Aceeasi chestie o am si eu. La viraj maxim, cand incepe deplasarea pocneste. La viraj maxim si in mers (5 kmh) pocneste. Au fost schimbate capetele de bara, luate de la bursa. La service mi-au spus ca am joc in pivot stanga. Dar masina trosneste si cand iau stanga si cand iau dreapta (adica trosneste si pe partea stanga si pe partea dreapta). Sper ca ati inteles ceva din ce am spus eu.
Trosnitura Directie
Collapse
X
-
Pai vizita aia la doctor e sfanta, ptr 30 - 40 lei iti trage o constatare generala cu stand de frane , control jocuri scurgeri etc si daca ai noroc de un service bun si un control al unghiurilor de directie, de preferat ar fii o reprezentanta dacia ptr ca au ochiul mai bine format decat cei ce repara orice model , si iti spune ce are, iti spune cat costa si daca vrei faci , daca nu platesti constatarea si o repari unde vrei si cand vrei? nu e cel mai normal asa ?Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Aceasta problema o am si eu si credeti-ma ca ma chinui de aproape 2 ani de zile sa imi dau seama de unde provine,la mine de aude numai pe stanga,deobicei cand virez dreapta maxim sau aproape de maxim depinde cum am nevoie si cand mai trec cu masina peste limitatoarele de reducere a vitezei,cele montate in asfalt,mentionez ca nu face mereu,dar de cele mai multe ori se aude bine trosnitura.In perioada garantiei am schimbat degeaba rulmentul din capul amortizorului, bieleta de directie si bieleta antiruliu dar aia era cam uzata.Nu stiu ce sa ma mai fac,acum o saptamana am fost la un mecanic sa o mai verific,masina se prezinta bine.Sper sa nu am vre-o surpriza
Vreau sa mai adaug ca trosnitura se aude la viteza foarte redusa de exemplu cand ies din parcare de cele mai multe ori.Cu multumiri!
Comment
-
daca ai batai in directie urmaresti si verifici umratoarele:
1-capatul de bara,acel pivot in forma de pipa sa nu aibe joc
2-bratul capatului de bara,la iesirea din tija casetei are o rotula acoperita cu un manson de cauciuc,in termenic mecanici ai zice umar
3-bucsa de teflon
4-melcul care vine de la tija cu volanul si intra in caseta,pe tija care e dintata si face virajul,in general are o bucsa in contra si acea bucsa se poate strange cu o cheie,depinde de joc cate ganguri infiletezi acel surub
5-bucsa cardanica de pe axul volanului ca si pinderea tijei volanului in cremaliera
6-in capatul amortizorului e iar o bucsa si aia va poate crea iluzia ca pocane la viraje,sau chiar arcul daca sunt probleme pe acolo(rulment si flansa amortizor
cauze pt pocanit infundat al poate da si planetarele in viraj maxim,ca se dau putin peste cap,la franare pot fi si placutele(sau dus foitele acelea otelite care le sustin si au prins joc),in viraj pot face si bucsele pt ca atunci e putin fortata bascula,ca intra unghiul de cadere in actiune si basculele se inclina putin,poate fi si rulmentul dar aici foarte rar pt ca rulmentul cand se duce huruie intai si dupa multi multi km capata si joc,dar trebuie sa fi surd sa nu auzi daca huruie,au fost cazuri de rulmenti dusi si spunea ca ai bate la franare si pina iti pica fis schimbi la om tot
daca vrei sa verifici aceste simptome le verifici cu roata pe masina si ridicata pe capra,sau dai jos rotile si cu un levier,dar trebuie sa stii unde sa al pozitinonezi pt a simti cu cealalta mina daca exista joc in pivoti sau bucsi
sper ca am dat raspuns pe masura si sper sa va si rezolvati problemele aparute si sa reveniti cu de la ce a fost si cum sau remediat probleme...successigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by B 74 NYT View Postdaca ai batai in directie urmaresti si verifici umratoarele:
1-capatul de bara,acel pivot in forma de pipa sa nu aibe joc
2-bratul capatului de bara,la iesirea din tija casetei are o rotula acoperita cu un manson de cauciuc,in termenic mecanici ai zice umar
3-bucsa de teflon
4-melcul care vine de la tija cu volanul si intra in caseta,pe tija care e dintata si face virajul,in general are o bucsa in contra si acea bucsa se poate strange cu o cheie,depinde de joc cate ganguri infiletezi acel surub
5-bucsa cardanica de pe axul volanului ca si pinderea tijei volanului in cremaliera
6-in capatul amortizorului e iar o bucsa si aia va poate crea iluzia ca pocane la viraje,sau chiar arcul daca sunt probleme pe acolo(rulment si flansa amortizor
cauze pt pocanit infundat al poate da si planetarele in viraj maxim,ca se dau putin peste cap,la franare pot fi si placutele(sau dus foitele acelea otelite care le sustin si au prins joc),in viraj pot face si bucsele pt ca atunci e putin fortata bascula,ca intra unghiul de cadere in actiune si basculele se inclina putin,poate fi si rulmentul dar aici foarte rar pt ca rulmentul cand se duce huruie intai si dupa multi multi km capata si joc,dar trebuie sa fi surd sa nu auzi daca huruie,au fost cazuri de rulmenti dusi si spunea ca ai bate la franare si pina iti pica fis schimbi la om tot
daca vrei sa verifici aceste simptome le verifici cu roata pe masina si ridicata pe capra,sau dai jos rotile si cu un levier,dar trebuie sa stii unde sa al pozitinonezi pt a simti cu cealalta mina daca exista joc in pivoti sau bucsi
sper ca am dat raspuns pe masura si sper sa va si rezolvati problemele aparute si sa reveniti cu de la ce a fost si cum sau remediat probleme...succes
Comment
-
Originally posted by jelly View PostMultumesc B 74 NYT pentru ajutor dar masina a fost verificata cu simt de raspundere,chiar cu levierul [bine acum e normal sa se miste putin bascula in bucsi cand fortez cu levierul] Bucsa de teflon din cate stiu eu este in partea dreaptaa casetei de directie,deci nu are lagatura si cum am mai spus ceva mai sus ca la mine zgomotul se aude si in linie dreapta numai cand trec cu masina peste limitatoarele de viteza sau cand ies din parcare cu spatele si rotile virate spre dreapta
oare o fi de aici,ca pacane si asta pe drum dreptsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
multam nyt pt rasp, eu am fost cu ea la un mecanic sh k dreaqu nu mai vroia sa trosneaska :d. i am explicat ce se intampla sh a zis ca e cva normal cica... ca se inclina nush ce sh ca din cauza aia ar trosni... poi bun daca e asa normal de ce nu a trosnit d la inceput d knd era 9. ... Incep sa mi para rau de achizitia facuta.. dar asta e...
Comment
-
Nu stiu daca e bine ceea ce zic, dar la suportul motor v-ati uitat? mie cand am schimbat kitul ambreiaj, a uitat sa imi stranga suportul motor de sus din dreapta si cand dadeam intr-un hop,la accelerari,parcari trosnea urat rau de tot. eu zic sa nu fie rupt de la accelerari bruste, sau slabit
Comment
-
Originally posted by maryus_frt01 View PostAm si eu o problema asemanatoare trosneste cand virez mai mult dar numai in mers; mi-au spus ca e axul volan. Masina e noua, din iunie; sper sa rezolv saptamna viitoare.
Comment
-
vad ca e generala treaba asta cu pocanitul. si eu am aceeasi problema cu care m-am obisnuit in timp la virajul maxim dreapta numai la viteze mici (parcari sau alte manevre de genu) si la trecerea peste restrictiile alea de viteza se aude un pacanit de undeva din partea stanga fata parca ar fi ceva de la roata desi nu sunt absolut sigur. mers in service verificat tot suspensii bielete bucse nimic totul in regula (mentionez ca mecanicul este din reprezentanta dacia si este un cunoscut si am incredere in ce zice si plus de asta l-am batut la cap de fiecare data cand ajung prin service cu problema asta si mereu mi-a verificat toate cele mentionate mai sus si de fiecare data e totul ok) daca cineva reuseste sa gaseasca rezolvarea la problema asta dau o lada de bere ca imi sta pe creieri de fiecare data cand aud ca trosneste
Comment
Comment