Si eu am inlocuit termostatul si arata bine acum.Vreau sa va spun pentru cei care nu stiu ca termostatul se inlocuieste foarte usor.Sunt doar 3 suruburi de desfacut,si indepartarea furtunului de aspiratie aer pentru a avea acces cu cheia .Acest lucru se face cand temperatura lichidului este relativ calduta.Eu am folosit si o sticla taiata sa nu pierd lichid prea mult,dar se poate si lasa sa curga si apoi completare cu lichid nou.Nu uitati la sfarsitul acestei operatii sa deschideti capacul vasului de expansiune si sa porniti motorul cateva minute.Acest lucru se face de 3-4 ori pana se aeriseste tot sistemul.Apoi completati cu lichid ,puneti capacul la loc si gata.Ideea este ca nu trebuie sa mergeti in service sa va inlocuiti termostatul.Pretul lui este de 19 ron de la ciclop pentru cei care sunt din timisoara.
Indicator Temperatura Apa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
poate pune va rog cineva o poza cu care suruburi vin desfacute, niste tip's uri ceva?
Mersi!
Comment
-
Originally posted by 89.MIR View Postpoate pune va rog cineva o poza cu care suruburi vin desfacute, niste tip's uri ceva?
Mersi!
Comment
-
Azi am schimbat senzorul de temperatura apa. Dupa ce am dat o raita prin oras , sa fac motorul sa se incalzeasca, indicatorul din bord tot 2 linii imi arata. M-am hotarat sa iau borna de + de la baterie ca sa resetez calculatorul , cine stie poate ca trebuie resetat am zis eu , si dupa ce am mai facut si testul acela cu butonul de pe ceasuri apasat si pus contactul, asta de vreo 2 -3 ori am vazut ca imi arata 4 linii , cum ar fi normal . Am luat contactul de vreo 2-3 si am pornit motorul si tot 4 linii imi arata . Acuma trebuie sa vad daca de la rece o sa inceapa sa imi indice corect . Mentionez ca am dat si vreo 2-3 scatoalce dupa ceafa bordului , de nervi bineinteles , cand am vazut primadata ca nu indica decat 2 linii. Oare pana la urma sa fie de vina displayul si sa fi dat degeaba 120 lei pe senzor ?
Revin cu alte informatii pe maine dupa ce mai testez masina .
Sper ca nu am fost prea lung in explicatii .
Comment
-
danyel nu ai dreptate....laganu benzinar trebuie sa stea numai la 4 linii dupa ce mergi cu masina,indiferent daca esti in exterior sau in interior....un sigur caz stiu sa stea la 6 linii,dar a fiert motoru odata si a fost cu masina la garantie si de atunci ii sta in 6 liniiAm pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
-
Eu am observat ca dimineata devreme,si mai ales la munte,nu urca peste doua linii daca mergi destul de repede...cand intri in localitate si scade viteza...urca la 4 linii....la 6 linii am avuto doar in bucuresti si prins in traficul de groaza.Am fost la service la meridian sud si am verficat termostatul...totul e ok...deci...ce sa mai cred?
Comment
-
o problema asemanatoare cu a unora dintre voi am si eu,plec cu masina dimineata ,dupa aproximativ 1,5-2 km incepe sa bage caldura si mi se aprind 2 liniute la temperatura,apoi dupa o anumita perioada de functionare nu stiu sigur durata,mi se aprind si celelalte 2 linute ajungand la 4 apoi se sting innapoi ultimele 2,si se mai aprind "mai tarziu",insa astazi am plecat de la scoala cu masina si am mers in jur de 8 km prin oras..semafoare...aglomeratie si am stat numai cu ochi pe temperatura insa nu a crescut mai mult de 2 liniute,apoi m'am enervat un pic si am inceput sa merg destul de turat cu ea in jur 4500-5000 RPM ,mi'a crescut la 4 liniutse apa ,apoi cum am incetinit la 40 km/h a scazut la 2 liniutse!acum o sa astept sa fac un drum mai lung sa vad daca temperatura se ridica la 4 liniute.motivu sa fie termostatu' cum am citit in posturile anterioare sau altceva?masina este din 2006 si nu a mai facut asa pana acum.
Comment
Comment