Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    termostatu blocat pe deschis!aceasi chestie am avut si eu!
    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

    Comment


    • #17
      la a mea a fost o faza de genu ca a fiert motorul asta din ce mi spune soramea ca ea a condus-o adica are mai multe liniute aproape de max fara 2 linii.idee e ca am dus-o la tester la meridian si ni s -a spus ca termostatul e bun, releele ce declanseaza electroventilatoarele sunt bune.cat a stat mecaniicul cu ea in service si a turat-o a naibii nu a mai fiert.a spus ca v-a ramane sub observatie!sunt curios daca i se mai intampla.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #18
        Salutare tuturor!Am si eu cam aceeasi problema cu indicatia de pe bordul masinii refeitoare la temperatura apei.De o buna bucata de vreme am observat ca mai sus de 2 liniute nu creste temperatura.Azi spre exemplu am facut un drum de aprox 70 km si aceeasi situatie,insa ceva a fost dubios : eram in treapta 3 de viteza si am fortat putin pana la 5500 ture si brusc a urcat la 4 liniute,apoi dupa ce am lasat-o in regim normal de mers imediat a scazut la 2 liniute.Ce sa fie oare dus la ea?Va rog un sfat prietenesc.Mentionez ca am un laureate plus din iunie 2007,1.4Mpi, 40500 km.Multumesc pentru atentie
        Last edited by oborocul; 17 October 2009, 17:25.
        sigpic
        TM 01 DEO

        Comment


        • #19
          termostatu ramas pe deschis....dute cu el si schimbal ca vine iarna!
          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

          Comment


          • #20
            Da dar caldura baga in habitaclu normal
            sigpic
            TM 01 DEO

            Comment


            • #21
              termostatu de fabrica ramane blocat pe deschis, e o buba cunoscuta, la un momentdat se va inchide si va sari temperatura in toate 9 liniutele plus aprins becul de apa din bord.
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • #22
                Confirm....termostat ramas pe blocat deschis, iarna trecuta am patit si eu la fel....nu am mai stat sa verific altceva, mi-am cumparat unu, 30 lei si intr-o parcare l-am montat...este foarte simplu, o cheie de 10 si o sticla de 2l taiata in asa fel sa intre pe sub termostat, apoi se desfac suruburile...etc. Daca te pricepi cat de cat, poti sa-l schimbi fara nici o problema, daca nu lasa pe altu care stie....numai bine.

                Comment


                • #23
                  Salut .
                  Cam aceiasi problema o am si eu numai ca la mine se intampla altceva. Adica: prin primavara sarea frecvent de la 4 la 6 liniute , dar am scos plusul de la baterie si de atunci nu a mai facut pana acum o saptamana cand a inceput sa faca din nou aceiasi chestie adica sarea frecvent de la 4 la 6 liniute am scos din nou + de la baterie si nu a mai facut.
                  Daca stie cineva despre ce este vb.Mentionez ca masina este din dec.2007 si am doar 12500Km.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Sal, o problema de genul asta am si eu : adica merg drum lung (vreme rece,vant ,ploaie) si raman 2 liniute.Am observat asta de cand a venit frigul, si de atunci o singura data, cand era mai caldut afara, mi-a urcat la 4 liniute.
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #25
                      Nici mie nu imi mai indica temperatura cu 4 liniute desi am facut un drum destul de lung atat prin oras cat si in afaara.. Am sa merg la tester si va spun daca s-a dus termostatul , senzorul sau doar eroare de afisaj . De incalzit se incalzeste repede motorul deci termostatul e prea putin probabil sa fie blocat pe deschis . Ar ramane senzorul de temperatura sau eroarea de afisaj. Am sa intreb si de varianta aceea cu un fir de - in plus fata de ce este acum pe masina , desi de 5 ani de cand e masina nu a facut figuri din astea .

                      Comment


                      • #26
                        intrebare: daca termostatul ramane pe deschis ar trebui sa dea apa in vasul de expansiune tot timpul nu?
                        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                        Comment


                        • #27
                          nu.........
                          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                          Comment


                          • #28
                            poi si atunci la mine nu da apa in vas decat cand atinge motorul 4 linii... care ii explicatia? inseamna ca nui termostatul?si caldura inchisa bine inteles
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment


                            • #29
                              Ori ai un termostat ce o ia razna cateodata ori ai usor slabita cureaua de accesorii si la turatii mari, patineaza cureaua pe pompa, insesizabil acustic.


                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Merci pipan!
                                Am inlocuit termostatul si problema s-a rezolvat. Acum afiseaza corect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google