Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci...am acoperit cu un carton jumate de radiator.
    caldura si la mine dupa 5 minute baga bine...problema era ca circulam 10 km si inca aveam numai 2-a liniute la apa.
    acum am 4 cum e si normal.
    de ce as fi copil daca acopar radiatorul cu ceva???
    ideea e ca la 4 linii consuma mai putin decat la 2-a...interesul meu e ca motorul sa fie in parametri cat mai repede...ptr ca fac multe drumuri scurte.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Vara la orice dci de 65, 70 sau 85 temperatura se ridica la 4 linii fara probleme iarna are ea ceva impotriva.

      Ideea e ca eu am mers cu ea cu testerul cand afara erau 2 grade si mai mult de 83 de grade nu s-a ridicat temperatura.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • Si eu fac destul de multe drumuri scurte, doar in oras, dar tot mi se incalzeste masina destul de repede. O fi Loganu tot Dacie, da nu se compara cu 1300.. Nici mie nu mi se ridica mai mult de 2 linii iarna, si vara sta la 4. Mumus, ai observat observat tu diferenta de consum? Cat de mare? Si sper ca nu te referi la faptul ca iarna nu-i ca vara (zapada, etc). Oricum, daca imi ziceti ca poza vi se pare normala... Nu vorbesc de cate masini si mici si mari, de toate marcile, si mai noi, si mai vechi, am vazut zilele astea de iarna. Nici nu incerc sa discut estetica acestor cartoane puse in fata radiatoarelor.
        Attached Files
        Last edited by lepi_liv; 28 January 2010, 22:00.

        Comment


        • no coment...

          eu am pus un carton...dar pe interior in fata radiatorului...de afara nu se vede nimic.

          nu am obligat pe nimeni sa faca ce fac eu...
          E mai bine asa oricum.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Intradevar e mai bine oricum nu mai loveste crivatul direct in radiatoare.

            In plus cand motorul este cald bine adica in parametrii merge mult mai bine si e mai silentios.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • Stii, e putin mai silentios la pornire, poate. La mine, dupa ce intra in temperatura nu se mai aude ca tractorasele "roman". Dar sa stii ca eficienta maxima a motorului e atunci cand trage aer cat mai rece de afara, atunci are cel mai bun randament. Si caldura imi baga dupa maxim 5 minute, si cam pe ceas... Asa ca eu, personal nu vad rostul acelei placute. Si in plus, am vazut si microbuze cu placute dinacelea. Si ma refer la microbuzele de maxi-taxi. Avand in vedere ca circula toata ziua, si cu viteze destul de reduse, nu pot sa zica ca nu li se incalzeste motorul.. Nu credeti ca ar trebui sa mai evoluam putin de la mentalitatea de "e dacie, se poate repara cu ciocanul, un patent, si o sarma".. N-o fi loganul cea mai avansata masina, dar totusi, e ceva peste dacia 1300..
              Last edited by lepi_liv; 30 January 2010, 14:58.

              Comment


              • Daca iti pui carton pe radiator, e ca si cum te-ai lega la cap fara sa te doara. Lichidul de racire din radiator nu comunica cu cel din motor decat in momentul cand temperatura ajunge la 80-90 de grade. Asta face termostatul, "deschide poarta" ca cele doua lichide sa se intanleasca si sa se "combine". Deci cartonul ala este pus acolo doar ca sa va simtiti mai bine, se numeste autosugestie.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • NosyMan: nu e nici o porblema ...e normal sa nu sa ridice la 4 luni la relanti....mai ales pe geru asta....se raceste motoru imediat....nici la dacia mea ....cand merg mai mult 70 g .....nu vrea nici daca o bati...si vara ....sta la 90 fara probleme....

                  Comment


                  • Termostatul la dci cel putin la mine deschide la 83 grade si patru liniute apar cand motorul are 84 grade.

                    Deci daca 83 deschide termostatul e clas ca scade imediat la 79-80 grade fiind radiatorul bocna.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • Termostatul care spune ca deschide la 83 de grade (la diesel) sau 89 de grade (la benzinar), iti arata defapt ca atunci e deschis complet, dar el incepe sa deschida un pic cate un pic cu 8-10 grade inainte. Deci nu e brusc, 83 de grade, hop s-a deschis si lichidul de racire din radiator intra brusc in motor.
                      De asta la diesel nu aveti decat doua liniute iarna. Cand mi-au pus masina pe tester, am vazut ca la mine se aprind 4 liniute cand temperatura ajunge la 73 de grade. La altii nu stiu cum e...
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Pai normal ca nu e brusca treaba am omis eu sa spun asta.

                        Cred ca nu sunt 2 masini ca sa fie la fel sa deschide termostatul la aceeasi temperatura.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • Nici mie nu imi creste mai mult de 2 liniute .. decat daca ma duc in turatii mari peste 5000 .. sau daca sta masina in loc cu motorul pornit .. am vorbit si cu baietii de la noi de la club si majoritatea patesc asa .. deci nu cred ca e o problema grava ..

                          Comment


                          • Nu e normal sa nu-ti creasca temperatura apei mai mult de doua linii, mai ales ca ai benzinar. Asa mi se intampla si mie. Am fost in service, au zis ca e de la teromastat si mi l-au schimbat. Acum dupa 5 min de mers, chiar si cand au fost -20 de grade, temperatura creste la 4 linii.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • E chiar asa de repede nu cred.

                              Dar oricum benzina se incalzeste cum trebuie adica merge in parametrii optimi nu ca faimoasele dci-uri care trebuie sa fie altfel decat celelalte motoare
                              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                              Comment


                              • Este adevarat, nu am calculat si cat timp a stat masina pronita pana am dat eu zapada...
                                Dar in principiu, dimineata cand plec, de langa uzina Timpuri Noi pana pe Bd-ul Magheru (intre Unviersitate si Romana) se fac 4 linii. Niciodata nu am trecut de Romana cu 2 linii.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google