Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by emyemanuel View Post
    pai...am impresia ca uch-ul ia date de la sonda. daca simte ca apa e rece,uch-ul imbogateste carburantul din amestec,deci rezulta un consum mai mare...+alte chestii... foarte grav nu are ce sa fie...
    tare UCHul(Unitate Control Habitaclu) asta ...
    da e unu un pic mai destept care face asta si se cheama ECU
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Gata...am rezolvat problema...
      Am schimbat termostatul si e totul ok acuma...ma ajuns 90 de lei cu tot cu 1 litru de antigel...

      Comment


      • ai dreptate @cristi....ECU, nu UCH....hahaha ma ia rasul cand vad ce am scris...mai greseste si omul cateodata! scuze!
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • salutare.
          Eu am gasit azi un termostat la un magazin din DEJ cu 45 de lei care spre surpricnderea mea era ORIGINAL renault si cand l-am scos pe cel defect ..surpriza surpriza .. era perfect identic cu cel pe care l-am cumparat ..si acum merge normal 2 -> 4 si ramane tzeapan la 4.

          Stau si ma intreb daca nu ar fi bine sa mai iau unul asa de rezerva pentru viitor daca tot e original si ieftin .. ???

          oricum bine ca am scapat de fluctuatii.. cel putin pana acum.. in seara asta am mai bagat si ceva apa distilata pe langa glaceol rx tip D 1L..

          Emy mersi mult de poze .. m-au ajutat mult .. cheers.

          Comment


          • Buna tuturor! Am o intrebare? Am un logan dci 70cp remapat la 90, fabricat in 2008, luat nou. De cand l-am luat nou liniutele nu imi depasesc 2 linii dacat vara in trafic mare dar si atunci cateodata. Am fost in excursii si am facut km cu el dar niciodata nu imi creste la 4 grade. Ce ar putea sa aiba??
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • asa e la dizel am si eu niste prieteni si la fel cum spui tu mai creste la 4 linii dar asta vara acum iarna niciodata cred ca e ok
              sa faca asa cel mai bine dute si tu la un servis si intreaba vezi ce e nu te pune tu sa umbli prin el sa schimbi mai stiu eu ce termostat si alte chestii cum crezi asta e parerea mea pa pa si sarbatori fericite tuturor

              Comment


              • Stie cineva la DCI 65CP la ce temperatura se deschide termostatul si la ce temperatura apar 4 liniute pe indicator in bord? Din cate am observat eu la mine termostatul se deschide inainte sa apara 4 linute in bord. Vara merg mereu cu 4 liniute in bord dar acum iarna rar de tot vad 4 liniute in bord chiar si daca fac drumuri lungi nu urca la 4 decat daca prind vreun abuteiaj sau ceva de genu. Ultima oara am facut un drum de 250km in 9 ore dincauza viscolului si apa nu a ajuns la 4 liniute in bord dar radiatorul era cald semn ca termostatul se deschide inainte sa apara 4 liniute in bord.

                Comment


                • termostatul deschide dupa ce sunt 4 liniute pe bord,schimba-l
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • O sa-l schimbe si efectul va fi acelasi, doua linii pe bord la dizal.
                    Si la 407 2.0 hdi+307 hdi 1.6 (de la lucru) apa nu sare de ~75 grC pe timp de iarna, vara sta pe la 90.
                    La microbuz iara (2.8 hdi)....tre sa dau forje seriosase sa stea acul acolo unde trebuie (la mijloc, cum sta vara).

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___31 View Post
                      O sa-l schimbe si efectul va fi acelasi, doua linii pe bord la dizal.
                      Si la 407 2.0 hdi+307 hdi 1.6 (de la lucru) apa nu sare de ~75 grC pe timp de iarna, vara sta pe la 90.
                      La microbuz iara (2.8 hdi)....tre sa dau forje seriosase sa stea acul acolo unde trebuie (la mijloc, cum sta vara).
                      Din cate stiu eu termostatul ar trebui sa deschida dupa 90 grade oare e defect sau asa e normal la diesel?

                      Comment


                      • la 89 de grade deschide la benzinar,parca la fel era si la diesel
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Se tot discuta pe acest threat de la bun inceput , la dieselurile de 70 si 85 hp pe perioada de iarna rar se aprind cele 4 liniute de la temperatura si asta si datorita intercoolerului care ''raceste '' mai bine motorul. Eu am unu de 70 si de cand il am in perioada iernii chiar si in oras nu mi se ridica la 4 linii. Cum au mai spus alti colegi motoarele diesel sunt un pic mai diferite fata de cele pe benzina ,care se incalzesc mult mai repede.
                          Ceea ce am constatat eu la mine este :
                          -chiar daca sunt 2 liniute , baga caldura
                          -inca nu s-a stricat nimik datorita faptului ca sta doar la 2 linii si nici nu am auzit pe cineva sa se planga de vreo defectiune
                          -consumul este o idee mai mare , daca inainte pe perioada de vara aveam undeva la 5.8 l/100 acum am undeva la 6.3 l/100( dar acum mergem cu aproape toti cunsumatorii porniti ,aeroterma , dezaburire, stergatoare , se mai si patineaza se mai face si un drift ceva )
                          Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                          Comment


                          • Originally posted by Flipper View Post
                            Din cate stiu eu termostatul ar trebui sa deschida dupa 90 grade oare e defect sau asa e normal la diesel?
                            Ar trebui sa deschida la 90, dar ''treaba'' e ca pe frig dizalu ajunge greu la 90 grC (apa).
                            Am dat ceva exemple in postu anterior, chiar si la Mercedesu de acasa (W 124 200 dizal aspirat, basinos rau) iarna nu sare apa de 70 grC, numai daca e turat tare si foit mult prin oras.
                            Chiar si vara am crezut ca e stricata termocupla, ca nu pornea nici spre 90 gr C (rar vazuta apa acolo) dar lasat mult pe tr I si II am vazut/auzit o sg data (la ralanti) cum a pornit ventilatorul.

                            Deci teoretic apa ar trebui sa fie undeva la ~70 grC (cu doua liniute), e OK.

                            Comment


                            • diferenta dintre doua linii si patru linii este de doua grade asa ca trageti ce concluzie vreti ok(la dci era vb )

                              Comment


                              • La 1.6 MPi....toata iarna...indiferent de distanta parcursa.fie oras fie afara,nu vrea mai mult de 2 linii.Caldura baga f bine...Sa fie sonda sau termostatul?Vara merge la 4 linii in anumite zile...Daca termostatul nu deschide banuiesc ca nu as avea caldura.Ce sa fac colegilor?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google