Problema "avans"!!!-in Legatura Cu Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Offtopic pana la capat pentru Ocatvian___30: te-am intrebat, pentru ca am reusit sa inteleg (partial, barem) de ce flacaii de la AutoEuropa de la noi tureaza fiecare benzinar pana se taie alimentarea si o fac de fata cu cel ce aduce masina, inainte de a o baga in service cu probleme de motor (au facut-o si cu mine cand au verificat ralantiul foarte mic). Scuze de off...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #32
      aha...face rau pe termen lung....am rezorvorul plin de 99+...si voiam in continuare sa merg exclusic p 99+....mai da-o in pasca masii...dau mai mult p ea si face si rau p termen lung!!!....
      Slow & Safe

      Comment


      • #33
        benzina buna nu are cum sa faca nici un rau pe termen lung, dimpotriva! Acei aditivi din benzina pe langa faptul ca ajuta la mentinerea injectoarelor curate, are ca principal rol impiedicarea detonatiilor spontane (impiedicarea autoaprinderii) si marirea vitezei de ardere astfel incat tot amestecul sa fie ars complet atunci cand pistonul se afla in punctul mort superior. Cu cat arderea este mai rapida cu atat o mai mare parte din caldura degajata este transformata in lucru mecanic (are loc o destindere adiabatica), deci creste puterea motorului si totodata motorul nu se incalzeste excesiv.
        Daca calitatea benzinei este slaba, arderea nu se produce in totalitate in punctul mort superior, continua si atunci cand pistonul coboara, astfel incat o parte din caldura nu mai este transformata in lucru mecanic ci pur si simplu incalzeste motorul.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by JREwing View Post
          Offtopic pana la capat pentru Ocatvian___30: te-am intrebat, pentru ca am reusit sa inteleg (partial, barem) de ce flacaii de la AutoEuropa de la noi tureaza fiecare benzinar pana se taie alimentarea si o fac de fata cu cel ce aduce masina, inainte de a o baga in service cu probleme de motor (au facut-o si cu mine cand au verificat ralantiul foarte mic). Scuze de off...
          Off topic pana la capat (poate i se face mila la un moderator si muta posturile astea unde trebuie, sorry ca s-a ajuns la altceva, dar sa terminam totusi).

          Deci parerea mea ca fac treaba asta nu pentru verificare daca s-a umblat la soft, pur si simplu pt ''purjare'' injectoare si alte cele, considerand ca e posibil sa isi revina ralatiul sau tremuratul cu una-doua turari in limitare.
          Consider o tampenie de metoda (mai ales cand am vazut cum a dat in limitare la Sandero nou cu motorul rece!! , nici in cot nu-i doare).
          Daca ar fi vorba de ceva modele noi care in gol nu le poti tura decat pana pe la 4000-5000 rpm, ce drac ar mai face?

          O sa ma pun sa curat corpu clapeta, senzori si ce mai gasesc p-acolo, poate elimin pana la urma tremuratu care ma scoate din minti.
          In rest n-am ce zice, merge super.

          Comment


          • #35
            Tavi bine macar ca te pricepi sa cureti senzorii si ce mai e....eu nu ma pricep,de fapt e prima masina si mi fost "frica" sa ma bag la surubarit...nu sunt asa dibaci...poate cu timpu la chestii d-astea mai usoare oi sa ma bag...momentan ma gandeam sa-mi cumpar o cheie pt filtru ulei pt ca mas nu mai e in garantie si poate-i fac yo schimbu...
            Slow & Safe

            Comment


            • #36
              Eeee ma pricep.
              Crezi ca stiam eu de senzori si alte cele? Multe , foarte multe informatii (chiar si faptic) le-am gasit aici, de la oameni care n-au tinut doar pt ei ce si cum se face.
              Poate am un mic avantaj ca am avut Dacia berlina inainte, fara sa vrei devii un mic mecanic auto ) .
              Numai rabdare sa ai si gasesti aici cam tot ce trebuie de facut.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google