Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine face in mers doar la primul drum si numai o serie 2-4-2-4. Pana la toamna cred ca il las asa dupa care il schimb eu. Mai mult de 50 de lei nu am vazut sa coste un termostat iar eu 100 de lei manopera nu platesc pentru o chestie minora.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • Pai eu de unde stiu ca e de la termostat sau de la senzor ? Am facut "testul" adica la aparitia a 2 linii pe bord am pus mana pe furtunele ce duc in grupul de climatizare si erau fierbinti, iar cel gros care duce in radiator era rece, iar pe parcurs furtunul gros se incalzea , semn ca termostatul deschide,deci teoretic termostatul lucreaza corect + am desfacut mufa de la senzor si era curata .

      LE: La mine ,cateodata , cand ajunge la 4 linii dupa 10 secunde scade la 2 si urca din nou la 4 dupa 1-2 kilometrii, mers normal intre 2000-3000 rpm.
      Last edited by Bad_Wolf; 10 August 2010, 12:16.
      sigpic

      Comment


      • La mine e in felul urmator. Pleaca fara nici o liniuta dupa un timp afiseaza 2 dupa care creste la 4 ramane un timp asa, dupa scade si pt mai mult timp raman 2 liniute. in functie de cat circul creste si scade 2-4-2 si tot asa. O sa il schimb dar unde si cand habar nam.

        Comment


        • Originally posted by Bad_Wolf View Post
          Pai eu de unde stiu ca e de la termostat sau de la senzor ? Am facut "testul" adica la aparitia a 2 linii pe bord am pus mana pe furtunele ce duc in grupul de climatizare si erau fierbinti, iar cel gros care duce in radiator era rece, iar pe parcurs furtunul gros se incalzea , semn ca termostatul deschide,deci teoretic termostatul lucreaza corect + am desfacut mufa de la senzor si era curata .

          LE: La mine ,cateodata , cand ajunge la 4 linii dupa 10 secunde scade la 2 si urca din nou la 4 dupa 1-2 kilometrii, mers normal intre 2000-3000 rpm.
          si o scurta perioada dupa ce ai 4 linii pe bord trebuie sa ramana rece furtunul care duce la radiator ,pentru ca 4 linii se fac sub 80 grade din cate imi amintesc .Daca furtunul e cald de la 2 linii ,e clar ca termostatul deschide prea devreme.Urca la 4 linii pentru ca mergi incet si nu se raceste foarte tare,daca ar fi frig afar ai avea foarte rar 4 linii,dar le-ai avea din cand in cand pt o scurta perioada de timp.
          faptul ca termostatul deschide nu inseamna ca lucreaza corect , majoritatea cand le ia dracu asa le ia dracu , incep sa deschida prea devreme pana cand raman asa .Mai tragic e cand raman inchise ,dar sunt mai rare cazurile alea .
          Grija ce cumparati , neaparat ala ce are 89 grade pe el , ca altfel tot o sa aveti fluctuatii .
          nu e foarte greu de schimbat , 3 suruburi si cam atat .
          Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 12:56.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • La mine dupa ce urca din nou la 4 linii ramane acolo nu mai scade deloc si dupa cum ziceam , face chestia asta numai cateodata........de asta va intreb de la ce poate fii mai exact , avand in vedere ca masina are numai 18 mii kilometrii si 2 ani jumate .

            LE: Cristi tu zici ca ar fi de la termostat, din cate stiu eu , termostatul asta nu deschide treptat iar la 89 grade e deschis complect ?
            Last edited by Bad_Wolf; 10 August 2010, 12:58.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Bad_Wolf View Post

              LE: La mine ,cateodata , cand ajunge la 4 linii dupa 10 secunde scade la 2 si urca din nou la 4 dupa 1-2 kilometrii, mers normal intre 2000-3000 rpm.
              hotara-te ...ai zis ca scade la 2 , in principiu cel mai ieftin de schimbat e termostatul , 30-40 lei , a 2a varianta ar fi sonda de temperatura dar aia da fluctuatii mult mai mari , si costa mult mai mult ,asa ca recomandarea mea e sa incerci termostatul si apoi sonda .
              termostatul la 89 grade incepe sa se deschida , complet e deschis mult mai sus ... 95 sau ceva de genul
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Am cautat un pic pe net informatii legate de termostat si modul de functionare al acestuia si se pare ca totusi termostatul incepe sa deschida de pe la o anumita valoare , 89 grade la logan ar fi temperatura la care este deschis complect . Cand se fac 2 linii furtunul gros este caldut in zona de langa termostatului dar este rece la 10-15 cm de el . Si dupa cum ziceam si inainte fluctuatia de temperatura pe display nu o face tot timpul , ramane sa mai urmaresc fenomenul .

                Termostatul
                Principalul rol al termostatului este acela de a permite motorului sa se incalzeasca rapid si sa mentina apoi motorul la temperatura constanta. Reuseste sa faca asta regularizand fluxul de lichid ce iese din motor spre radiator. La temperaturi scazute, iesirea din motor spre radiator este inchisa total, lichidul de racire fiind redirijat spre motor.

                In momentul in care temperatura apei din motor se ridica intre 82-91 C, termostatul incepe sa se deschida, permitand lichidului de racire sa treaca spre radiator. Cand temperatura ajunge intre 93-103 C, termostatul se deschide total, fluxul de lichid ce intra in radiator avand volum maxim.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                  Am cautat un pic pe net informatii legate de termostat si modul de functionare al acestuia si se pare ca totusi termostatul incepe sa deschida de pe la o anumita valoare , 89 grade la logan ar fi temperatura la care este deschis complect
                  In momentul in care temperatura apei din motor se ridica intre 82-91 C, termostatul incepe sa se deschida, permitand lichidului de racire sa treaca spre radiator. Cand temperatura ajunge intre 93-103 C, termostatul se deschide total, fluxul de lichid ce intra in radiator avand volum maxim.
                  incepi sa te contrazici ... ai postat 2 chestii diferite ...
                  fluctuatia nu o face tot timpu pentru a probabil majoritatea timpului mergi in oras, cand iesi din oras ar trebui sa scada mai des pentru ca se merge cu viteza mai mare .
                  Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 13:57.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Ce ea scris in italic era copy-paste de pe net ,iar ce era scris normal era parerea mea ... in fine !

                    Azi dupa ce am plecat de la lucru am verificat din nou , adica : Am mers cu ea pana a facut 2 linii si am deschis capota , furtunele subtiri erau fierbinti iar cel gros era rece , dupa ce l-am mai lasat sa meraga asa la relanti 2-3 minute a inceput sa se incalzeasca f putin furtunul in zona termostatului (pana la primul cot al furtunuluii gros) dar restul era rece , l-am mai turat motorul in gol pana a facut 4 linii atunci a inceput sa se incalzeasca puternic furtunul gros pana la intarea in radiator; dupa cateva secunde ~ 30 secunde temperatura de pe display a scazut la 2 linii , nu am mai stat pe loc si am plecat iar in 500 m s-a ridicat din nou la 4 linii . Am facut dupaia aproxiamativ 10 kilometrii in oras cu 2 opriri si temperatura nu a variat , a ramas la 4 linii.
                    sigpic

                    Comment


                    • Am facut si eu testul pe care l-am vazut la voi dar acum sunt si mai in ceata. Am mers cu ea pana au apurut 2liniute si am pus mana pe cele 2 furtune si cel gros si toate erau fierbinte (masina a stat si in soare poate conteaza si asta). Am vrut sa urce la 4 liniute iam dat a treia pana la 4000de ture dar nu a urcat. Mai avand putin sa ajung acasa m-am linistit. In fata portii cand am ajuns si am oprit masina a inceput sa mearga gmv-ul.Ce sa mai inteleg acum???? Indicatorul arata 2liniute si a inceput gmv-ul sa raceasca. Sa mai incerc sa merg pana arata 4liniute si sa fac testul sau ce altceva?

                      Comment


                      • Eu cand am avut probleme cu temperatura ptr ca nu urca mai sus de 2 linii, asta se intampla iarna am fost la reprezentanta si procedura a fost urmatoarea :au conectat laptopul la masina (habar nu am ce soft avea) si am pornit masina, temperatura apei era urmarita pe laptop si crestea treptat cate un grad,dupa ce a ajuns la 75 grade temperatura apei sa mentinut vreo 10 secunde apoi a inceput sa scada spre 74-73 si apoi oscila intre aceste valori.Dacaotecu a tras concluzia ca termostatul era defect si deschidea la 75 grde si nu la 89 cum ar fi fost normal.
                        Dupa schimbarea termostatului acelasi test, de data asta temperatura a urcat la 90 grade mentinanduse aproximativ 10 sec apoi scazand spre 89 si oscila intre 90-89 la un interval de 30-60 secunde.Apoi a turat mototul la 2000-3000 ture ,dupa un timp apa a urcat pana la 96 de grade unde a pornit gmv ul pe treapta 2 si temperatura sa mentinut cat timp era turat motorul.In momentul cand nu a mai turat motorul apa a inceput sa scada spre 90 de grade unde sa si stabilizat.

                        Comment


                        • sper ca nu deranjez pe cineva dand detalii in continuare despre indicatorul de temperatura apa de la masina mea. mers azi destul de mult in oras a urcat la 4liniute dupa care a scazut si av ramas la 2 nu avrut sa urce chiar daca afara era foarte cald iar eu am mers mult cu masina. Fiind prea cald am dat drumul ac si atunci a urcat imediat la 4 liniute si acolo a ramas tot drumul. In timpul acesta am oprit masina si am verificat furtunurile si toate erau foarte calde. Poate imi spune si mie cineva cum este termostatul daca e deschis sau inchis. Logica mea imi spune ca ar fi deschis daca el ajunge la 2 respectiv 4 liniute iar uneori mai porneste si gmv-ul. Nu ma pricep prea bine la mecanica etc si tocmai de aceasta dau asa multe detalii. Sper sa nu va plictisesc cu problemele mele??????

                          Am schimbat termostatul aseara si la prima vedere era ca inainte. In dimineata asta am mers cu ea mai mult si a ajuns la 4liniute si asa a ramas. Cei drept a durat un pic mai mult pana a ajuns fata de cum eram obisnuit dar a ajuns. Acum sa vedem pe viitor ce se mai intampla.
                          Last edited by irinell24; 13 August 2010, 11:43. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Am si eu o nelamurire. Am schimbat termostatul (se blocase pe deschis). Am pus de Logan, made in France. Ma rog. Acuma sta la 4 linii. Dar cu A/C pornit si deal (cum este Feleacul la Cluj) a sarit temperatura la 6 linii. Dupa putin timp a revenit la 4 linii (cam sub un minut). Adevarul e m-am deplasat pe caldurile astea. Acuma intreb si eu: este cazul sa ma ingrijorez ca se duce termocupla sau nu. Inainte de a se duce termostatul cel vechi statea fix la 4 linii indiferent de drum si caldura din exterior. Toate cele bune.

                            Comment


                            • Nu se duce termocupla din simplul motiv ca Loganul nu are
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment


                              • In regula, deci sa nu imi fac griji. Multumesc de raspuns.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google