S-a facut si in mers, s-au urmarit parametrii. "Doctorul" in loganuri nu a reusit sa-i dea de cap. Mi-a zis ca daca el nu poate sa gaseasca ce are nu poate nimeni.
Intrerupe In Sarcina
Collapse
X
-
Eu am o problema asemanatoare.Masina pierde din putere pe benzina 1,6 MPI Laureat MCV ( am si gpl dar merge brici ) si da rateuri in filtru de aer fortandu-se parca,pierde demaraj sub 2500 rot/min.Ce este de facut.mentionez ca masina are 2 ani si 75000 km."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by adonis33 View PostEu am o problema asemanatoare.Masina pierde din putere pe benzina 1,6 MPI Laureat MCV ( am si gpl dar merge brici ) si da rateuri in filtru de aer fortandu-se parca,pierde demaraj sub 2500 rot/min.Ce este de facut.mentionez ca masina are 2 ani si 75000 km.
Revenind la problema adonis33 cel mai bine trebuie masurat debitul de benzina dezvoltat de pompa (asta in general tot in service se face).sigpic
Comment
-
haideti sa facem o lista cu ce a schimbat fiecare, sa vedem unde ar pute fi buba.
eu am schimbat fara rezultat: bujii, fise + curatat corp clapeta!
Suspectez pompa de benzina (apa sau mizerii in sita).
Doar la mers constant face figuri, si doar uneori (chiar daca e cald motorul)
Comment
-
problema intreruperi sub 3000 rpm la mers constant (masina e pe benzina fara gpl) s-a rezolvat la mine dupa ce am schimbat bujiile.
nu a incercat nimeni sa puna bujii speciale pentru GPL ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@Cristi_Xp, eu nu am Gpl
am gasit in manualul de logan o pagina cu posibile defecte referitoare la intreruperi:
"Probleme de rulare (mers bruscat la accelerare, intreruperi...)" pag 536 (nu stiu cum sa extrag doar pagina respectiva ca s-o afisez aici)
Intre timp scriu cateva pozitii care mi s-au parut intersante (le putem verifica singuri)
Controlaţi ca filtrul de aer să nu fie deformat.
Controlaţi starea filtrului de benzină.
Controlaţi ca aerisirea rezervorului să nu fie astupată.
Controlaţi starea bujiilor şi a bobinelor de aprindere.
Controlaţi ca linia de eşapament să nu fie astupată şi catalizatorul să nu fie colmatat.
Controlaţi, cu ajutorul jojei de ulei, ca nivelul să nu fie prea ridicat.
Debranşaţi conducta care leagă electrovana de purjare a absorbantului de vapori de benzină la colectorul de
admisie. Astupaţi conducta pentru a nu crea priză de aer. Dacă nu mai există perturbare, purjarea absorbantului de vapori de benzină este cauza.
Comment
Comment