Va salut!Am si eu o mica problema.........astazi in prima parte a zilei , fiind si mai cald afara, am pornit masina si timp de 2 secunde am avut 6 liniute la apa si s-a auzit un zgomot de la ventilator ca si cum s-ar fi turat..Mentionez ca motorul a fost cald ,intre oprire ,pornire fiind cam 1 minut.ce poate fi?Va multumesc.
Indicator Temperatura Apa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Te-ai speriat, probabil, pentru ca locuiesti intr-o zona de munte si nu prea il auzi asa des. Daca ai veni aici in Bucuresti la o ora de varf si cand sunt afara 40 de grade, te-ai obisnui cu zgomotul.Last edited by vitriol; 2 July 2010, 22:12.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
am si eu o problema.Azi plecand la drum am constata ca din cele 4 liniute la temperatura mi-au mai ramas numai doua si asta in conditiile in care aveam AC-ul pornit. Daca stationam 1-2 minute sau opream AC-ul in timpul mersului indicatoarele de temperatura cresteau la nivelul normal de 4 pavele. Imi poate spune cineva oare ce sa aiba? Mentionez ca atat cat am stationat cu masina termocupla pornise. Astept raspunsurile voastre.
Comment
-
@nicolae09: cu cea mai mare placere.
@BOGDANEL88: nu e nici o problema, atunci cand e foarte cald, se intampla ca temeratura motorului sa depaseasca 100 de grade celsius si atunci se aprind 6 liniute pe indicatorul de temperatura. Problema ar fi daca se aprind si raman asa mult timp.
@BAROSANU_MOL: problema ta e de la termostat 100%. Schimba-l.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View Post...........................................
Si pe timp de canicula, cu toate forjele date (deci nu mers frumos) n-am vazut never-ever 6 liniute pe bord, porneste ventilatorul si atat.
Iar cazul cu opritul si pornitul motorului imediat pe timp de canicula, mi s-a intamplat de multe ori, adica 6 liniute pentru 2-3 secunde dar scad imediat.
Cum am mai zis, problema e sa nu ramana 6 liniute, daca se aprind si se sting este ok.Last edited by vitriol; 3 July 2010, 11:08.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
In zile calduroase si dupa ceva distanta parcursa se recomanda sa mai lasi motorul sa mearga cam un minut la ralanti si abia apoi sa-l opresti. E valabil si la cele aspirate si mai ales la cele cu turbina.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Da, eu in zilele de canicula, inainte sa opresc motorul, opresc ac-ul. Daca dupa 10 sec nu pleaca iar gmv-ul, opresc motorul. De multe ori pleaca si astept in relanti pana cand se opreste (mai putin de un minut).
La turbo stiam ca nu trebuie oprit motorul dupa forje, indiferent ca e cald sau frig. Dar la aspirate... sincer nu vad rostul, poate doar ca gmv-ul ala ar mai scade un pic temperatura motorului. Daca ma gandesc mai bine, gmv-ul pleaca de multe ori dupa ce ai oprit motorul, deci isi face racirea singur.
Octavian, blana pe doi si trei inseamna, 85 km/h si respectiv 120km/h, deci isi face racirea destul de bine. Crede-ma.Last edited by vitriol; 3 July 2010, 11:35.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
La aspirate, e faza ca pompa de apa raceste mai repede un motor incins decat s-ar raci el oprit intr-un anume interval. D-aia apar cele 6 liniute si porneste gmv-ul pe treapta doi pentru cateva clipe cand ii dai start dupa un astfel de regim.
Da, la turbo se recomanda indiferent de temperatura de afara, dupa regim de ~forja.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment