Problema "avans"!!!-in Legatura Cu Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E naspa ca-ti sta pe "creier" o faza d-asta. Daca pe calculator a iesit ok si trage bine...aia e, las-o asa
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      am bagat tot felul de tipuri de benzina: 95 lukoil; 95, 99 petrom; 95 petromv; 95 omv; benzinarie noname; agip 95. tot tremura ralantiul de cand am ridicat masinuta.nu i-am facut nici un fel de test. cand o las in frana de motor intr-a doua si intr-a intaia, cand ajunge aprope de 1000rpm parca da in nas (oare ramane fara putere?). aceleasi probleme ca si octavian.

      stii darksid3 cum e vorba aia? diagnosticul: sanatos, pacientul mort
      sigpic

      Comment


      • #18
        Pai da asta e problema, ca tremura si inainte de reglaj culbutoare, dar nu am luat-o in seama, acum s-a pus pe creier, stau in spate la toba si ascult sa vad cat de regulat merge (si din pacate la ralanti nu merge chiar regulat).
        Sper sa-mi treaca in scurt timp, multam de ''sustinere''.

        PS: un amanunt, dupa ce am bagat benzol de 100, nu mai ''gafaie'' cand ajunge la 5600-5700, se duce fara sa prostesteze la 6000-6200.

        Comment


        • #19
          Eu am 2200 Km, am pus numai OMV 100, la ralamti are 750 rpm stabil, iar in viteza 5 la 2700 are 100 Km/h, nu cred ca benzina cu CO mai mare provoaca daune motorului.
          sigpic

          Comment


          • #20
            2700 are si in mod uzual, deci nimic schimbat.
            @tavi: 6200 rpm, de la schimbat benzina, hai da-o in spanac.....

            LE: am uitat, ca tu ti-ai anulat limitarea.
            Last edited by Cezar; 26 June 2009, 22:41.

            Comment


            • #21
              ma minunez....agomote de avans la o benzina cu cifra octan icamai mare? mai sa fie...parca asta-i scopul cifrei octanice ridicate, sa previna detonatiile, nu sa le provoace. nu mai zic nimic, ca imi uzez tatstatura de pomana. intrati la petrom pe site si o sa va lamuriti cum sta treaba cu benzina. stiu ca e mai comod sa va luati dupa unu'-altu' si dupa cum vi se pare ca suna motorul, se poate intampla sa va insele simturile.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cezar View Post
                2700 are si in mod uzual, deci nimic schimbat.
                @tavi: 6200 rpm, de la schimbat benzina, hai da-o in spanac.....

                LE: am uitat, ca tu ti-ai anulat limitarea.
                Da' sa stii (Seba, vreo explicatie? ) ca am simtit clar ca se duce liniar ca sa zic asa la 6000-6200 rpm.
                Cu benzina 95 pe la 5500-5700 (p-acolo) face uneori cumva parca mici trepidatii, ''gafaie'' sau cum naiba sa-i spun...
                Care ar fi iecsplicatia?

                Comment


                • #23
                  octavian ori este simpla coincidenta, ori este vreo problema , asa face si a mea la turatia aia, parca se sugruma atunci, ii scade din vlaga adica creste un pic mai greu turatia atunci. nu?
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ii scade din vlaga, pt ca atunci curba de putere o ia in jos. Deci nimic anormal.

                    Comment


                    • #25
                      pana la urma stie cineva daca e vreo problema in a merge exclusiv pe 99+???...
                      Slow & Safe

                      Comment


                      • #26
                        Nu este absolut nici o problema.
                        Cifra 99 este marketing in realitate aceasta nedepasind 98 care este un indice antidetonatie, adica arde exact atunci cand trebuie fara preaprinderi care ar scurta viata motorului - deci din potriva face bine). Deschide clapa de la busonul de benzina si vezi ce scrie acolo ....restul e Logan
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          ok...ms!....
                          Slow & Safe

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bogdan_1984 View Post
                            octavian ori este simpla coincidenta, ori este vreo problema , asa face si a mea la turatia aia, parca se sugruma atunci, ii scade din vlaga adica creste un pic mai greu turatia atunci. nu?
                            Ceva de genu, ideea e ca virgula cu Carrera 100 nu mai face asa, urca liniar pana la 6000-6200 rpm.

                            Ok, fost azi la service sa schimb centurile (vai de capu' meu, nu conteaza).

                            Le-am spus daca se pot uita si la motor, ca tremura la ralanti.
                            Zis si facut, baieti de nota 10+, dat jos rampa (injectoarele) curatate, nimic...tot tremura, ok - dat js bobina, pusa alta noua, fise noi, bujii schimbate, tot tremura, au facut tot ce-i posibil.
                            Ultima posibilitate de defect spusa de ei: ''poate la un pistonul 1 culbutorii sunt prea stransi (acolo nu simtea cand scotea fisa) dar ar fi imposibil asa din senin, ai umblat cumva la culbutori??''

                            Am inghetat (stind ca s-a umblat la ei in ''particular'' cu doua zile inainte ''nuuu, habar n-am ce-i p-acolo...''
                            Au spus sa vin intr-o zi sa las masina acolo (sa fie rece motorul) si sa-miregleze culbutorii. Intre timp m-am dus la mester sa-i mai regleze, intr-adevar, erau doi strnasi prea tare, tot mai tremura dar nu asa tare.

                            Faza super ''cool'' ma cheama ingineru si-mi spune ''auzi, i-ai facut ceva la motor, ca am vazut ca a ta nu intra limitare la 6000 rpm ca la restu..'' ''habar n-am, n-am facut nimic la ea'' , cica ''hai sa-ti arat'' , mai si ii f.te o talpa la 6500-6700 rpm in gol...si de minunat ce a fost, mai cheama si juma de service sa vada minunea ''maaaaa, ia veniti sa vedeti la asta cum se tureaza'' si vrrroooaaammmmmm..breeeee stai c-o spargi naiba eu de colo ''lasa ca n-are nimica''.
                            Si spune mai departe ''hai sa-ti arat la una nou-nouta cum limiteaza la 6000 rpm '' , iesim afara, deschide un Sandero 1.4 nou, da cheie si asa cu motorul rece ii baga acceleratia la podea...6000 rpm si a tinut-o cateva secunde asa...no comment. ''Vez cum limiteaza la 6000??'' Inuman spun eu

                            Scuze de offtopic.

                            Comment


                            • #29
                              De acord cu darksid3 in ceea ce priveste semnificatia cifrei octanice, a marketingului si a ceea ce scrie la buson. Acordul se opreste insa la aditivii din benzina, despre care se discutase intr-un alt thread, care aditivi sunt pusi ca sa curete injectoare, depuneri si alte chestii, modifica specificatiile detonatiei, dar fac rau motorului pe termen lung.

                              @Octavian____30: Si cum ai dres-o?
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • #30
                                A ramas ca ''eu NU i-am facut nimic, nu stiu cum naiba de a mea e diferita de restu..'' .
                                Sunt ferm convins ca ingineru n-a pus botu la ce am spus, dar nici n-a insistat (mi s-a taiat macaroana cand a chemat juma de service sa arate cum se tureaza motorul meu...).
                                Ce mi-a fost frica sa nu ma puna la plata (pt ca au lucrat la ea, numa sa curete injectoarele costa vreo 100-150 lei), dar par baieti de treaba, un pic cam nebuni cu turatu motoarelor in gol...
                                La 60000 pt distributie ma mai prind si la revedere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google