Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai si care a fost solutia .... apasarea butonului de dezaburie ? Ceva nu este in ordine .
    sigpic

    Comment


    • danutsb: la tine problema e masa tabloului de bord, nu termostatul, nu sonda. Cauta pe aici pe forum ca s-a discutat acest aspect si s-au dat solutii.

      Comment


      • @Nepotu123 iti multumesc pentru precizari,
        Probabil exact asta e problema, mai ales ca, cateodata, lumineaza usor martorul de bord ptr dezaburire cand apas frana. Problema nu am rezolvat-o, s-a rezolvat de la sine prin apasarea butonului de dezaburire la inceputul iernii. De atunci nu a mai facut.
        @Bad_Wolf la mine asa s-a "rezolvat", dupa ce am schimbat 4 termostate.

        Nu ma mai deranjeaza lucrul asta, asa ca ramane asa

        Comment


        • parerea mea de amator este ca ai putea avea un scurt pe undeva. mai bine du-te cu ea la cineva avizat sa nu patesti altele. mie imi licarea martorul de ceata si s-a demonstrat ca de arsese puntea de la stopul dreapta. de atunci dau mult mai atentie la "nimicurile astea"
          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

          Comment


          • probleme apa

            Buna.Am si eu aceeasi problema cu apa....desi am fost la reprezentanta,si mi-au schimbat termostatul,problema cu aceste 2 linii persista.Caldura imi baga in interior.Cind masina sta pe loc apa mi se ridica la 4 linii,cum plec,dupa vre-o 5 Km scade la 2 linii sai acolo ramine,oricit de turat as merge acum pe timp de iarna....Am fost din nou cu ea la reprezentanta,si de fata cu mine,au pus testerul pe ea si am mers in probe....liniile au scazut la fel,dar pe tester arata ca motorul functioneaza in parametrii normali si ca apa oscileaza intre 84 si 92 grade,dar liniile erau tot la 2.La intoarcere am refacut testul,si era la fel...au facut si un test al motorului si le arata ca totul este ok....Explicatia lor ---temperatura un pic joasa afara,si masina avind inca un radiator in interior,se formeaza curenti si raceste apa din radiatorul din interior....Nu prea m-a convis treaba asta!Mentionez ca e logan 1,4 prima varianta,pe benzina,are 6 ani!problema o am de vre-o 2 ani aproape...am schimbat pina acum 5 termostate!pe tester senzorul ei zic ca e ok,iar ultimul termostat au zis ca deschidea prea repede ca e luat din comert.Ce sa mai fac?puteti sa faceti o poza cu locul unde este senzorul de temperatura?eu il pot schimba?Ca m-am saturat sa le dau bani mereu la reprezentanta...risc ceva daca il iau de la magazinele de piese de schimb?
            Ajutati-ma si pe mine va rog ca nu mai stiu ce si cum sa fac!!!!!!!!!
            Mentionez ca si vara la fel facea....Si am incercat sa merg si fara aeroterma si la fel....
            va multumesc anticipat!
            Last edited by angello33; 19 February 2011, 15:28.

            Comment


            • asta este sonda de apa la nr 2
              ar fi bine sa o masori poate este buna.
              Attached Files

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • Originally posted by kti View Post
                asta este sonda de apa la nr 2
                ar fi bine sa o masori poate este buna.
                si cum o masor?

                Comment


                • De cand a venit sezonul rece am inceput sa am si eu cam aceasi problema, temperatura nu mai urca peste 2 linii, urca la 4 doar uneori cand merg mai turat, peste 3000 rot/min. Daca merg mai putin turat, sau daca opresc la un semafor temperatura scade la 2 liniute.
                  Banuiesc ca e termostatul de vina.
                  Masina are 3 ani jumate, si e inca in garantie (garantie extinsa).
                  Daca e termostatul de vina el se poate schimba pe garantie, sau intra in categoria consumabile.

                  Comment


                  • Si a mea face la fel. Urca la 4 linii doar dac o turez sau merg incet, la viteze mari ramane in 2 linii. Desii am caldura in masina stiu ca voi fi nevoit sa schimb termostatul ca sa am din nou 4 linii. De ce spun asta?,pt ca l-am schimbat anul trecut si a fost ok. Adica cel original a tinut din 2006 pana in 2010 iar asta luat de la klaxcar(scz daca am scris gresit), m-a tinut doar un an. Ca si data trecuta am caldura acum, dar cand o sa vina frigul cu temperaturi negative nu voi mai avea fara sa am 4 linii pe indicatorul din bord. Vad ca unii au schimbat firul de masa cu unul mai gros asa ca am sa incerc si varianta asta. O zii buna tuturor.

                    Originally posted by galeo View Post
                    De cand a venit sezonul rece am inceput sa am si eu cam aceasi problema, temperatura nu mai urca peste 2 linii, urca la 4 doar uneori cand merg mai turat, peste 3000 rot/min. Daca merg mai putin turat, sau daca opresc la un semafor temperatura scade la 2 liniute.
                    Banuiesc ca e termostatul de vina.
                    Masina are 3 ani jumate, si e inca in garantie (garantie extinsa).
                    Daca e termostatul de vina el se poate schimba pe garantie, sau intra in categoria consumabile.
                    dupa atatia ani nu cred sa ai garantie la termostat.
                    Last edited by dsorinmihail; 19 October 2011, 11:34. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Cand mai aveti probleme cu indicatorul de temperatura , scoateti cablul care intra in blocul motor in partea dreapta il curatati si o sa vedeti ca merge ca inainte ( am patit si eu la fel cu temperatura )

                      Comment


                      • care cablu ? cel din poze de mai sus , numar 2 ?

                        Comment


                        • [QUOTE

                          dupa atatia ani nu cred sa ai garantie la termostat.[/QUOTE]

                          Am fost la service si am fost programat saptamana viitoare pentru schimbarea termostatului pe garantie.Chiar daca masina are aproape 4 ani.

                          SE pare ca nu am facut degeaba garantia extinsa.
                          Macar termostatul sa-l schimb
                          Last edited by galeo; 22 October 2011, 10:56. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by Bogdan20cj View Post
                            ZSO jr. la tine e termostatul 100% .. exact asa a fost si la mine..

                            cand cumperi termostatul ia si un litru de antigel tip d, ma bine daca e glaceol rx tip d..

                            cand scoateti termostatul curge antigelul din vas si o sa aveti nevoie de antigel sa completati ..

                            inca ceva .. ar fi bine sa nu lasati sa curga nimic la ambreiaj.. mie mi-a curs un pic si mi-a patinat ambreiajul cam de vreo 20 de ori..
                            il puteti schimba voi in fata blocului .. mie nu mia luat mai mult de 20 -30 de mine ..

                            errors jr.. la fel SIGUR E termostatul identic aceeasi problema ca si mine.. inca ceva pe termostat sa fie stantat 89 care semnifica temperatura de deschidere 89 de garde celsius .. nu mai mare de 89 nu mai mic..
                            Da, si eu am luat unul din targ Vitan (cica original....), am dat 45 RON, insa acum am vazut ca scrie pe el 83 grade (in prima si a 3-a poza am incercuit valoarea de 83 grade unde e stantata)....si nu 89 cat ar trebui.....oare o sa fie probleme? Ca si eu am schimbat sonda de temperatura, a mers un timp, insa cum a dat frigul, a inceput cu problemele, si de-aia am luat si termostat.
                            Atasez si niste poze, unde se vede si temperatura stantata pe el....sa speram ca o fi bun.
                            Attached Files
                            Logan Ambition 1.6 8V

                            Comment


                            • Daca e 83 grade,atunci la aceasta valoare el va fi deschis complet.Asta inseamna ca.motorul tau nu va ajunge niciodata la 90grade ceea ce nu e prea bine.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Da ce naiba, ca doar am zis ca vreau pentru Logan, ce naiba, o fi de diesel sau de ce e 83 grade? Oare la toata lumea scrie 89 pe ele?
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google