E naspa ca-ti sta pe "creier" o faza d-asta. Daca pe calculator a iesit ok si trage bine...aia e, las-o asa
Problema "avans"!!!-in Legatura Cu Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
am bagat tot felul de tipuri de benzina: 95 lukoil; 95, 99 petrom; 95 petromv; 95 omv; benzinarie noname; agip 95. tot tremura ralantiul de cand am ridicat masinuta.nu i-am facut nici un fel de test. cand o las in frana de motor intr-a doua si intr-a intaia, cand ajunge aprope de 1000rpm parca da in nas (oare ramane fara putere?). aceleasi probleme ca si octavian.
stii darksid3 cum e vorba aia? diagnosticul: sanatos, pacientul mortsigpic
Comment
-
Pai da asta e problema, ca tremura si inainte de reglaj culbutoare, dar nu am luat-o in seama, acum s-a pus pe creier, stau in spate la toba si ascult sa vad cat de regulat merge (si din pacate la ralanti nu merge chiar regulat).
Sper sa-mi treaca in scurt timp, multam de ''sustinere''.
PS: un amanunt, dupa ce am bagat benzol de 100, nu mai ''gafaie'' cand ajunge la 5600-5700, se duce fara sa prostesteze la 6000-6200.
Comment
-
ma minunez....agomote de avans la o benzina cu cifra octan icamai mare? mai sa fie...parca asta-i scopul cifrei octanice ridicate, sa previna detonatiile, nu sa le provoace. nu mai zic nimic, ca imi uzez tatstatura de pomana. intrati la petrom pe site si o sa va lamuriti cum sta treaba cu benzina. stiu ca e mai comod sa va luati dupa unu'-altu' si dupa cum vi se pare ca suna motorul, se poate intampla sa va insele simturile.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post2700 are si in mod uzual, deci nimic schimbat.
@tavi: 6200 rpm, de la schimbat benzina, hai da-o in spanac.....
LE: am uitat, ca tu ti-ai anulat limitarea.
Cu benzina 95 pe la 5500-5700 (p-acolo) face uneori cumva parca mici trepidatii, ''gafaie'' sau cum naiba sa-i spun...
Care ar fi iecsplicatia?
Comment
-
Nu este absolut nici o problema.
Cifra 99 este marketing in realitate aceasta nedepasind 98 care este un indice antidetonatie, adica arde exact atunci cand trebuie fara preaprinderi care ar scurta viata motorului - deci din potriva face bine). Deschide clapa de la busonul de benzina si vezi ce scrie acolo ....restul e LoganIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by bogdan_1984 View Postoctavian ori este simpla coincidenta, ori este vreo problema , asa face si a mea la turatia aia, parca se sugruma atunci, ii scade din vlaga adica creste un pic mai greu turatia atunci. nu?
Ok, fost azi la service sa schimb centurile (vai de capu' meu, nu conteaza).
Le-am spus daca se pot uita si la motor, ca tremura la ralanti.
Zis si facut, baieti de nota 10+, dat jos rampa (injectoarele) curatate, nimic...tot tremura, ok - dat js bobina, pusa alta noua, fise noi, bujii schimbate, tot tremura, au facut tot ce-i posibil.
Ultima posibilitate de defect spusa de ei: ''poate la un pistonul 1 culbutorii sunt prea stransi (acolo nu simtea cand scotea fisa) dar ar fi imposibil asa din senin, ai umblat cumva la culbutori??''
Am inghetat (stind ca s-a umblat la ei in ''particular'' cu doua zile inainte ''nuuu, habar n-am ce-i p-acolo...''
Au spus sa vin intr-o zi sa las masina acolo (sa fie rece motorul) si sa-miregleze culbutorii. Intre timp m-am dus la mester sa-i mai regleze, intr-adevar, erau doi strnasi prea tare, tot mai tremura dar nu asa tare.
Faza super ''cool'' ma cheama ingineru si-mi spune ''auzi, i-ai facut ceva la motor, ca am vazut ca a ta nu intra limitare la 6000 rpm ca la restu..'' ''habar n-am, n-am facut nimic la ea'' , cica ''hai sa-ti arat'' , mai si ii f.te o talpa la 6500-6700 rpm in gol...si de minunat ce a fost, mai cheama si juma de service sa vada minunea ''maaaaa, ia veniti sa vedeti la asta cum se tureaza'' si vrrroooaaammmmmm..breeeee stai c-o spargi naiba eu de colo ''lasa ca n-are nimica''.
Si spune mai departe ''hai sa-ti arat la una nou-nouta cum limiteaza la 6000 rpm '' , iesim afara, deschide un Sandero 1.4 nou, da cheie si asa cu motorul rece ii baga acceleratia la podea...6000 rpm si a tinut-o cateva secunde asa...no comment. ''Vez cum limiteaza la 6000??'' Inuman spun eu
Scuze de offtopic.
Comment
-
De acord cu darksid3 in ceea ce priveste semnificatia cifrei octanice, a marketingului si a ceea ce scrie la buson. Acordul se opreste insa la aditivii din benzina, despre care se discutase intr-un alt thread, care aditivi sunt pusi ca sa curete injectoare, depuneri si alte chestii, modifica specificatiile detonatiei, dar fac rau motorului pe termen lung.
@Octavian____30: Si cum ai dres-o?The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
A ramas ca ''eu NU i-am facut nimic, nu stiu cum naiba de a mea e diferita de restu..'' .
Sunt ferm convins ca ingineru n-a pus botu la ce am spus, dar nici n-a insistat (mi s-a taiat macaroana cand a chemat juma de service sa arate cum se tureaza motorul meu...).
Ce mi-a fost frica sa nu ma puna la plata (pt ca au lucrat la ea, numa sa curete injectoarele costa vreo 100-150 lei), dar par baieti de treaba, un pic cam nebuni cu turatu motoarelor in gol...
La 60000 pt distributie ma mai prind si la revedere.
Comment
Comment