Nu Trage La Fel Ca Prestige Ph1 Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Trage La Fel Ca Prestige Ph1 Benzina

    salut. am un un prestige 1,6 16v ph1 al luil tata si un ph2 16v al meu. al meu are 7000km iar celalalt are 20000. sunt foarte sigur ca al meu nu trage la fel ca a lui taica miu. am pus filtru de aer sport de pe la 4000 km si la fel merge, oricum nu ma asteptam sa simt mare diferenta. se poate sa nu fie motorul lasat ? sau am vreao problema. mentionez ca se sumte bine diferenta de fuga.

  • #2
    Pe masura ce faci km, motorul se mai lasa pana ajunge la un anumit punct la care va ramane asa multi km...abia apoi va incepe uzura si problemele interne...probabil nici sa mai ai tu masina pana atunci
    Da, mai fa ceva km cu asta nou si atunci va trebui sa traga din ce in ce mai bine.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Eu zic sa mai astepti,sa mai faci cativa km.Vezi ca poate tu ai unele prostii prin masina ce o ingreuneaza,desi ma indoiesc sa se simta asa de tare.Verifica presiunea in pneuri,conteaza si asta.Pune mai putina benzina,sa fie mai usoara,du-te si tu la baie) sa fi mai usor si desteaza din nou.
      Cumpar volan de Duster

      Comment


      • #4
        Ti se pare pana faci ceva km, dar cum zice si colegul, du-te la baie sa fi mai usor
        sigpic
        Maică, ce mafioți de treabă !!!

        Comment


        • #5
          pai si chiar asa sa se simta ? in rest masina merge impecabil. motoru suna pergect si merge uns dopar ca nu alearga la fel. zici ca e obosit

          Comment


          • #6
            Motorul nu e bine trezit. Obosit? Nu cred!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Chestia e ca toata lumea are dreptate. Nu esti singurul care spune asta despre Ph2 benzinar. Chiar si la reprezentanta, cei care au mai des masina sub fund spun ca intre cele doua este o diferenta. Poate mai vin si alti coforumisti sa ne mai ajute.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #8
                Exista diferente "metafizice" intre motoare, eu am doua dci-uri 70, un MCV din prima serie si un Van cumparat dupa 7 luni, cand primul avea deja 15000 de km.
                Diferenta dintre ele este majora, aia mai noua tragea mult mai bine din prima zi...
                Specificatiile masinilor sunt identice, mai putin cateva kg in minus la Van, dar diferenta se simte evident si daca incarc Van-ul. Parerea mea este ca difera ceva la motoare de la o serie la alta...

                Comment


                • #9
                  La service „zice” ca nu sunt diferite motoarele. Dar nu „zice” de unde diferenta de tractiune. Nu cred ca greutatea poate influenta asa mult, atata timp cat nu vorbim de sute de kile.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    rog cat mai multi forumisti sa isi dea cu parerea despre ph1 si ph2 16 valve. eu raman la parerea ca nu trage la fel de bine ph2. e mai greu cu 100 150 kg ph2. poate din cauza asta ?

                    Comment


                    • #11
                      de unde e mai greu? au bagat plumb in el? ca n-au schimbat nimic la caroserie. 150 de kg e mult. ph1 avea 1170kg, megane 3 are 1250kg. o fi logan ph2 mai solid decat megane3... voi vreti dupa 1000-2000 de km sa traga la fel ca o masina de 30000km. rabdare si tutun, terminati-va rodajul, faceti primii 10000km, schimbati uleiul si filtrele si apoi reevaluati situatia, o sa vedeti ca nu e chiar ca in filme, e acelasi motor, aceeasi masina, de ce s-ar comporta diferit?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Mai Seba, jur ca nu stiu, dar m-am plimbat cu Loganuri in ultima vreme si Ph2-ul 16v cu care m-am dat (aprox. 15000 km, 3 luni vechime) nu are aceeasi vlaga ca Loganul meu (14600 km, 8 luni vechime), indiferent de treapta de viteza. Parca e gatuita undeva, ca si cum nu ar da pompa la fel de multa benzina. Se intinde la drum, dar nu trage. Alta explicatie nu am.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #13
                          or fi si unele ph1 mai puturoase...m-as mira sa fi schimbat astia de la dacia mare minunatie in masinile lor. adica au pastrat caroseria, au pastrat motorul, cutia de viteze, norma de poluare nu s-a schimbat din octombrie 2006...chiar nu vad ce diferente ar fi intre ph1 si ph2 in afara de blocurile optice si plasticaraie...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am zis la fel, pana am ajuns cu covrigu-n mana. Si masina mea e un pic mai grea ca alte modele (cateva kile...), fiindca are si airbaguri laterale.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              exact la fel si la mine. la drum se intinde da parca nu are vlaga. tata are ph1 si io ph2. ieri am mers cu a lui (20 000 km) si era alta masina. ma tinea in scaun frumos, total alta senzatie fata de a mea (7000 km). si sa nu mai vorbesc de raspunsu la acceleratie care era mult mai prompt. parca zvacnea ph1.


                              am pe ea filtru k&n in airbox. nu am cu admisie directa

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google