Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai cumparat un termostat pentru Logan dCI.

    Vezi daca poti sa-l schimbi.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Ce cretina idioata, da mai difera si altceva in afara de temperatura de deschidere a termostatului? Ma refer la alte marimi....cote, etc. Mi-l schimba ca sa nu ii dau cu el in cap, doar ca mi-e greu sa ajung iar tocmai prin targul Vitan, nici nu stiu daca maine este deschis, sau cum dracu e deschis porcaria aia de targ?

      Va salut. Am schimbat termostatul, nu au fost probleme, mi-a dat unul pe care scrie intr-adevar 89, insa vad ca scrie pe el Germany....el a zis ca tot original este, insa sincer, la cat am inghetat de frig sa astept autobuzul 223 (pe care va recomand sa-l evitati, pentru ca vine din ora in ora), n-am mai stat sa mai verific, si nici sa ma tiganesc.....O sa ii fac poze diseara, pentru ca miercuri as vrea sa il montez, si sa ma asigur ca acesta este OK.....

      Va salut. Am schimbat termostatul, nu au fost probleme, mi-a dat unul pe care scrie intr-adevar 89, insa vad ca scrie pe el Germany....el a zis ca tot original este, insa sincer, la cat am inghetat de frig sa astept autobuzul 223 (pe care va recomand sa-l evitati, pentru ca vine din ora in ora), n-am mai stat sa mai verific, si nici sa ma tiganesc.....O sa ii fac poze diseara, pentru ca miercuri as vrea sa il montez, si sa ma asigur ca acesta este OK.....
      Last edited by blanarucristi; 24 October 2011, 15:43. Reason: Automerged Doublepost
      Logan Ambition 1.6 8V

      Comment


      • Stai linistit ca acum e O.k.Pentru motor era o situatie delicata sa functioneze la un regim de 78-80grade.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Eu am schimbat 3 termostate (SCT Germania cu 15 RON , Vernet Franta cu 17 RON , iar acum am unul de origine cu 50 RON) pe care le-am testat in prealabil intr-un ibric cu apa cu ajutorul unui termometru (mai putin pe ultimul , cel de origine), care l-am imprumutat de la cineva si banuiesc ca nu arata valorile reale caci era cam "deteriorat" .
          Faptul ca primul termometru era " deteriorat" iar la bord imi arata tot doua liniute m-a facut sa imi cumpar un termometru nou (27 RON de la Romstal)si am vazut ca termostatele deschid la 89 grade , deci termostatele erau toate bune , iar de vina era sonda.
          Asa ca am decis sa schimb sonda de temperatura , ziz si facut , am cumparat sonda de origine din dezmembrari cu 30 lei si am schimbat-o ( daca va miscati repede nu pierdeti nici macar 100 ml lichid).
          De cand am inlocuit-o totul merge ceas , adica la bord am si eu 4 liniute.

          La schimbarea termostatului am folosit o cheie de 10 , iar inainte de inceperea operatiunii am golit antigelul din vas iar pe cel din instalatie l-am recuperat in proportie de 90% cu ajutorul unui pet de 3 l pe care l-am taiat in asa fel incat sa il pot baga sub carcasa termostatului.
          La schimbarea sondei aveti nevoie de o cheie de 22 , preferabil inelara cu cot.

          Comment


          • SCT Germania am si eu acum, tu ai dat 15 lei pe el? Deci jigodia aia m-a prostit? Scrie Germany pe el, nu stiu daca si SCT....dar presupun ca e unul si-acelasi, deci nu e ala original

            Mama, mai exista cineva in tara asta care sa nu te prosteasca?

            Ma rog, sper sa mearga, acum ca e sau nu original....puii mei...maine il montez
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • SCT Germany am cumparat in primavara cu 15 lei de la un magazin de piese auto. Incearca sa il testezi intr-un ibric cu apa pus la fiert si foloseste un termometru pt boiler.

              Comment


              • Asa, deci, l-am schimbat, insa degeaba.....problema persista, insa doar la temperaturi scazute, de exemplu dimineata. (testat azi dimineata cand temperatura afara era de vreo 2-3 grade)

                Dupa-amiaza cand plec de la munca si sunt 10 grade, pare OK, desi si atunci mai face cat de cat figuri. Azi dupa ce am ajuns la munca am pus mana pe furtunul ce pleaca din termostat ca sa zic asa si era fierbinte, insa oricum erau 4 liniute pe bord. In principiu se fac 2, cand plec de pe loc....sau cand sunt in miscare, dar si in stationare....nu stiu ce sa zic, e ciudat.

                Sonda de temperatura a fost schimbata in vara, bineinteles, nu este ceva original, am luat-o dintr-un magazin de piese, nici nu mai stiu cat am dat pe ea....oare sa iau alta, da puii mei, mi-e ca iau, si degeaba. Exista si alta posibilitate, sa fie si din alte cauze in afara termostatului si a sondei de temperatura?
                Logan Ambition 1.6 8V

                Comment


                • In principiu mentinerea unei temperaturi optime a lichidului de racire cade in sarcina termostatului, in conditiile in care nu se inregistreaza probleme ale pompei de apa,curea,aerisire etc(in aceste cazuri de obicei creste temp)Informatia primita de la sonda de temperatura este folosita de calculator ca parametru de corectie ,si sa comande pornirea motoventilatorului prea devreme.
                  Se poate intampla ca termostatul sa nu etanseze corect,prag de deschidere prea mic etc
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Pai termostatul este nou, si nu cred ca e din vina lui, de vreme ce cu 2 termostate problema e aceasi si se manifesta la fel.
                    O fi de la altceva, dar de la ce, avand in vedere ca si sonda este oarecum noua (din vara)....ce sa mai verific?
                    Logan Ambition 1.6 8V

                    Comment


                    • Asa cum ti-am mai spus;etansare termostat(sper ca nu l-ai pus invers)
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Etansare termostat...hmm...am pus si putin silicon rosu, la etanseitate, deci nu cred ca e vreo problema, e etans ca la mama lui.

                        Si de pus invers.....sa fim seriosi )))))))
                        Logan Ambition 1.6 8V

                        Comment


                        • Cristi termostatul se verifica foarte simplu , daca la 2 linii pe display pui mana pe furtun si este cald atunci iti deschide prea repede. In mod normal el trebuie sa fie inchis pana se fac 4 linii pe display si dupaia sa deschida (deci la 4 linii inca furtunul este rece) ;daca este cald furtunul gros inseamna ca nu functioneaza corect.
                          SCT este o firma de rahat am avut si eu unul luat cu 10-15 lei si a tinut fix 3 luni , unul de origine de la reprezentanta este 38 ron cu garnitura !
                          Daca display-ul arata 4 linii teoretic sonda ar fii in regula , ramane sa vezi care e problema .
                          Last edited by Bad_Wolf; 27 October 2011, 12:32.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ce amestec are sonda?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                              Cristi termostatul se verifica foarte simplu , daca la 2 linii pe display pui mana pe furtun si este cald atunci iti deschide prea repede. In mod normal el trebuie sa fie inchis pana se fac 4 linii pe display si dupaia sa deschida (deci la 4 linii inca furtunul este rece) ;daca este cald furtunul gros inseamna ca nu functioneaza corect.
                              SCT este o firma de rahat am avut si eu unul luat cu 10-15 lei si a tinut fix 3 luni , unul de origine de la reprezentanta este 38 ron cu garnitura !
                              Daca display-ul arata 4 linii teoretic sonda ar fii in regula , ramane sa vezi care e problema .
                              Deci, cand sunt 2 liniute, furtunul acela este calai, spre cald, se poate tine mana pe el fara probleme. Cand se fac 4 liniute, furtunul este incins, si nu poti tine mana pe el foarte mult timp...am probat acest lucru. Chiar oare sa fi nimerit un alt termostat stricat? Nu pot sa cred ca as putea avea un asa ghinion.....
                              Logan Ambition 1.6 8V

                              Comment


                              • Am recitit postarile tale Cristi si incerc un ...diagnostic.TERMOSTATUL.Sper sa nu ma insel.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google