termostatu blocat pe deschis!aceasi chestie am avut si eu!
Indicator Temperatura Apa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
la a mea a fost o faza de genu ca a fiert motorul asta din ce mi spune soramea ca ea a condus-o adica are mai multe liniute aproape de max fara 2 linii.idee e ca am dus-o la tester la meridian si ni s -a spus ca termostatul e bun, releele ce declanseaza electroventilatoarele sunt bune.cat a stat mecaniicul cu ea in service si a turat-o a naibii nu a mai fiert.a spus ca v-a ramane sub observatie!sunt curios daca i se mai intampla.Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
Salutare tuturor!Am si eu cam aceeasi problema cu indicatia de pe bordul masinii refeitoare la temperatura apei.De o buna bucata de vreme am observat ca mai sus de 2 liniute nu creste temperatura.Azi spre exemplu am facut un drum de aprox 70 km si aceeasi situatie,insa ceva a fost dubios : eram in treapta 3 de viteza si am fortat putin pana la 5500 ture si brusc a urcat la 4 liniute,apoi dupa ce am lasat-o in regim normal de mers imediat a scazut la 2 liniute.Ce sa fie oare dus la ea?Va rog un sfat prietenesc.Mentionez ca am un laureate plus din iunie 2007,1.4Mpi, 40500 km.Multumesc pentru atentieLast edited by oborocul; 17 October 2009, 17:25.sigpic
TM 01 DEO
Comment
-
termostatu de fabrica ramane blocat pe deschis, e o buba cunoscuta, la un momentdat se va inchide si va sari temperatura in toate 9 liniutele plus aprins becul de apa din bord.
Comment
-
Confirm....termostat ramas pe blocat deschis, iarna trecuta am patit si eu la fel....nu am mai stat sa verific altceva, mi-am cumparat unu, 30 lei si intr-o parcare l-am montat...este foarte simplu, o cheie de 10 si o sticla de 2l taiata in asa fel sa intre pe sub termostat, apoi se desfac suruburile...etc. Daca te pricepi cat de cat, poti sa-l schimbi fara nici o problema, daca nu lasa pe altu care stie....numai bine.
Comment
-
Salut .
Cam aceiasi problema o am si eu numai ca la mine se intampla altceva. Adica: prin primavara sarea frecvent de la 4 la 6 liniute , dar am scos plusul de la baterie si de atunci nu a mai facut pana acum o saptamana cand a inceput sa faca din nou aceiasi chestie adica sarea frecvent de la 4 la 6 liniute am scos din nou + de la baterie si nu a mai facut.
Daca stie cineva despre ce este vb.Mentionez ca masina este din dec.2007 si am doar 12500Km.
Multumesc.
Comment
-
Nici mie nu imi mai indica temperatura cu 4 liniute desi am facut un drum destul de lung atat prin oras cat si in afaara.. Am sa merg la tester si va spun daca s-a dus termostatul , senzorul sau doar eroare de afisaj . De incalzit se incalzeste repede motorul deci termostatul e prea putin probabil sa fie blocat pe deschis . Ar ramane senzorul de temperatura sau eroarea de afisaj. Am sa intreb si de varianta aceea cu un fir de - in plus fata de ce este acum pe masina , desi de 5 ani de cand e masina nu a facut figuri din astea .
Comment
-
intrebare: daca termostatul ramane pe deschis ar trebui sa dea apa in vasul de expansiune tot timpul nu?
Comment
-
poi si atunci la mine nu da apa in vas decat cand atinge motorul 4 linii... care ii explicatia? inseamna ca nui termostatul?si caldura inchisa bine inteles
Comment
Comment