Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator Temperatura Apa

    salutare tuturor.
    am o nelamurire cu bargraful de la apa. undeva prin martie am parcurs o distanta de 100 km interurban, cu o viteza de 80km/h. pe parcursul drumului am sesizat ca din cele 5 liniute, mai ramanea doar 3, asta dupa mai mult de 20 km (subliniez ca motorul era in mod normal ajuns la temperatura corespunzatoare 80-90 grade). am repornit masina, iar liniutele au crescut la 5, cum era normal.
    tot in martie, am parcurs aceasi distanta, doar ca drumul nu a mai fost asa aglomerat ca prima data si am rulat cu 120-130km/h. de data asta, temperatura indica corespunzator: erau 5 liniute, tot drumul.
    eu ma gandeam ca prima calatorie am mers cu treapta V-a la 2000-2200 rpm si temperatura sa nu fi trecut de 80 grade, iar a doau calatorie tot in treapta V dar pe la 3000-3500 rpm, unde clar ca a crescut temperatura. sau sa fie termostatul ori altceva.
    mi-ar prinde bine o explicatie serioasa cum functioneaza termostatul la o masina, dar si un raspuns la reclamatia mea.
    mentionez ca este vorba despre un Logan 1.4 MPI.
    va multumesc baieti.

  • #2
    Nu stiu cum ai tu 5 liniute ca numai patru sunt la temperatura.

    Comment


    • #3
      problema ta este ori termostatul, ori senzorul de temperatura, ori afisajul din masina. Termostatul contine un material termosensibil (un fel de ceara intr-o capsula) care deschide o valva metalica in jurul temperaturii de 90 grade C. Cam asa arata un termostat
      Attached Files

      Comment


      • #4
        ok, 4 liniute, am gresit. insa o explicatie ai?

        Comment


        • #5
          Am patit si eu o chestie asemanatoare numai ca la mine arata 6 liniute , am fost la service unde sa constatat ca era o eroare de display ,mi-a desfacut o borna de la baterie dupa care a montat-o la loc si de atunci nu a mai facut.

          Comment


          • #6
            Cred ca la tine e eroare de display , si probabil ca o poti remedia asa cum a zis Robert . Daca in loc de 5 liniute iti arata 4 atunci e normal , si e normal sa arate si 2 asta in functie de temperatura aerului si de viteza cu care te deplasezi . Termostatul daca era defect ar fi trebuit sa iti urce temperatura peste cele 4 liniute tot timpul , nu mai deschide circuitul si atunci racirea nu mai este eficienta . Din cate stiu eu temperatura apei urca din 2 in 2 liniute pe display , deci 3 liniute pot sa apara doar de la o eroare .

            Comment


            • #7
              Daca ai 4 liniute si scade la 2 si dupa aceea nu mai urca atunci e sonda de temperatura si eu am avut aceeasi problema si dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme.

              Comment


              • #8
                daca iti joaca feste din astea in mers adica ajunge la 4 liniute si sare la 2 ori scoti plusul de la baterie ori schimbi senzorul care indica temperatura ori verifica instalatia electrica in zona radiatourul sa nu iti faca vreo masa imperfecta,revino si spune ce s-a mai intamplat
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #9
                  multumesc pentru pareri.
                  in prima faza o sa scot + de la baterie, iar la urmatorul drum voi fi atent la urmari.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am avut aceiasi buba :- Cand aveam consumatori mari (faruri+proiectoare+dezaburire+stergatoare in functiune) crestea apa cu 2 liniute
                    a se tine minte ca nu avea legatura cu termostatul sau apa ca fierbea sau altceva, eu explic de ce cresteau cele 2 liniute,

                    Dar,de la un timp era exact invers si fara consumatori, de ex, ziua ,cand singurul consumator era sa zicem radioul si ventilatorul, liniutele nu numai ca nu cresteau de la 4 in sus, dar scadeau la 2 ,asta dupa ce ajungeau la 4,cateodata nici macar nu ajungeau la 4,ci ramaneau la 2 indiferent cat mergeam.

                    Rezolvare:
                    Un prieten care e mecanic la meridican a rezolvat in 5 min ,si explicatia este: La service la meridian cica vin multi benzinari cu problema asta si ei o rezolva luand cablu de logan diesel (masa -) care este mai gros ca cel de benzinar si inlocuiesc masa de la benzinar(care nu face fata) cu cablu de diesel.

                    Asadar astea fiind spuse el mi-a zis ca ma costa cablu 70 de RON (atat e in magazin), dar daca vreau imi face el din 2 cabluri, ma rog o alternativa ca sa nu dau atata pe un cablu de diesel.
                    Deci daca nu vreti sa dati 70 de ron pe cablu ala de, faceti asa: pe langa masa deja existenta mai trageti alt cablu mai gros si gata.
                    Si de atunci totul merge OK.
                    Aveti grija ca daca mergeti asa mult timp cu problema asta puteti sa buliti CB.

                    V-am cam ametit dar cred ca ati inteles care e treaba.
                    Spor.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare. Am si eu o problema cam asemanatoare cam de 2 saptamani. Pana acum intotdeauna cand porneam dimineata prima data nu este aprinsa nici o liniuta dupa aceea apar 2 liniute, iar cand se incalzeste la temperatura normala apar 4 liniute si ramane acolo pe patru pana nu opresc masina. Problema mea aici intervine care inainte nu era deloc asa: dupa ce apar cele 4 liniute cam la 20-30 de secunde iarasi raman aprinse numai 2 si nici nu se mai aprind cele 4 numai dupa vreo 5-6 minute. Dupa ce se reaprind pentru a doua oara cele 4 liniute nu se mai intipla nimic, raman asa ca si inainte sa faca figurile, nu se mai sting si a doua oara. Dar acest lucru va spun incaodata inainte nu facea niciodata nici iarna la -20 grade.Masina am de 5 ani asa ca-l stiu bine. Oare o fi termostatul care incepe sa se deregleze sau ceva senzor? Mentionez ca vara cam in iunie am schimbat distributia si lichidul de racire. Momentan am 55.000 km pe masina motor 1.6 mpi.
                      Last edited by Andrei1980; 29 September 2009, 14:25.
                      Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie

                      Comment


                      • #12
                        andrei1980 nu ai nici o problema,scoate borna......
                        razvan26....ce-a ce zici tu,nu am mai auzit asa ceva
                        aiulian84.....tu ai problema la termostat,aceasi chestie am avut si eu,mergem cu 4linii,iar cand mergeam mai cu viteza scafea la 2 linii,asta dimineata cand era putin mai racoare.nu am bagat in seama pana nu am bagat-o pe tester(in mers)la reprezentanta,desigur masina e in garantie,ai au descoperit ca termostatu meu era dus,era blocat pe deschis...eu te sfatuiesc sa te duci sa o bagi pe tester pt ca o sa vina iarna si o sa iti faca probleme!
                        bafta si asculta de mine,dute cu ea!
                        Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                        Comment


                        • #13
                          Din start cand am preluat autoturismul am apelat la service ca nu se aprind pavelele cate una si astfel ma duce in eroare!
                          Raspuns simplu asa-i conceput Dacia!
                          Eventual stie cineva cum s-ar putea face ca sa indica cate una cum este pe indicatorul de combustibil?

                          Comment


                          • #14
                            liniutele de la temperatura se aprind din 2 in 2. raspunsul primit de tine in service e cel real.
                            nu-mi dau seama cu ce te-ar ajuta la temperatura sa se aprinda cate o liniuta.
                            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                            Comment


                            • #15
                              Salutare!
                              O altfel de problema am si eu, pe care am observat-o iarna trecuta si a revenit acum, cand s-a lasat racoarea. Problema mea apare la drum lung si numai in sezon rece. Astfel, dupa ce se incalzeste normal motorul, mi se aprind cele patru liniute. Dupa un timp, in special cand cresc viteza si trec in treapta 5, imi scad 2 liniute, in special daca am consumatori sau dau drumul la caldura in habitaclu. Interesant este ca atunci cand scad viteza, dupa o oarecare perioada (2-5 min) mi se aprind si celelalte liniute. Am observat iarna trecuta, dar nu i-am dat mare importanta. Insa, acum ca s-a lasat racoarea, am observat ca problema se repeta, mai ales ca am efectuat un drum la socrii duminica, seara, cand a fost destul de racoare. Care ar putea fi cauza si ce ma sfatuiti? Am un 1,4 MPI. Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google