Cred ca s-a mai discutat de aici de problema benzine sau a relanti-ului....dar cred ca niciodata de legatura dintre ele...in seara asta am auzit pe cineva ca nu ar fi foarte indicat sa bagi benzina 99+ pt ca ti se duce avansu...spunea ca murea(nu se oprea) la relanti,in sensu ca statea pe la 750 si ca era cam vlaguita...problema a fost rezolvata in service unde a fost sfatuit sa bage benz,95 ca fiind cea mai indicata.ca tot omu tinea la masina si probabil ca de asta baga numai 99+...si eu la fel tot d-asta bag cu gandu ca protejez motorul(ca e mai curata.mai aditivata etc)...si eu am relantiul tot la 750 cred...la un lat de ac peste 500...e stabil.nu mi se pare ca moare dar m-a pu pe ganduri....ce ziceti...astept pareri...bafta all!
Problema "avans"!!!-in Legatura Cu Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
S-a tot discutat care e treaba cu cifra octanica. Nu mai intru in amanunte. Citeste thread-ul "De unde alimentati cu benzina"
Tot ce pot sa spun e ca cel care ti-a zis ca "moare" avansul de la benzina cu cifra octanica mare, sfideaza bazele fizicii contemporaneIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
-
Si la mine turatia la ralanti era chiar mai mica cu 99+. Au verificat-o in service si era reala. M-au sfatuit sa nu bag exclusiv 99+ si se va remedia. Si s-a remediat. Bag 95 si ralntiul sta cuminte la 750.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
La mine nu sta ralantiul deloc ''cuminte'' , cu benzina 95 (fie ca-i Petrom sau OMV) tremura de o apuca dracii. Pusa pe DDT arata bine (valoarea undeva cred ca la 750) dar are variatii mari 720-750-735-740-725 tot asa...
Ma rog, asta e alta treaba, am citit threadurile dedicate cu ''tremuriciul' dar e mult de lucru (poa sa fie bujiile, corpu de acc, injectoarele, senzoru lu peste, vaporizatoru ....s-o ia naiba).
M-am uitat la un coleg cu 1.6 mpi si nu tremura ca la mine.
PS: a tremurat de noua, dar acum parca (sigur defapt) mai tare face.
Comment
-
Mai...o sa incerc sa bag de la RomPetrol (mi-e frica rau de LukOil) ....
De cand am reglat culbutorii parca face mai rau (doi aveau joc ceva mai mare), dar nu e de la culbutori, ca porneste la sfert, trage de manca jaru, dar tremura f..t-ui mama ei de-o simt si in scaun.
E nasol mai ales cand o las pe tr II in frana de motor si ajunge aproape de ralanti ca zgaltane un pic, e enervant.
PS: JREwing: eu sunt talpaci/forjor de meserie, nu gadil acceleratia si n-o menajez ca pe fata mare.
Zilnic in drum spre servici vede 4000-5500 rpm (in functie de cate minute stiu ca pot intarzia pana sa intru pe poarta firmei).Last edited by Octavian; 26 June 2009, 09:51.
Comment
-
Poate depinde si cu ce regim de lucru e si/sau benzina e "invatata". Eu merg destul de mult in oras, dar am des ocazia sa ies. Si nu ies cu 60 la ora, ci in medie cu 100 - 110. E drept ca dupa mult oras, o forja ca asta face minuni in sensul ca simt masina mai vioaie, dar cred ca tine de mizeria de/din benzina, care se depune te miri pe unde. Cred ca o sa ma ia Seba la 11 metri cu "invatatul" masinii, dar e o bruma de adevar in treaba asta. Mica, dar e acolo.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
eu am fost exclusiv pe 99+ de la petrom,am zis ca o mai protejez....dar poate ca nu e bine...am rezorvorl 75% plin numai cu 99+....o sa-i fac completarea pana la plin dar cred ca o sa bag 95 de data asta....o vibratie usoara o simt si yo in schimbator cand e pe liber,dar nu e suparator....cred ca e din capitolul "asa fac toate".....Slow & Safe
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostSi cu benzina cu CO mai mare tot la fel iti tremura?...chiar sapt trecuta ma uitam ca, am bagat benzina de la Lukoil de 98 si chiar nu mai sesizai tremuriciul schimbatorului de viteza la liber
Comment
Comment