Intrerupe In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe In Sarcina

    Salut! Am un logan 1.4 mpi cu gpl (nu e din fabrica instalatia tomasetto stag 300) si am urmatoarea problema. In sarcina intre 1800-3000 rot/min masina intrerupe destul de urat si pe benzina si evident si pe gpl. Am schimbat si am testat urmatoarele: bujii, fise, curatat corp clapeta (motoras pas cu pas, senzor) curatare injectoare, curatare pompa alimentare, pe laptop nu da nici o eroare, nici un bec aprins. Astept sugestii de la cei care au avut aceeasi problema si a rezolvat-o.

  • #2
    Pe gpl culbutorii trebuie reglati ceva mai des, cati km ai cu ea?
    Poa' sa fie de la culbutori, sa fie dereglati.
    In ralanti ai trepidatii (tremura motorul sau schimbatorul)?

    Comment


    • #3
      au mai fost cazuri la gpl cand o resoftare a rezolvat problema ca la diagnosticare nu aparea nimic in neregula.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Nu inteleg.
        A rezolvat problema intreruperii sau ca pe diagnoza nu s-a mai vazut defectele/erorile?

        Comment


        • #5
          Am reglat culbutorii am uitat sa zic si am resoftat-o. Inainte de resoftare nu avea nici o eroare logata. La ralanti tremura in limite normale. Cand intrerupe in mers face urat schimbatorul cum era de asteptat.

          Comment


          • #6
            Inainte de resoftare iti facea la fel?

            Comment


            • #7
              Da. Pentru asta am resoftat-o.

              Comment


              • #8
                Salut

                Am si eu o problema asemanatoare. La 15 minute, 30 minute cu motorul cald (masina de scoala) scade puterea, da rateuri si se opreste. O las 2-3 minute o pornesc si merge ca si cand nu s-a intamplat nimic, si problema se repeta la 15-20 minute. Am instalatie GPL (nu din fabrica), 120.000km.

                Comment


                • #9
                  trebuie sa merge-ti la o resoftare din nou,reglajele plaminului sunt aiurea facute.ori plaminul are mebranele duse,ele devin casante dupa un anumit nr de km,numai sunt la fel de flexibile si asta afecteaza tragerea gazului si pomparea lui in instalatie,e exact ca la o pompa de benzina,difera doar materialul din care e facuta aceasta membrana,e plin de ulei si sunt infundate duzele,orice plamin are chiar a baza lui un fel de buson pt scurgerea uleiului care se stringe din cauza gazului petrol lichefiat,reveniti si destainutine ce probleme au fost si de la ce au fost cauzate,dar si cum sau rezolvat
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    LOL numai profesionisti pe aici

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B 74 NYT View Post
                      trebuie sa merge-ti la o resoftare din nou...reveniti si destainutine ce probleme au fost si de la ce au fost cauzate,dar si cum sau rezolvat
                      Salutare,

                      Daca pentru mine era raspunsul de mai sus adaug ca si la mersul me benzina tot asa se comporta!
                      Am sa va anunt cauza cand o gasim!

                      Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        mersul se datoreaza si din cauza clapetei care duce aerul spre camera de ardere,desfa filtrul de aer de tot sa iti ramina clapeta libera sa poti desface si sa o cureti e plina de mizga din gpl iti garantez ,daca nu te pricepi mergi la service si o vor face ei
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Octavian___30 View Post
                          Pe gpl culbutorii trebuie reglati ceva mai des, cati km ai cu ea?
                          Poa' sa fie de la culbutori, sa fie dereglati.
                          pe asta de unde am mai scoso?

                          N-are treaba GPL-ul nici cu culbutorii si nici cu "mazga" depusa pe clapeta de acceleratie. ;)
                          Trebuiesc examinate atent furtunele de vacuum de pe admisie.
                          Scoate busonul de la rezervor si mai fa o tura cu masina.Intgreruperi la un anumit regim de turatii mai este dat si de softul din ECU.
                          I-ai facut cumva remapare ( CIP )?

                          Comment


                          • #14
                            Fratilor nu mai dati sfaturi aiurea ca bagati oamenii in ceata. Nu are nici o treaba busonul mai ales ca intrerupe si pe benzina si pe gpl. Si cu resoftatul iar e o abureala. Am resoftat-o si cu softul original la dacia, si cu soft de 5-7 cai in plus. Nu are nici o treaba. La mine m-am mai gandit la potentiometrul de la clapeta de acceleratie poate nu o sa fie nici asta. Poate in unele cazuri o fi fost de la soft. Nu si in cazul meu. Speram sa gasesc pe cineva cu o problema identica dar e cam greu. Am fost si la dacia cu ea si nu i-au dat de cap. Sunt disperat!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kyryka View Post
                              Nu are nici o treaba busonul mai ales ca intrerupe si pe benzina si pe gpl.
                              Corect ,caz valabil doar pentru benzina.
                              Resoftatul; are treaba si se intampla la toate marcile ,nu doar la Dacia,asta daca ai privi si in alte ograzi.Am intalnit aceste probleme la toate modelel grupului VAG,PSA si chiar la BMW sau Rover.Periodic apara up-date-uri la softurile originale din fabrica.
                              Unghiul clapetei de acceleratie este corect?
                              S-a facut diagnoza activa cu urmarirea parametrilor de functionare in mers?
                              Ma indoiesc de asta ,deoarece trebuia sa fie relevate valori aiurea in acel moment cand intrerupe.Trebuiesc urmarite temperaturile in timpul functionarii si parametrii de presiune pe admisie.Valorile sondei lambda trebuie sa se situeze in jur la 1.05 ,alte indicatii semnaland probleme de ardere.Valva EGR a fost curatata,functioneaza corect?
                              Daca respectiva diagnoza s-a facut doar pentru simpla cautare de erori,spunele baietilor alora sa se reprofileze pe frizerie sau gradinarit.
                              In cazul tau trebuie cautat mai adanc in parametri de functionare a motorului,unde cine stie sa vada ce trebuie ,va gasi problema.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google