Am inlocuit termostatul a fost in regula o saptamana pana cand a inceput sa-mi faca din nou acelesii figuri doar ca mai rar dar mai face. Ma enerveaza de numai pot ,dar numai schimb nimic ,numai inlocuiesc nimic pana nu o sa o duc la un tester sa vad despre ce e vorba. si lucru acesta nu o sa-l fac prea curand.
Indicator Temperatura Apa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am sesizat in seara asta o posibila problema legata de temperatura la apa si anume : mers cu treapta 1 si 2, cu faza scurta+proiectoare pe o distanata de aproximativ 1.5 km drum de tara rezultat 6 pavele la apa si gmv pe prima treapta pentru ~1 minut, tot drumul . Intors tot pe acelasi drum si treapta 2 fara lumini aprinse, rezultat temperatura normala . Tin sa mentionez ca mi-au mai aparut 6 pavele dar numai pe caldura foarte mare si aglomeratie dar a scazut mai repede la normal . Antigelul a fost schimbat acum 5000km si masa intarita .Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
Din cate am auzit mai este si o problema de la cablul de masa care la benzinare este mai subtire decat la diesel si atunci cand aveti consumaatori o ia razna displayul , eu am fost in service cu aceiasi pb. si mi-au spus ca atat termostatul cat si senzorul de temp. sunt in regula dar pb. este de la cablul de masa de la baterie care este subdimensionat la benzinare , de altfel este si o pb. cunoscuta cam in toate serviceurile ,pentru cei ce si-au schimbat termostatul si au aceiasi pb. schimbati-va cablul de masa cu unul de diesel si sigur nu o sa mai aveti pb. .
Comment
-
Originally posted by Robert Stefan View PostDin cate am auzit mai este si o problema de la cablul de masa care la benzinare este mai subtire decat la diesel si atunci cand aveti consumaatori o ia razna displayul , eu am fost in service cu aceiasi pb. si mi-au spus ca atat termostatul cat si senzorul de temp. sunt in regula dar pb. este de la cablul de masa de la baterie care este subdimensionat la benzinare , de altfel este si o pb. cunoscuta cam in toate serviceurile ,pentru cei ce si-au schimbat termostatul si au aceiasi pb. schimbati-va cablul de masa cu unul de diesel si sigur nu o sa mai aveti pb. .
Comment
-
Chestia asta cu cablu de masa care ar fi subdimensionat am citit-o si pe alte forumuri , asa ca am incercat azi sa pun in practica acest mit. Am legat un cablu suplimentar - de la baterie pe surubul liber de langa suportul bateriei (partea stanga), dar problema nu s-a rezolvat .
Reamintesc ca la mine scade la la 4 linii la 2 dupa ce a deschis termostatul si se incalzeste furtunul gros iar dupa 1-2 km creste la loc la 4 linii si ramane acolo, dar face numai cateodata nu tot timpul iar, cand nu face asa, am observat ca merg mai mult un pic cu 2 linii pana sa urce la 4 , dar atunci nu mai scade .
Intrebarea ar fi, daca se intampla ceva grav daca merg in continuare asa ?Last edited by Bad_Wolf; 7 September 2010, 20:41.sigpic
Comment
-
eu zic ca nu e nici o problema la masa , e un inceput de sfarsit de termostat , a inceput sa-si faca de cap in sensul ca deschide prea repede. Problema ar fii ca motorul nu ajunge la regimul termic ideal si consuma mai mult , practic mergi cu motorul rece mai tot timpul. Problema posibil sa se accentueze o data cu sosirea frigului si probabil nu va baga nici destula caldura in masina.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Am citit topicul. Observ ca parerile si cauzele sunt impartite. La mine a inceput cam la fel, cu oscilatii intre 2-4 liniute, pana asta vara cand nu a mai trecut de 2 liniute. Asa ca am zis sa vad care e problema. Facut diagnoza, asteptat sa se incalzeasca. Totul e normal. Apa urca pana la 98 de grade, porneste GMV, se raceste pana la 95-96 grade si treaba se repeta. Pe display doar 2 liniute.
Concluzii: termostat ok, sonda ok, display???? nu am incercat treaba cu resetarea, nu vad legatura.
Eu inteleg ca informatia legata de temperatura e primita de CB-u ori de la UCE sau UCH, ori citita direct de la sonda. Tind sa merg pe prima varianta. So, daca controlerul CB-ului primeste o info si trebuie sa o picteze, iar acea info este citita corect (diagnoza a aratat valorile bune) unde poate fi problema?Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Temperatura...
Salutare !! Imi cer scuze daca se repeta cumva problema urmatoarea dar sunt interesat sa aflu cam care este opinia unui specialist in legatura cu ea : plecare de pe loc , se ridica temperatura la 2 liniute in bord si dupa un timp dispare afisajul aratand ca si cum ar fi motorul rece !!!Opresc motorul si pornesc din nou ...iar apar cele 2 liniute de la indicatorul de temperatura dupa si dupa un timp iar dispar si tot asha ....!!!!Ce ziceti ,colegi?LOGANIST CONVINS !!!
Comment
-
@ razvan_linie la tine e treaba simpla dieselu se incalzeste greu si se raceste repede daca ai si AC pe el ai radiator mare si cand pleaca GMV-ul e furtuna raceste tot nu te speria
@ eugenio_23 la tine e grav schimba termostatul si pune antigel macar 1 litru concentrat sau mai poate fi sonda de apa defecta,caldura baga la greu sau ingheti in masina,daca ingheti in masina termostat defect,altu nou,daca baga aer fierbinte aeroterma data la maxim,sonda de apa defecta
Comment
-
In legatura cu oscilatia linitielor la mine, am observat ca iar au inceput sa scada pe la inceputul iernii. Am apasat butonul de dezaburire luneta si surpriza, 4 liniute instantaneu. A mers o luna asa bine dupa care intr-o dimineata dupa 20 km de mers a ramas la 2 liniute, apas butonul de dezaburire si instantaneu 4 liniute.
Am postat ca poate ajuta pe cineva informatia asta, ca eu am schimbat 4 termostate, iar solutia (la mine) a fost una simpla.
Cu stima.
Comment
Comment