Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu de ce, dar am niste dubii cu privire la diagnosticul tau....repet, totusi e nou termostatul, macar 100 de deschideri/inchideri facea si el, da-l naiba....eu revin cu o alta intrebare, in afara SONDEI si a TERMOSTATULUI, mai exista vreo componenta din cauza careia ar putea exista astfel de erori?

    Tot n-am inteles totusi, cand sunt 2 linii pe display, cum trebuie sa fie furtunul acela? Eu vorbesc de furtunul care pleaca din radiator in termostat (ala gros)....sau de altul este vorba? Ca eu doar pe ala l-am testat....
    Logan Ambition 1.6 8V

    Comment


    • Termostat.

      Lasati furtunul acela in pace.El se incalzeste putin si inainte sa deschida termostatul.Daca vreiti sa va convingeti de temperatura la care deschide termostatul,folositi DDT2000 si tineti palma pe radiatorul de racire,nu pe furtun.
      Cind se deschide termostatul,radiatorul se incalzeste petoata suprafata lui,iar in DDT trebuie sa aveti la rubrica temperatura,aproximativ 88-89 grade.
      An trecut acolo 3 valori:89-93-98.
      La 89,deschide termostatul,la 98 porneste ventilatorul de racire si se opreste la 93 grade.
      Asta e cea mai buna proba posibila,atit pentru termostat cit si pentru sonda de temperatura.
      Proba se face cel mai bine la prima pornire,cind motorul este rece si se asteapta pina la cresterea temperaturii la valorile date.
      Am vazut intr-un post anterior( 166 ) ca VITRIOL confunda termostatul de benzinar cu cel de diesel ) .E absolut imposibilsa se faca asemenea confuzie .
      Attached Files
      Last edited by huffy; 28 October 2011, 10:09.
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • Aha, dar tu din ce relatez eu, ce ai crede ca este? Eu tot nu am inteles cum sa fac proba....sincer sa fiu Poate mai explici o data, daca nu te superi
        Si DDT2000 presupun ca este un tester....o verificare fara zece mii de computere, se poate face?
        P.S Chiar daca VITRIOL a incurcat termostatele, oricum ala deschidea la 83 grade....deci nu cred ca era prea bun
        Last edited by blanarucristi; 28 October 2011, 10:33.
        Logan Ambition 1.6 8V

        Comment


        • Pornesti masina rece, astepti sa se faca 2 liniute la temperatura in bord.Motorul trebuie sa mearga la relanti, apoi stai cu ochi pe bord (sau o alta persoana) , in momentul in care apar 4 liniute la temperatura pe bord pui mana repede pe furtunul acela graos care ajunge la termostat, el trebuie sa fie rece (daca e cald ->termostat defect) ,apoi acelerezi cam la 2000-2500 RPM de la clapeta tinand in continuare mana pe furtun, dupa aproximativ 1-2min (functie de temperatura exterioara) de mers in gol la apoximativ 2000-2500 RPM termostatul va deschide si se va incalzi si acel furtun.

          Comment


          • Pai nici nu mai e nevoie, raspunsul il stiu deja, cand se fac 4 liniute, furtunul este fierbinte )) dar totusi, o sa probez maine treaba asta.

            P.S Dar daca la ralanti nu se vor face 4 liniute never ever? Ca eu asa banuiesc ca se va intampla. Ce am zis eu a fost in turatie, in mers....Ca am opritla un moment dat dupa ce de-abia se facusera 4 liniute, si era fierbinte furtunul, de-abia puteam tine mana pe el....
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • In mod normal ar trebui sa ajunga motorul la 90 grade si la relantii.

              LE: O alta solutie: Faci rost de un multimetru cu sonda de temperatura , pornesti motorul ,pui sonda multimetrului pe chiuloasa sau bloc motor, acelerezi pana urca temperatura la maxim , la fel tii mana pe furtunul ala. Cand multimetrul iti va arata apoximativ 90 grade ar trebui sa deschida termostatul si acel furtun se va incalzii, daca furtunul incepe sa se incalzeasca mai devreme de 90 grade ( 70 grade de exemplu) e calr ca termostatul nu e in mintile lui.
              Last edited by crull; 28 October 2011, 19:57.

              Comment


              • Eu am Logan 1.4 MPI de 4 ani. Am fost la socru-meu saptamana trecuta (45 Km).
                La dus mi s-au ridicat 4 linii la temperatura dupa numai 5 minute (ca de obicei).
                La intors mi s-au ridicat numai doua linii desi nu era cu mult mai frig afara.
                Am oprit la un moment dat doua minute. Apoi cand am plecat mi s-au afisat pe ecran 4 linii si au ramas asa cateva secunde (cel mult jumatate de minut) apoi a scazut din nou la doua linii. De atunci nu am mai vazut decat doua linii la temperatura motorului.

                Ma ingrijoreaza. Ma tem sa nu fie o problema cu senzorul. Ma gandesc ca daca senzorul nu detecteaza corect, motorul se incalzeste prea tare si ventilatorul nu porneste ca sa compenseze.

                Ma gandesc sa-i pun un carton in fata radiatorului ca sa se incalzeasca mai repede in mers. Dar ma tem sa nu stric motorul daca se supraincalzeste.

                Oare ce sa fac? S-o duc in service sa verifice aia senzorul?

                Comment


                • Nu prea ai citit nimic pe aici. In orice conditii temperatura motorului trebuie sa stea la 90 grade chiar si cand afara sunt -25 grade.Schimba termostatul.

                  Comment


                  • Salutare Parameter,
                    Sa nu te aud cu carton in "nas" la logan ca ne strici firma;vin pe jos pana la Bacau si-ti fac pana.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Ei na, multimetru cu senzor chiar nu am de unde sa iau sau sa fac rost, insa maine voi incerca sa fac testu la ralanti, adica cand face 4 linii (daca va face), sa pun mana pe furtun si sa vad daca este cald sau rece....

                      Dar teoretic, furtunul ar trebui sa fie rece, sau caldut? Adica asta vreau sa intreb, ce inseamna rece.... Practic acesta nu ar trebui sa isi modifice temperatura fata de cum e cand pornesc masina?

                      P.S Si eu ma gandisem la carton in fata, dar parca totusi.....mi s-ar parea aiurea
                      Logan Ambition 1.6 8V

                      Comment


                      • Furtunul trebuie sa fie rece ca inainte de a porni motorul, nu tii mana exact langa termostat ci undeva mai inspre radiator si trebuie sa fie rece pana ce motorul ajunge la 90 grade cand termostatul va deschide circuitul.

                        PS: Data viitoare cumpara un termostat de la dealer ,ai o certitudine mai mare ca este original si costa intre 40-50 lei in functie de dealer.
                        Last edited by crull; 28 October 2011, 21:13.

                        Comment


                        • Da sa o fac la ralanti, sau pot sa o mai "ajut" cu putina turatie? Ca mi-e ca o sa imi creasca par la ..... pana face 4 linii, sau poate nu o sa faca deloc. OK, deci maine voi face testul, dar am o presimtire ca se va incalzi.....
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • Originally posted by parameter View Post
                            La intors mi s-au ridicat numai doua linii desi nu era cu mult mai frig afara.
                            Am oprit la un moment dat doua minute. Apoi cand am plecat mi s-au afisat pe ecran 4 linii si au ramas asa cateva secunde (cel mult jumatate de minut) apoi a scazut din nou la doua linii. De atunci nu am mai vazut decat doua linii la temperatura motorului.
                            Sa nu fie de la masa.. Dar cel mai bine mergi la service.

                            Comment


                            • SI la mine e un pic ciudata situatia.....am fost la bucuresti la meci(steaua-rapid) cu 5 oameni in masina si dupa un drum de vreo 60km mers putin peste normal (120-130km/h), prin bucuresti accelerari bruste, frane sa ridicat apa la 6 liniute(acum nu stiu daca a pornit electroventilatorul ptr. ca era muzica si nu auzeam ). Ieri dimineata la fel ajuns in bucuresti, vrum vrum urca la 6 liniute(mentionez ca dupa ce merg putin mai tare si nu in sensul de turat ci ca viteza scade la 4 linii sau uneori cand opresc motorul si pun contactul. Banuiesc ca nu e o problema majora. Si asta vara facea la fel. Sa-mi pun probleme sau....?
                              ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                              ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                              Comment


                              • Originally posted by crull View Post
                                Furtunul trebuie sa fie rece ca inainte de a porni motorul, nu tii mana exact langa termostat ci undeva mai inspre radiator si trebuie sa fie rece pana ce motorul ajunge la 90 grade cand termostatul va deschide circuitul.

                                PS: Data viitoare cumpara un termostat de la dealer ,ai o certitudine mai mare ca este original si costa intre 40-50 lei in functie de dealer.
                                Da, deschide bine termostatul, am facut testul....cand s-au facut 4 liniute (la ralanti), furtunul inca era rece (in zona radiatorului, in zona termostatului era calai, dar presupun ca era si de la caldura degajata).

                                Acum ramane urmatoarea idee. A stat la 4 linii, aproximativ 1 min, timp in care furtunul a inceput sa fie din ce in ce mai fierbinte...dupa aceea, scazand imediat la 2 liniute, insa furtunul tot incins era (presupun ca termostatul ar fi trebuit sa inchida si implicit temperatura furtunului sa scada, nu? Ca rece oricum n-ar avea cum sa se faca, dar macar sa fie scazut temperatura, dar nu) Oare porcaria asta nu inchide bine? Pacat ca nu am luat un termostat original, macar nu mai stateam cu griji deloc....dar acum ma gandesc ca e posibil ca nici acesyta sa nu functioneze.....
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google