Intrerupe In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    posibile rezolvari:
    reinitializarea softului de benzina si cel de GPL(la mers neregulat se,,amesteca,,softu de benzina cu cel de GPL si motoru merge neregulat
    verificarea injectoarelor de benzina si GPL
    verificarea mpp-ului(daca ,,gajaie,,la verificare se inlocuieste cu unu nou)
    distributia daca este BINE pusa la punct(in cazu schimbarii ei)
    etanseitatea sistemului de admisie(sa nu fie galeria de admisie fisurata)
    supapa canistrei carbon daca functioneaza(verificare cu testeru)
    cam astea ar fi ,daca mai stie cineva sa completeze

    Comment


    • #32
      Toate cele enumerate au fost facute de cateva ori. Treaba cu canistra cred ca are rost doar pentru benzina. Cand e alimentata cu gpl nu ar trebui sa faca.

      Comment


      • #33
        am si eu 1,4 + gpl landi renzo de fabrica din 2008 si m-a disperat,se aprinde in relanti martorul antipoluare si pe benzina si pe gpl,ma disperat plus ca pana trece pe gas cade meru in nas .pe tester nu apare nimic ,am inlocuit bujii bobina mpp ,dac poate sa ma ajute cineva cu o idee?

        Comment


        • #34
          martoru se aprinde mai ales in cazul in care pui un carton in fata chipurile sa pastrezi motorul cald sau daca racirea nu este eficienta ,verifica aceste lucruri plus o verificare a softului gpl , la mine inregistra niste parametri ai temperaturii exterioare total aiurea ,imi indica -35grade si afara erau +5 .

          Comment


          • #35
            A rezolvat pana la urma cineva problema cu intreruperile?Eu am schimbat bujii,fise,bobina,corp clapeta,senzor turatie,pompa benzina,am reglat culbutorii,iar problema nu s-a rezolvat.intre 2000 si 3000 de turatii se zdruncina destul de urat.Nu am schimbat filtrul de aer,iar bujiile,desi sunt noi,ma indoiesc ca sunt ceea ce trebuie.O sa caut unele mai bune poate o rezolv.Aveti vreo recomandare de bujii pentru gpl?Si inca ceva...cand plec cu ea dimineata si e motorul rece cam dupa 2000-2500 de turatii se aude un zgomot la motor de parca n-as avea ulei in motor si ar freca segmentul direct pe camasa sau pe bloc.Folosesc Castrol Magnatec 10W40.Ar trebui inainte de a pleca sa las un pic motorul sa se incalzeasca?

            Comment


            • #36
              Rateuri poate da si de la o fisa defecta,mergi la un electrician sa verifice cu aparatu de masura fisele,bujiile cand le-ai schimbat ultima data?

              Comment


              • #37
                am rezolvat problema dupa ce mi-am repus softul original in locul celui remapat.am facut aproape 1000 km de atunci si nu am mai avut nici un fel de problema.asta a fost rezolvarea problemei la mine.

                Comment


                • #38
                  Si eu am aceeasi problema si totul sa intamplat dupa ce am facut remaparea.sper sa fie si la mine de la remapare ca ma usurat de ceva bani.merc

                  Comment


                  • #39
                    verificati de doua ori. la mine fise noi si bujii noi au facut minuni, puse amandoua o data. puse din nou la loc, n-a mai facut ....

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by gl84emb View Post
                      Si eu am aceeasi problema si totul sa intamplat dupa ce am facut remaparea.sper sa fie si la mine de la remapare ca ma usurat de ceva bani.merc
                      Inainte de a face aceasta operatiune trebuia sa te documentezi,sau sa fii informat de cel care s-a ocupat de treaba asta, si despre riscurile si dezavantajele acestei operatiuni.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        deci...schimbat fise(masurate,cea mai mare are 4,5k si e aia lunga de la 1,restul au 1,5K ) ,pus bobina noua valeo,verificat vizual mufarea dintre injectoare si rampa(nimic anormal fara pierderi) ,injectoarele au maxim 40k km deci ies din calcul.
                        masina e remapata custom,o harta f. reusita,dar face la fel si cu calculatorul ei stock.desfacut orice mufa si "udata" cu wd40...ioc...
                        plaja de mici intreruperi intre 2000 si 2300 rpm...merge perfect motorul/trage de rupe.
                        Nu e deranjant dar ceva este acolo.
                        care ati rezolvat buba ?

                        Comment


                        • #42
                          Dupa o remapare (alta decat ce am acum) aveam si eu mici intreruperi undeva intre 2000-2500, dar nu erau deranjante.
                          Poate fi de la mapa, mai poate fi de la bujii, chiar daca sunt noi verifica distanta dintre electrozi, poate ai peste 1mm...

                          Comment


                          • #43
                            mersi de raspuns,maine verific dist. la bujii si revin cu detalii,dar parca facea asa si inainte de remapare....oricum,ai dreptate, nu e deranjant

                            Comment


                            • #44
                              update...bujii noi fr7dc+ cu 0,9mm ,fise ok remasurate,bobina valeo noua,curatat corp clapeta,verificat filtru aer....ioc,nu vrea ea sa sara de acele mici mici intreruperi....

                              Comment


                              • #45
                                cei care aveti acele intrerupei pe plaja de turatii 2000-2300 imi puteti spune daca aveti aceleasi simptome si in rana de motor...la aceeasi turatie?
                                intreb pentru ca la mine se manifesta in ambele cazuri si in sarcina si in frana de motor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google