Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu am inlocuit termostatul si arata bine acum.Vreau sa va spun pentru cei care nu stiu ca termostatul se inlocuieste foarte usor.Sunt doar 3 suruburi de desfacut,si indepartarea furtunului de aspiratie aer pentru a avea acces cu cheia .Acest lucru se face cand temperatura lichidului este relativ calduta.Eu am folosit si o sticla taiata sa nu pierd lichid prea mult,dar se poate si lasa sa curga si apoi completare cu lichid nou.Nu uitati la sfarsitul acestei operatii sa deschideti capacul vasului de expansiune si sa porniti motorul cateva minute.Acest lucru se face de 3-4 ori pana se aeriseste tot sistemul.Apoi completati cu lichid ,puneti capacul la loc si gata.Ideea este ca nu trebuie sa mergeti in service sa va inlocuiti termostatul.Pretul lui este de 19 ron de la ciclop pentru cei care sunt din timisoara.
    sigpic
    TM 01 DEO

    Comment


    • #32
      cat este un termostat?eu am fost cu masina in garantie,si nu am aflat pretu....
      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

      Comment


      • #33
        poate pune va rog cineva o poza cu care suruburi vin desfacute, niste tip's uri ceva?
        Mersi!
        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

        Comment


        • #34
          SALUT am citit problemele voastre , dar la mine urca nu scade. Am inlocuit termostatul chiar si sonda de apa (la indicatia celor de la service)si tot degeaba

          Comment


          • #35
            Originally posted by 89.MIR View Post
            poate pune va rog cineva o poza cu care suruburi vin desfacute, niste tip's uri ceva?
            Mersi!
            Pozele sunt de la schimbarea termostatului la fosta masinuta (supernova europa 2002) dar nu sunt mari diferente, motorul e cam acelasi. Recomand folosirea siliconului pentru etansare si nu strangerea suruburilor in exces pentru ca daca se forteaza prea tare se pot rupe si e greu de scos apoi jumatatea ramasa. De asemeni fortarea poate duce la deformarea spirelor filetelor si de asemeni e mai greu de remediat. Cel mai usor e aplicarea unui cordon de silicon si apoi strangerea cu simt de raspundere. Daca in functionare se mai prelinge cate o picatura de antigel se mai poate strange putin. Succes.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Azi am schimbat senzorul de temperatura apa. Dupa ce am dat o raita prin oras , sa fac motorul sa se incalzeasca, indicatorul din bord tot 2 linii imi arata. M-am hotarat sa iau borna de + de la baterie ca sa resetez calculatorul , cine stie poate ca trebuie resetat am zis eu , si dupa ce am mai facut si testul acela cu butonul de pe ceasuri apasat si pus contactul, asta de vreo 2 -3 ori am vazut ca imi arata 4 linii , cum ar fi normal . Am luat contactul de vreo 2-3 si am pornit motorul si tot 4 linii imi arata . Acuma trebuie sa vad daca de la rece o sa inceapa sa imi indice corect . Mentionez ca am dat si vreo 2-3 scatoalce dupa ceafa bordului , de nervi bineinteles , cand am vazut primadata ca nu indica decat 2 linii. Oare pana la urma sa fie de vina displayul si sa fi dat degeaba 120 lei pe senzor ?
              Revin cu alte informatii pe maine dupa ce mai testez masina .
              Sper ca nu am fost prea lung in explicatii .

              Comment


              • #37
                La drum lung si mers constant cand e racoare afara e normal sa arate 2 linii.In oras poate urca pana la 6 linii si apoi porneste ventilatorul care o calmeaza la 4 linii.De vina e electronica asta pe care stam cu ochii mereu...

                Comment


                • #38
                  danyel nu ai dreptate....laganu benzinar trebuie sa stea numai la 4 linii dupa ce mergi cu masina,indiferent daca esti in exterior sau in interior....un sigur caz stiu sa stea la 6 linii,dar a fiert motoru odata si a fost cu masina la garantie si de atunci ii sta in 6 linii
                  Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                  Comment


                  • #39
                    Eu am observat ca dimineata devreme,si mai ales la munte,nu urca peste doua linii daca mergi destul de repede...cand intri in localitate si scade viteza...urca la 4 linii....la 6 linii am avuto doar in bucuresti si prins in traficul de groaza.Am fost la service la meridian sud si am verficat termostatul...totul e ok...deci...ce sa mai cred?

                    Comment


                    • #40
                      Gata , s-a rezolvat treaba. Senzorul de temperatul se pare ca a fost de vina. Acum indica bine.

                      Comment


                      • #41
                        E bine sa obturez masca radiatorului sa am 4 liniute si la viteza mai mare ?Nu trec de 2 in afara localitatii

                        Comment


                        • #42
                          o problema asemanatoare cu a unora dintre voi am si eu,plec cu masina dimineata ,dupa aproximativ 1,5-2 km incepe sa bage caldura si mi se aprind 2 liniute la temperatura,apoi dupa o anumita perioada de functionare nu stiu sigur durata,mi se aprind si celelalte 2 linute ajungand la 4 apoi se sting innapoi ultimele 2,si se mai aprind "mai tarziu",insa astazi am plecat de la scoala cu masina si am mers in jur de 8 km prin oras..semafoare...aglomeratie si am stat numai cu ochi pe temperatura insa nu a crescut mai mult de 2 liniute,apoi m'am enervat un pic si am inceput sa merg destul de turat cu ea in jur 4500-5000 RPM ,mi'a crescut la 4 liniutse apa ,apoi cum am incetinit la 40 km/h a scazut la 2 liniutse!acum o sa astept sa fac un drum mai lung sa vad daca temperatura se ridica la 4 liniute.motivu sa fie termostatu' cum am citit in posturile anterioare sau altceva?masina este din 2006 si nu a mai facut asa pana acum.

                          Comment


                          • #43
                            ma intereseaza pretul unui senzor temperatura apa logan gpl 1,4

                            Comment


                            • #44
                              60-65 ron cel putin in buzau. se gaseste la orice magazin de piese auto mai de firma cum e vorba . nu cauta sa-l cumperi de la delar dacia pentru ca este de 2-3 ori mai scump.

                              Comment


                              • #45
                                ati incercat sa schimbati termostatul? de bagat caldura baga la fel de mult ca si cu 4 liniute?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google