecanica, mi-o fac singur orice ar fii, dar era in garantie,nu?) am dat jos termostatul pe el scria 86grade , le-am cautat pe toate din magazie 86grade toate, deci bine , blocat deshis, il punem pe cel nou, plecam in proba , LA FEL, venim inapoi, la rugaminti insistente bagam pe calculator, si urmeaza, pornim motorul, dam pe parametrii motor, BINGO, temp. motor 86constant (termostat bun, da??) , parametru principal: MOTOR RECE ( de aia cunsuma mai mult "gl_mmm") pentru ca atunci cand e rece consuma mai mult, ATENTIE pleaca mecanicul de la service de linga mine zice mai laso sa vedem, gandesc: dieselu pe loc accelerat il ia dracii se incinta, deci accelerez in 4000 si il tin cateva secunde asa URMEAZA : temp. motor urca........... arata pe calculator 88grade(au urcat urmatoarele doua liniute), parametru motor : MOTOR CALD , consum normal, deci la benzinare e acelasi termostat dar benzinarul are alte temperaturi trece singur peste 86 dar dieselu sa incinta mai greu mai ales ca lucrii rar cu el peste 3000ture, dupa asta am facut o husa si am camuflat botul masinii toata iarna , rezultatul : beton, a mers super, consum caldura tot ce vrei. Ideea este ca: majoritatea masinilor straine au termostat de iarna sau vara , deci daca auziti ceva de genul eu sunt primul care vrea, ca mi-e rusine sa umblu cu aia camuflat se rad toti de mine
                      discutia era despre masinile pe benzina unde fac pariu pe cat vrei ,ca termostatul deschide la 89 grade,si liniutele sunt cum ti-am scris mai sus .
                      nu stiu cum e la diesel , dar la benzina este cum am spus eu , si avand in vedere ca ai 16v si inca sustii ca asa e , iti spun ca nu ai dreptate.
                      Cu un termostat care o sa deschida la 86 grade o sa aveti numai probleme pe un benzinar,am pus eu unul de 87 ca nu gaseam de 89 exact,si tot timpu aveam fluctuatii 2 linii ....4 linii... 89 grade spune cartea,89 sunt ... restul sunt povesti si amintiri din copilarie,si nici cum s-a dedus ca e acelasi termostat la diesel si la benzinar ... n-am inteles
                      P.S.
                      pentru cine nu stie K7M este motorul 1.6 si K7J cel de 1.4
                      Attached Files
                      Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2009, 18:17.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • sint de acord cu tine cristi eu am avut pana acu doar benzinare nu am vazut termostate sub 89 si oricum nu e bine sub 89, cum zici e grav rau, de aia am intrat aici, sa vad daca cineva a gasit la diesel mai mare de 86 , ca eram distrus, cum se racea putin afara eram varza ma prindeau dracii, aveam tensiunea 300 doar cand ma uitam la liniute tot doua, mergea motoru toata ziua si tot doua, ti-am povestit ce am ajuns sa fac
                        chestia cu termostatele am vazut-o la niste colegi, aveau pe audi alea mai vechi(nu stiu exact modelele la audi) unu de 92 il puneau cand venea frigu si vara puneau de 87, n-am inteles nici eu care e ideea, dar am vazut, daca mai au termostatele le fac poze sa-ti arat, nici eu nu am vazut pe nimeni sa faca de astea, in afara de colegii astia
                        ca idee astazi am rezolvat TERMOSTATUL de pe masina era de 83(nu stiu ce am vazut eu 86 atunci, dar am ramas masca), am gasit azi de 89, l-am pus sus, e beton acu, o sa fac poze si o sa-ti arat, si sa-ti dai o parere, vara ala de 83 mergea bine dar cum dadea frigul eram distrus ti-am zis deja
                        poate o sa ti-l arat si live sa vezi si cu ochii tai, tot ni-s aproape,
                        sa auzim de bine

                        Comment


                        • pai vara e mai cald afara . Stiam sigur ca sunt de 89 pentru ca anul trecut am schimbat unul , si am primit unu ce nu era de logan si deschidea la 87 grade,si tot timpul aveam probleme cu el cand era frig,in final am cumparat ala de logan de 89 grade si gata,e perfect.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • pai da vara da, cald, e ok, dar cu dadea frigu era mort, da de 83, eu zic cas nebuni, nam vazut in viata mea de 83, caldura era la maxim si abia se incalzea in masina , acu e la jumatatea lu alea rosii, consumul e ok imi lua si 1,5-1,7 mai mult cand era rece, eu inteleg ca se mareste consumu, stiu asta, e clar, dar nu cu atata, un0,5-0,7 mai mult,
                            acu sint happy.

                            Comment


                            • Originally posted by manujupanu View Post
                              are cineva ideie cat e un senzor de temperatura???
                              Am avut aceeasi problema cu 2 linii; am schimbat azi sonda in reprezentanta dacia-2 milioane; acum e OK

                              Comment


                              • temperatura de deschidere termostat: 89*C

                                Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                discutia era despre masinile pe benzina unde fac pariu pe cat vrei ,ca termostatul deschide la 89 grade,si liniutele sunt cum ti-am scris mai sus .
                                nu stiu cum e la diesel , dar la benzina este cum am spus eu , si avand in vedere ca ai 16v si inca sustii ca asa e , iti spun ca nu ai dreptate.
                                Cu un termostat care o sa deschida la 86 grade o sa aveti numai probleme pe un benzinar,am pus eu unul de 87 ca nu gaseam de 89 exact,si tot timpu aveam fluctuatii 2 linii ....4 linii... 89 grade spune cartea,89 sunt ... restul sunt povesti si amintiri din copilarie,si nici cum s-a dedus ca e acelasi termostat la diesel si la benzinar ... n-am inteles
                                P.S.
                                pentru cine nu stie K7M este motorul 1.6 si K7J cel de 1.4
                                ... iar K4M este motorul 1.6 16v si K9K este motorul 1.5 dCI ...
                                Si la aceste motoare temperatura de deschidere a termostatului este tot 89*C. Cel putin asa zice manualul de service pentru Megane!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google