A/C Cauzeaza Oprirea Motorului La Ralanti, Dupa Mers Indelungat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A/C Cauzeaza Oprirea Motorului La Ralanti, Dupa Mers Indelungat

    Aerul conditionat imi opreste motorul (efectiv se ineaca, si moare) dupa ce merg mai mult de 200km, cu el pornit non-stop, pe caldura mare afara. Eu suspectez ca s-ar crea o presiune prea mare in sistem...sau altceva, compresorul opune o rezistenta mecanica mare, si omoara motorul la ralanti. A mai patit careva asa ceva? Aveti idei? remediu? cauza?
    Trebuie sa spun ca masina cind am luat-o noua, a venit fara freon in instalatia de aer, am mers la reprezentanta si au pus-o pe statia de aer conditionat. De atunci merge, dar cu acest fenomen.

  • #2
    Cate turatii are motorul, in relanti, cu AC pornit?
    Nu ma refer la primele secunde de la pornire...
    In mod normal turatia motorului este automat ridicata atunci cand este depistata intrarea in functiune a AC-ului.
    Asadar, cate turatii ai cu AC pornit, in relanti? Dar fara el pornit?
    Masina este cumva si pe gaz?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Cind e pornit A/C, turatia creste pe la 900RPM. calculatorul sesizeaza cuplarea sau decuplarea aerului

      Comment


      • #4
        daca iti moare la relanti verifica clapeta unde iti intra aer in motor prin filtru si vezi ca e imbicsita sau schimba filtrul de aer ca e foarte murdar si el e o cauza sau cat de curand te va lasa pompa de benzina,revino si spune-mi cum ai rezolvat si de la ce era
        o zi buna all ciao
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          si-a revenit?
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            nu e asta baiul! nu moare cind merge la ralanti. Doar in unele cazuri foarte clare, dupa 300-400km de mers nonstop cu a/c, iar afara e foarte cald (peste 35 grade). Atunci moare. in rest nu. Si cum decuplez a/c, nu mai moare, e perfect!

            Comment


            • #7
              Mergi in service si fa o diagnosticare a sistemului AC mai intai
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #8
                si eu am patit-o. dupa vreo 100km cu AC pornit, la peste 30 o C, am intrat intr-un magazin sa iau o apa, iar cand sa pornesc...pauza, a pornit abia la a 5/7-a cheie.
                de atunci sunt mai zgarcit cu folosirea AC-ului (mai ales ca mit busters au demonstrat ca mergand cu geamul coborat consumul de carburant e mai redus decat atunci cand pornim AC'u )

                Comment


                • #9
                  nue de la ac daca mergeti prea multi km se creaza presiune in rez. cand mai opriti incercati sa desfaceti busonul rezervor si vedeti daca pufaie,atunci e o problema cu am uitat cum ai zice de emana vaporii
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat si faza cu vidul creat in rezervor. Intr-adevar, se creaza vid in rezervor, dar deschiderea busonului nu are nici un efect pozitiv in a remedia situatia cu opritul la ralanti

                    Comment


                    • #11
                      Cum mergi cu AC-ul? Cu recirculare totala, partiala sau cu access de afara? Fenomenul tau seamana cu presiune prea mare in instalatia de AC (si se poate datora reumplerii cu freon facuta cu motor cald).
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Saby View Post
                        de atunci sunt mai zgarcit cu folosirea AC-ului (mai ales ca mit busters au demonstrat ca mergand cu geamul coborat consumul de carburant e mai redus decat atunci cand pornim AC'u )
                        pai tu compari geamul deschis cu AC-ul? Daca gandesti asa nu stiu de ce ai mai dat banii de pomana pe ac la masina... iti ajungeau doar geamuri electrice
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by JREwing View Post
                          Cum mergi cu AC-ul? Cu recirculare totala, partiala sau cu access de afara? Fenomenul tau seamana cu presiune prea mare in instalatia de AC (si se poate datora reumplerii cu freon facuta cu motor cald).
                          99% de acces de afara. Dar asta n-ar trebui sa aiba nici o importanta. Merg in mare parte si cu cald peste A/C, ca sa nu fie asa de rece. Poate ceea ce zici cu presiune sa fie adevarat, pt ca am reumplut cind motorul a fost cald. Crezi ca intra prea mult?

                          Comment


                          • #14
                            Freon in instalatia de climatizare NU are cum sa intre mai mult daca incarcarea se face pe statia din service deoarece aceasta este complet automata si baga exact cat trebuie,numai din fabrica se vine cu mai mult freon(eu de ex cand am luat-o avea 840 gr si cum nu-mi placea cum baga aerul conditionat am dus-o la service si s-a refacut cantitatea standard de 750 gr).
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google