Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa forje si la aspirate e recomandat sa o lasi sa mearga in ralanti 2-3 minute, sa porneasca de cateva ori ventilatorul.
    Daca e dus la extrem, exista riscu sa puste garnitura de chiuloasa daca e oprit imediat dupa forje.
    Tre' sa-si faca singur racirea sa ajunga la parametrii cat de cat normali de temperatura.

    PS: numa' tata-meu s-a crizat cand am lasat motoru vreo 10 min sa mearga in fata casei (veneam dupa forje) ''maaaaaaa, opreste-l c-o sa-ti fiarba!!!''
    Sechele de la vechea Dacie.

    Comment


    • Exact asta e ideea. Motorul ajunge mai repede la o temperatura optima (dupa forja sau trafic bara la bara la 35 grade +) pornit. Daca il opresti imediat, incins ca naiba, e nasol.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Atunci inseamna ca am mai invatat ceva. e bine de stiut.
        Dar daca opresc in parcare pe autostrada dupa ce am mers constant cu 130 kmh, se mai aplica treaba asta?
        Ma gandesc ca isi face racirea destul de bine la viteza aia si ramane in parametri..
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Daca e foarte cald afara, chiar daca ai mers pe autostrada, mai lasa-l macar un minut la ralanti cand ajungi la destinatie...spun asta pentru ca am mers cu masina cu indicator cu ac si la viteza sustinuta (cel putin 130) se incalzeste mai tare motorul (ceva mai cald decat normal) decat daca ai merge cu 110 de exemplu.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Azi am vazut si eu 6 linii la indicatorul de temperatura, si nu am turat motoru nici coloana ci am stat la umbra cu motorul pornit evident si AC apoximativ 3 ore.Dupa astea 3 ore am mutat masina in soare am stat pe loc cam 3 minute si a aparut iar 6 linii penru 30 de secunde.De la ce sa fie ? lichid am la nivel.

            PS:pe panoul de bord este un martor pentru temperatura apei langa cel de ulei, acest martor a ramas stins.Acum daca depasea prea mult temperatura nu trebuia sa se aprinda si acel martor?

            Comment


            • va salut....o mica problema cu liniutele de la apa. am oprit masina si dupa o ora si jumatate am pornit-o cum am pornit-o avea din prima 2 liniute la apa.precizez ca nu a stat la soare .pe seara ,dupa ce a fost oprita cam 3 ore ,pun contactul sa o pornesc ,iarasi 2 liniute....pun din nou contactul totul normal nici o liniuta, a treia oara iarasi 2 liniute si dupa aceea am pornit-o si si-a revenit.ce poate fi?va multumesc.

              Comment


              • Mai mult ca sigur, s-a stricat senzorul de temperatura apa. Incearca sa observi daca fluctueaza de la 2-4 si 4-2 la liniute....
                Just Hold Onnnnnn....

                Comment


                • Pe caldura asta intre orele 11.00 si 18.00 eu cand pun contactul direct 2 liniute arata,deci ar fi normal daaca afare e 30 de grade iar 2 linii dina alea indica 40 grade.

                  Comment


                  • Am patit si eu sa imi fluctueze liniile la temperatura, dar nu tot timpul. Vreau sa va intreb in cati kilometrii creste temperatura de la 2 la 4 linii pentru ca cateodata am observat ca aceasta crestere e destul de greoaie adica merg undeva intre 2-3 kilometrii sa creasca , mers normal intre 2500-3000 rpm schimbat vitezele.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu cred sa fie o regula sa creasca intr-un anumit nr. de km.Depinde cu ce viteza mergi si de temperatura de afara

                      Comment


                      • A inceput si la mine sa faca figuri. Creste la 4 liniute apoi scade la 2 dupa care dupa un timp creste iar la 4 si acolo ramane. A inceput termostatul sa faca figuri sau sonda de temperatura are chef de joaca?
                        Cat mai costa un termostat de 1,6? Anul trecut era in jur de 35 de lei.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Daca ramane la 4 liniute in mers, mai lasa-l (termostatul). Cand incepe sa scada la 2 liniute in mers si apoi iar la 4 si tot asa, abia atunci schimba-l. Si da, pretul unuia nou este pe-aici 30-50 lei. Nu uita si de niste antigel - vreo 2-300ml.

                          Pe caldurile astea infernale porneste GMV-ul imediat dupa ce opresc motorul. Si merge cam 5 minute! Am mai stat uneori cam 1 min la relanti inainte sa-l opresc, si tot la fel, porneste GMV-ul dupa ce-l opresc. Eu cred ca e normal totusi. In tot acest timp am fix 4 linii pe indicator.
                          Nu mai zic ca ori de cate ori cuplez/decuplez AC-ul, porneste/se opreste GMV-ul. Parca sunt legate pe acelasi circuit de comanda.
                          Last edited by gl_mmm; 10 August 2010, 10:43.

                          Comment


                          • Am 1 l de antigel . Ma gandeam sa-l donez lui taica-meu dar acum il pastrez.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Am sunat eu la dacoserv dacia si un termostat la ei cu manopera cu tot a zis ca ma costa aproximativ 150 de lei. Cand am auzit am ramas fara cuvinte. Nu stiu ce sa fac sunt in dubii rau de tot. 150 de lei????????? Cristii si eu am exact aceleasi probleme ca si tine si nu stiu ce sa fac? tu ce ai de gand sa faci? Il schimbi sau mai mergi cu el asa???
                              Si antigel banuiesc ca pt completare?? nu?

                              Comment


                              • Am mai urmarit temperatura afisata in drumurile pe care le fac in oras, nu tot timpul face asa , deobicei scade la 2 linii dupa ce a facut deja 4 cand motorul e la relanti , am mai citit pe forumuri si unii au scapat de fluctuatia temperaturii printr-un "reset general" , nu am apucat sa ii deconectez bateria dar teoretic ar fi o solutie viabila ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google