Termostatul trebuie schimbat
Indicator Temperatura Apa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ZSO jr. la tine e termostatul 100% .. exact asa a fost si la mine..
cand cumperi termostatul ia si un litru de antigel tip d, ma bine daca e glaceol rx tip d..
cand scoateti termostatul curge antigelul din vas si o sa aveti nevoie de antigel sa completati ..
inca ceva .. ar fi bine sa nu lasati sa curga nimic la ambreiaj.. mie mi-a curs un pic si mi-a patinat ambreiajul cam de vreo 20 de ori..
il puteti schimba voi in fata blocului .. mie nu mia luat mai mult de 20 -30 de mine ..
errors jr.. la fel SIGUR E termostatul identic aceeasi problema ca si mine.. inca ceva pe termostat sa fie stantat 89 care semnifica temperatura de deschidere 89 de garde celsius .. nu mai mare de 89 nu mai mic..
Comment
-
Incep prin a spune ca sunt nou pe forum. Am citit acest thread, dar totusi mai am nelamuriri.
Indicatorul de temperatura (Laureate 1.4), merge de 2 luni la 2 liniute, m-am gandit sa schimb termostatul, totusi acum cateva zile am constatat ca daca dau drumul la dezaburire liniutele se ridica la 4, cum nu merge dezaburirea revine la 2. Acum, as vrea sa va intreb unde mai precis sa ma uit? (am desfacut borna de plus, am verificat vizual firul de masa -cred -de la borna de minus, toate par OK).
PS, am observat ca la calcarea franei se aprinde usor becul de dezabrire din bord.
Multumesc.
Comment
-
La tine cred ca este problema cu masa insuficienta la caroserie.
Trebuie sa dublezi masa de la baterie la caroserie si sa pui una de la caroserie la motor.
Daca cauti bine o sa gasesti explicatii multe pe teme asta.
Incepe prin a verifica contactele de la bornele bateriei si apoi pe cele din tripla spate, adica corpul lampii spate stanga. Acolo se produce oxidarea contactelor in mufa si de aici pierderi de masa.
Comment
-
Bun venit pe forum, danutsb!
La prima problema: schimba termostatul (20-30lei).
La a doua problema: desfa tripla stanga spate, curata contactele din mufa, da-i cu spray de contacte in mufa si monteaza la loc.
Daca problemele persista, atunci mergi la service.
Comment
-
Va multumesc pentru raspunsuri. O sa fie al 4-lea termostat pe care-l schimb. Se pare ca dupa fiecare drum de Germania termostatul se slabeste (termostatele au fost: 2 originale si unul italian).
Contactele de la baterie le-am verificat si par in ordine. Oricum o sa ma uit la tripla spate, momentan nu ca e frig si ninge, dar cu proxima ocazie asa am sa fac.
Comment
-
eu l-am schimbat ieri la 50.ooo de km.am cumparat unul noname cu 14 lei fara garnitura.garnitura am puso to pe cea veche si nu au fost probleme,acum sa vad si cat o sa tina.scria pe el made in germany,l-am luat de la un magazin din alexandria
Comment
-
temperatura apa Logan
Salutare,
Si eu am aceeasi problema cu temperatura la apa, imi indica doar doua liniute in loc de 4.
Va recomand sa faceti ca mine, respectiv:
Va duceti cu masina la un service Dacia si cereti sa verifice functionarea sistemului de racire. Se vor conecta cu un calculator la masina dvs. si cu ajutorul softului Dacia se pune diagnosticul.
Cand functioneaza corect, termostatul trebuie sa deschida la 86 grade, temperatura la care trebuie sa aveti 4 linii. Cand temperatura apei ajunge la 98 grade, trebuie sa cupleze termocupla. Mie mi-au verificat acest ciclu, si softul a indicat ca totul functioneaza normal, doar ca bordul imi indica 2 liniute la temperatura apei.
Vinovat a fost senzorul, pe care inca nu l-am inlocuit.
Toate astea le-am facut la Auto Europa in Timisoara si nu m-au costat nimic.
Salutari,
Comment
Comment