Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si e foarte bine asa ar trebui sa fie si la dci dar din pacate realitatea este alta si in timp acest lucru afecteaza motorul incet dar sigur.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • Stresu

      Expun si intreb sa vad ce pareri au si ceilalti posesori de 1.4 mpi....De 3-4 zile am predominant 2 linii. In ce sens? Adica pornesc (de la intersectia Rahovei cu Viilor), se fac 2 linii repede si pana in Baneasa raman asa. Daca stau in coloana mai mult timp - se fac 4 linii pana la urma, dar imediat ce incep sa merg...iar se refac 2...Mentionez ca stau cu aeroterma pornita, data la pozitia 2, caldura la maxim si pozitionata pe dezaburire si picioare. Daca opresc aeroterma se fac 4 linii in cam 3 minute. Mecanicul meu zice ca e frig afara si se raceste motorul pentru ca intra aerul prin fata, mai ales cu caldura pornita....a zis sa stau linistit. Voi ce credeti?

      Vorba multa, saracia omului

      Comment


      • Si de fiecare data cand opresti aeroterma iti urca inapoi la 4 linii, ca la mine cand scadea la 2 linii nu mai urca never.....eu am fost la service si mi-a zis ca e sonda de temperatura am schimbat-o si de atunci nu mai am probleme

        Comment


        • Donpedro...ce zici, daca urca si cu aeroterma pornita, dar doar in coloana, o fi tot sonda? Si a doua intrebare: cat te-a costat sonda si cat a durat operatiunea?

          Respecte!

          Vorba multa, saracia omului

          Comment


          • Mie imi urca la 4 linii cateodata dar cand scadea la 2 linii nu mai urca si daca tineam turat motorul pornea termocupla deci nu era termostatul cand am dus masina in service si au vazut cum facea au zis ca trebuie schimbata sonda de temperatura
            la mine sonda a fost schimbata pe garantie si a durat cam 30 min.

            Comment


            • mai e si alta varianta cand esti in trafic si este foarte frig sau ger afara si mie tot 2 liniutze imi arata dar am pus ca toti ceilalti un carton in fata si uite asa ajungi si la 4 liniutze dar sa fii in trafic ci nu in garaj!
              lipsa text

              Comment


              • Am mai gasit un thread....http://www.loganclub.ro/forum/proble...le-t19934.html. Conform lui, si are mai multa logica, masina nu are voie sa se comporte atipic, mai ales in cazul celor cu MPI, indiferent de conditiile meteo sau socio-demografico-religioase sau orice fel de conditii vreti voi. La MPI nu exista 2 linii predominant, 6 temporar sau 8 (nu am auzit nicodata de 8). La MPI trebuie sa fie prima data 2 linii (in cateva minute de la plecare) si apoi 4 linii in alte cateva minute de mers - si asta e tot. Aici trebuie sa "inghete"....

                Personal asa consider si eu. Termostatu' d'aia e pus acolo. Sa mentina motorul la temperatura optima. La temperatura aceasta optima el (motorul) functioneaza cel mai bine, da randamentul maxim si nici nu se uzeaza prematur. Ca dezavantaj major in plus in regim impropriu de temperatura va consuma mai mult carburant.

                Asa ca eu m-am decis: merg la service/mecanic sau unde oi gasi si investighez problema. Mai mult ca sigur, saptamana viitoare o sa am cel putin termostat nou. Revin cu impresii de pe "campul de lupta".

                Asta ca sa dorm linistit.

                Vorba multa, saracia omului

                Comment


                • IulianS, ai perfecta dreptate. mpi-ul trebuie sa stea in 4 liniute pe display.
                  o singura precizare insa: la 4 liniute se ajunge mai greu pe frigurile care au fost, dar se ajunge.
                  poate fi termostatul vinovat, dar la fel de bine poate fi sonda de temperatura.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • Si eu in prima instanta am crezut ca ii termostatul ca eu veneam vara de la mare pe caldurile alea infernale si nu urca temperatura mai mult de 2 linii.

                    Comment


                    • Să înţeleg şi eu: Sonda de temp. dă comandă la termostat să deschidă ? Dacă nu, ce legătură are una cu cealaltă ?
                      Mulţam.
                      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • Sonda de temperatura iti arata tie pe bord temperatura (e un fel de a spune), si in acelasi timp transmite date catre calculatorul de injectie. Calculatorul de injectie, in functie de ce date primeste de la sonda de temperatura, realizeaza amestecul de carburant si aer (cam ce face si shocul la masinile clasice). Daca sonda ii spune ca temperatura motorului este tot timpul 60 de grade, calculatorul baga mai multa benzina pentru ca el considera ca motorul este rece, dar motorul in realitate este ajuns la temperatura optima.
                        Termostatul este realizat dintr-un aliaj de metale, calculat ca se dilata la o anumita temperatura. Deci este o chestie mecanica. Cand termostatul nu mai functioneaza, de fapt si de drept, garnitura care se gaseste pe termostat este uzata si nu mai etanseaza perfect.
                        Ca sa-ti raspund la intrebare: nu are nici o legatura una cu alta.
                        Last edited by vitriol; 10 February 2010, 14:25.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Deci, revin cu informaţii. Am fost la reprezentanţă şi mi-au pus calculatorul pe maşină şi am plecat la drum. Temperatura nu depăşea nici în ruptul capului 71 de grade C. Am schimbat termostatul, antigelul (1 l) şi am pus-o din nou pe calculator şi s-a schimbat situaţia. Deschide la 89 iar la turaţii creşte temp. la 96 după care porneşte, evident, gmv-ul. Total pagubă: 150 lei.
                          Deci, în concluzie, NU E NORMAL să nu crească temp. mai mult de două liniuţe în 5-10 minute de la pornire (relanti sau sarcină).
                          Numai bine.
                          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                          sigpic

                          Comment


                          • 150 de leisori manca-i-ar tata! Uite cum imi fac eu de lucru acum!

                            Misto reprezentanta ai tu acolo. S-au ocupat de tine ca la carte, asa cum mi-as dori si eu pe aici! Dar nu mai continui ca devin offtopic.

                            Numai bine!!!

                            Vorba multa, saracia omului

                            Comment


                            • Nu am citit topicul ca is multe pagini, da am si eu o nelamurire, la logan se aprind la temperatura apei si cate 1 sau 3 liniute sau numa 2 sau 4, ca la Loganu meu n-am vazut niciodata o liniuta sau 3.

                              Comment


                              • Indicatorul de temperatura apei merge din doua in doua linii.
                                Ar fi bine daca ai citi intreg topicul inainte de a posta, din doua cauze, una ca obligi pe cineva sa mai scrie ce a fost scris mai inainte si a doua ca mai aflii sau mai inveti cate ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google