Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Va salut!Am si eu o mica problema.........astazi in prima parte a zilei , fiind si mai cald afara, am pornit masina si timp de 2 secunde am avut 6 liniute la apa si s-a auzit un zgomot de la ventilator ca si cum s-ar fi turat..Mentionez ca motorul a fost cald ,intre oprire ,pornire fiind cam 1 minut.ce poate fi?Va multumesc.

    Comment


    • #92
      Este in regula. Ti-a plecat gmv-ul pe treapta doi. N-ai de ce sa-ti faci probleme.
      O sa-l mai auzi cand va fi foarte cald.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #93
        mersi mult ........sincer m-am speriat putin pentru ca nu am mai avut niciodata 6 liniunte.multumesc inca odata.

        Comment


        • #94
          Te-ai speriat, probabil, pentru ca locuiesti intr-o zona de munte si nu prea il auzi asa des. Daca ai veni aici in Bucuresti la o ora de varf si cand sunt afara 40 de grade, te-ai obisnui cu zgomotul.
          Last edited by vitriol; 2 July 2010, 22:12.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #95
            da ai dreptate sunt din bran jud bv.... in oras am mai auzit zgomotul mai ales cand aveam ac pornit insa niciodata nu am mai crescut 6 liniute la apa.ms mult frate.

            Comment


            • #96
              am si eu o problema.Azi plecand la drum am constata ca din cele 4 liniute la temperatura mi-au mai ramas numai doua si asta in conditiile in care aveam AC-ul pornit. Daca stationam 1-2 minute sau opream AC-ul in timpul mersului indicatoarele de temperatura cresteau la nivelul normal de 4 pavele. Imi poate spune cineva oare ce sa aiba? Mentionez ca atat cat am stationat cu masina termocupla pornise. Astept raspunsurile voastre.

              Comment


              • #97
                salut ma bag si eu in seama am patit si eu de cateva ori cand rulez mult cu treapta 1 de viteza si e cald afara sa creasca inca 2 liniute peste cele 4 dar in mai putin de 10 secunde au disparut a mai patit cineva asa ceva e grav?

                Comment


                • #98
                  @nicolae09: cu cea mai mare placere.
                  @BOGDANEL88: nu e nici o problema, atunci cand e foarte cald, se intampla ca temeratura motorului sa depaseasca 100 de grade celsius si atunci se aprind 6 liniute pe indicatorul de temperatura. Problema ar fi daca se aprind si raman asa mult timp.
                  @BAROSANU_MOL: problema ta e de la termostat 100%. Schimba-l.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #99
                    Ba e o problema, nu trebuie sa sara la 6 liniute.
                    Si pe timp de canicula, cu toate forjele date (deci nu mers frumos) n-am vazut never-ever 6 liniute pe bord, porneste ventilatorul si atat.

                    Comment


                    • problema de care zici tu e rezolvata de ventilator.
                      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian___31 View Post
                        ...........................................
                        Si pe timp de canicula, cu toate forjele date (deci nu mers frumos) n-am vazut never-ever 6 liniute pe bord, porneste ventilatorul si atat.
                        Pai in forje inseamna ca ai si viteza, deci radiatorul isi face racirea cu aer, destul de bine. In cazul in care mergi mult timp cu viteza a 1 a, nu mai are acelasi efect.
                        Iar cazul cu opritul si pornitul motorului imediat pe timp de canicula, mi s-a intamplat de multe ori, adica 6 liniute pentru 2-3 secunde dar scad imediat.
                        Cum am mai zis, problema e sa nu ramana 6 liniute, daca se aprind si se sting este ok.
                        Last edited by vitriol; 3 July 2010, 11:08.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • In zile calduroase si dupa ceva distanta parcursa se recomanda sa mai lasi motorul sa mearga cam un minut la ralanti si abia apoi sa-l opresti. E valabil si la cele aspirate si mai ales la cele cu turbina.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Nu ticule, inseamna blana repetata pe caldura, pe II si III (liniute din alealalte )) ) 400metri X 6-8 incercari.
                            Nu sare la 6 liniute.

                            Comment


                            • Da, eu in zilele de canicula, inainte sa opresc motorul, opresc ac-ul. Daca dupa 10 sec nu pleaca iar gmv-ul, opresc motorul. De multe ori pleaca si astept in relanti pana cand se opreste (mai putin de un minut).
                              La turbo stiam ca nu trebuie oprit motorul dupa forje, indiferent ca e cald sau frig. Dar la aspirate... sincer nu vad rostul, poate doar ca gmv-ul ala ar mai scade un pic temperatura motorului. Daca ma gandesc mai bine, gmv-ul pleaca de multe ori dupa ce ai oprit motorul, deci isi face racirea singur.

                              Octavian, blana pe doi si trei inseamna, 85 km/h si respectiv 120km/h, deci isi face racirea destul de bine. Crede-ma.
                              Last edited by vitriol; 3 July 2010, 11:35.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • La aspirate, e faza ca pompa de apa raceste mai repede un motor incins decat s-ar raci el oprit intr-un anume interval. D-aia apar cele 6 liniute si porneste gmv-ul pe treapta doi pentru cateva clipe cand ii dai start dupa un astfel de regim.

                                Da, la turbo se recomanda indiferent de temperatura de afara, dupa regim de ~forja.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google