Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by manujupanu View Post
    da-mi si mie o ideie mergand cu masina cand motorul e rece creste ama la 2 linii apoi la patru scade iar la doua creste la 4 si ramane asa ce poate sa aiba sonda am schimbato am luato de la silviu 79 tot asa face ce poate sa fie ??????da si mie un bip la nr meu si te sun eu sa vb prin telefon mai bine cum sa manifesta masina ta si ce i-ai facut.Ai luat termostatu din reprezentanta??????0720118036asta e nr meu
    Nu l-am luat de la reprezentanță că era mai scump.L-am luat de la un magazin cu piese auto.Nu avea decât termostat original și l-am luat pe ăla.Mare grijă să fie ștanțat pe el 89.Asta înseamnă că el se deschide și lasă apa să intre în radiator la 89*C!!! Să nu fie mai mică și nici mai mare valoarea ștanțată pe el!!! Vezi că s-ar putea să fie termostatul sigur,dacă zici că sonda e nouă!Și încă un lucru:uitați-vă câte piciorușe sunt pe mufa sondei.La mine se vede în poza a-ll-a că sunt 3 piciorușe!

    Originally posted by regele View Post
    Eu nu mai inteleg nimic...
    Astazi am plecat la Iasi si pana la Roman a intepenit la 4 liniute...la Roman am stat in jur de o ora si ceva...la punerea contactului am observat ca deja aveam 2 linute pe diplay...a urcat la 4 apoi iar a coborat la 2 si tot asa pana am ajuns la Iasi...
    Cum am mai zis,am pus mana pe fustunul ala care intra in radiator si la 2 liniute este rece...deci tind sa cred ca e sonda de temperatura defecta...daca ma poate ajuta cineva cu o poza sa mi spune unde este localizata ca maine as vrea sa ma duc sa o cumpar si sa o schimb eu, presupun ca nu e mare lucru.
    Va multumesc
    E normal să fie furtunul gros rece la 2 liniuțe! Pt.că este rece și apa!trebuia să pui mâna și pe cele 2 subțiri să vezi cum sunt și alea.Dacă se încinge furtunul gros și îți arată tot 2, atunci e bubă,pt. că înseamnă că apa are89*C și ție nu îți indică bine sonda. 4liniuțe apar cam pe la 70*C...parcă,deci cele 2 mici sunt destul de calde!Mai ar putea fi o problemă cu masa!Există 2 fire:1de pe caroserie pe motor(-de la baterie fir negru) și încă 1 tot negru de pe motor pe cutie pe undeva...este chiar deasupra sonde de apă. S-ar pute să nu facă vreounu' contact calumea!Mai există și posibilitatea asta!

    Dacă vrea cineva să mă întrebe ceva: 0729970811 EMY.Vă ajut cu plăcere și cu tot ce pot!

    iată și pozele cu senzorul...cel încercuit cu roșu(sonda),senzorul relantiu și gaura pe unde se prelinge antigel la disc și placa ambreiaj(încercuit cu verde) și masa de la motor la cutie(încercuit cu galben).ca să umblii mai ușor scoți capacul filtru de aer și scoti și trompa aceea care o să te jeneze...o să-ți dai seama în momentul respectiv. tragi de ea că se desface ușor.
    Last edited by emyemanuel; 4 December 2009, 20:18. Reason: Automerged Doublepost
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

    Comment


    • [QUOTE=emyemanuel;466742]Nu l-am luat de la reprezentanță că era mai scump.L-am luat de la un magazin cu piese auto.Nu avea decât termostat original și l-am luat pe ăla.Mare grijă să fie ștanțat pe el 89.Asta înseamnă că el se deschide și lasă apa să intre în radiator la 89*C!!! Să nu fie mai mică și nici mai mare valoarea ștanțată pe el!!! Vezi că s-ar putea să fie termostatul sigur,dacă zici că sonda e nouă!Și încă un lucru:uitați-vă câte piciorușe sunt pe mufa sondei.La mine se vede în poza a-ll-a că sunt 3 piciorușe!



      E normal să fie furtunul gros rece la 2 liniuțe! Pt.că este rece și apa!trebuia să pui mâna și pe cele 2 subțiri să vezi cum sunt și alea.Dacă se încinge furtunul gros și îți arată tot 2, atunci e bubă,pt. că înseamnă că apa are89*C și ție nu îți indică bine sonda. 4liniuțe apar cam pe la 70*C...parcă,deci cele 2 mici sunt destul de calde!Mai ar putea fi o problemă cu masa!Există 2 fire:1de pe caroserie pe motor(-de la baterie fir negru) și încă 1 tot negru de pe motor pe cutie pe undeva...este chiar deasupra sonde de apă. S-ar pute să nu facă vreounu' contact calumea!Mai există și posibilitatea asta!

      Dacă vrea cineva să mă întrebe ceva: 0729970811 EMY.Vă ajut cu plăcere și cu tot ce pot!

      iată și pozele cu senzorul...cel încercuit cu roșu(sonda),senzorul relantiu și gaura pe unde se prelinge antigel la disc și placa ambreiaj(încercuit cu verde) și masa de la motor la cutie(încercuit cu galben).ca să umblii mai ușor scoți capacul filtru de aer și scoti și trompa aceea care o să te jeneze...o să-ți dai seama în momentul respectiv. tragi de ea că se desface ușor. iată și pozele...
      Attached Files
      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

      Comment


      • mersi de poze si ponturi .. super asa mai invtam una alta.. sper sa nu fiu off topic.. dar ai zis ca o posibila cauza a acstei "anomalii" cu liniutele ar fi masa .. mi s=a intamplat cand pun frana sa mi se aprinda martorul de ceata din bord.. ciudat.. ar putea fi si asta o cauza ..

        Comment


        • @emyemanuel: Cum se face etansarea intre blocul motor si senzor (termocupla)? Are garnitura? Sau pur si simplu prin strangere?
          Multumesc!

          Comment


          • dacă te uiți atent la prima poză cu sonda,se vede o garnitură de aluminiu care arată ca o șaibă.Eu am pus-o fără să-i dau cu silicon(RED) special.Am pus-o direct ,că nici aia veche nu avea vreo garnitură,ceva , decât am văzut că a avut silicon roșu,ce este special pt.temp. înalte...are 2 zile de când l-am schimbat și nu are nicio urmă de scursură sau altceva. Mare atenție când o pune-ți pe cea nouă!!! S-o înfiletați cu mâna măcar 5-6 spire.Dacă ai încălecat filetu' e belită treaba rău.Exact ca la bujii:ușurel-ușurel,până ești sigur că a prins bine pe filet.La strângere nu forța ca nebunu' că e din aluminiu chiulasa, așa că imediat se duce filetu'. Așa că ușurel și cu grijă.
            Attached Files
            Last edited by emyemanuel; 4 December 2009, 22:15.
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • Originally posted by Bogdan20cj View Post
              mersi de poze si ponturi .. super asa mai invtam una alta.. sper sa nu fiu off topic.. dar ai zis ca o posibila cauza a acstei "anomalii" cu liniutele ar fi masa .. mi s=a intamplat cand pun frana sa mi se aprinda martorul de ceata din bord.. ciudat.. ar putea fi si asta o cauza ..
              NU are treabă una cu alta.Vezi că nu-ți face bine contact mufa de la stop.Curăță contactele cu ceva...și o să vezi că nu mai dă scurt(ia masa de la becul ceață spate).Încearcă cu WD40.Este bun. E 10ron la Metro sprayul.Esta la stopul din spate de pe partea șoferului.
              Last edited by emyemanuel; 4 December 2009, 22:23.
              sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

              Comment


              • am schimbat azi termostatu si acum e ok am fost la reprezentanta am dat pe termostat 20 si pe manopera 60 am mai schimbat si sonda degeba asa ca daca aveti probleme cu masina adica creste la 2 linii 4 2 4 e termostatu defect si nu cumparati termostat de la magazin ca la reprezentanta e mult mai ieftin si barem e bun mie mi-a dat garantie 12 luni la termostat si 3 luni la manopera daca era sa fie de la sonda defectiunea indica prea mult sau deloc sonda zicea un mecanic de la servis numai bine daca e ceva 0720118036

                Comment


                • 20 ce? ai dat pe termostat? ron? adică 2sute de mii lei vechi? nu prea cred!bine că i-ai dat de cap!
                  sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                  Comment


                  • mersi Emy .. intretimp am cautat un topic cu problema asta si am vazut ca multi si -au rezolvat problema asa..

                    20 ron termostat ) eu cu tot cu garnitura nu am vazut mai jos de 45 .. cam greu de crezut dar cu toti ne bucuram ca ai scapat de "licurici"

                    Comment


                    • Originally posted by emyemanuel View Post
                      Nu l-am luat de la reprezentanță că era mai scump.L-am luat de la un magazin cu piese auto.Nu avea decât termostat original și l-am luat pe ăla.Mare grijă să fie ștanțat pe el 89.Asta înseamnă că el se deschide și lasă apa să intre în radiator la 89*C!!! Să nu fie mai mică și nici mai mare valoarea ștanțată pe el!!! Vezi că s-ar putea să fie termostatul sigur,dacă zici că sonda e nouă!Și încă un lucru:uitați-vă câte piciorușe sunt pe mufa sondei.La mine se vede în poza a-ll-a că sunt 3 piciorușe!



                      E normal să fie furtunul gros rece la 2 liniuțe! Pt.că este rece și apa!trebuia să pui mâna și pe cele 2 subțiri să vezi cum sunt și alea.Dacă se încinge furtunul gros și îți arată tot 2, atunci e bubă,pt. că înseamnă că apa are89*C și ție nu îți indică bine sonda. 4liniuțe apar cam pe la 70*C...parcă,deci cele 2 mici sunt destul de calde!Mai ar putea fi o problemă cu masa!Există 2 fire:1de pe caroserie pe motor(-de la baterie fir negru) și încă 1 tot negru de pe motor pe cutie pe undeva...este chiar deasupra sonde de apă. S-ar pute să nu facă vreounu' contact calumea!Mai există și posibilitatea asta!

                      Dacă vrea cineva să mă întrebe ceva: 0729970811 EMY.Vă ajut cu plăcere și cu tot ce pot!

                      iată și pozele cu senzorul...cel încercuit cu roșu(sonda),senzorul relantiu și gaura pe unde se prelinge antigel la disc și placa ambreiaj(încercuit cu verde) și masa de la motor la cutie(încercuit cu galben).ca să umblii mai ușor scoți capacul filtru de aer și scoti și trompa aceea care o să te jeneze...o să-ți dai seama în momentul respectiv. tragi de ea că se desface ușor.

                      Atunci cand am pus mana pe furtunul gros, fiind noapte din greseala am atins cu mana si un furtunas mai subtire (care ulterior am vazut ca sunt doua) si era cald...deci la mine ce e defect pana la urma???
                      Ce se intampla daca mai merg cu ea asa pt ca eu sunt plecat din localitatea in care locuiesc si is cam legat de maine si de picioare aici...
                      Am fost azi prin Iasi (ca aici sunt acuma) sa intreb de sonda de temperatura si cel mai ieftin pret a fost de 130 de lei
                      Va multumesc!

                      Comment


                      • Am dat pe termostat doua sute de mii de lei vechi si manopera patru sute cincizeci de mii de lei vechi si restu pana la 780 de mii de lei vechi tva si l-am schimbat le international servis slobozia daca aveti drum prin slobozia puteti sa opriti la servis si luati termostat.Termostatul merge si de la supernova si solenta e la fel la mine garnitura nu a fost nevoie sa o mai schimb pt ca era buna.Pa pa si un craciun fericit la toata lumea sarbatori fericite

                        Comment


                        • cum adica nu ai schimbat si garnitura? este pusa de jur imprejurul termostatului din cutie! poate ti-a pus vreunu S.H.! unu original in Bucuresti la reprezentanta este peste 100ron!!!iar o sonda este de la 120ron in sus. vorbesc de cele originale!!! uita-te la postul 370 sa vezi cum arata originalul. este cu garnitura pe el!

                          @regele...daca cele doua subtiri si cel gros sunt fierbinti si iti arata 2 liniute, inseamna ca este sonda de vina.
                          Last edited by emyemanuel; 5 December 2009, 22:34. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                          Comment


                          • Vad ca nu prea ne intelegem....eu cand am vazut ca am 2 liniute pe bord am oprit masina si furtunul gros era rece si cele 2 mai subtiri erau calde...apoi cand am vazut ca s a facut 4 liniute am oprit iar si am pus mana pe ala gros si era fierbinte...
                            Azi am observat ca dupa ce imi apar 4 liniute sta asa pentru 5 secunde maxim si apoi iar scade la 2 liniute si mai creste la 4 dupa cativa km buni de mers...
                            Am gasit azi sonda originala la un magazin de piese auto cu 90 de lei...

                            Comment


                            • asa facea si la mine si am schimbat sonda degeaba e termostatu daca era sonda ori mergea nine ori nu mai indica deloc schimba termostatu e ffffff simplu daca te hotarasti sunama si iti explic eu cum a schombat aia la mine termostatu 0720118036 daca vrei fac si cateva poze sa intelegi mai bine

                              Comment


                              • Sunt total bulversat...nu mai inteleg nimic...cred ca o sa ma duc la service sa vad ce zic si aia de pe acolo...eu din cate am citit pe aici si am inteles la mine cica ar fi sonda(concluzia asta am tras o eu)...si asa trebuie sa ajung maine cu o dauna pe la service, o sa intreb si acolo ce are si de la ce ar putea fi... daca o sa fie termostatul am sa te contactez ulterior pt niste sfaturi daca intampin probleme.

                                Multumesc mult!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google