Intrerupe In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    S-a facut si in mers, s-au urmarit parametrii. "Doctorul" in loganuri nu a reusit sa-i dea de cap. Mi-a zis ca daca el nu poate sa gaseasca ce are nu poate nimeni.

    Comment


    • #17
      ..

      am si eu o problema asemanatoare...imi intrerupe in treapta a 2 a si in a 4 a..si am tot cautat p forum si nu am gasit ceva concret!????
      Viata Are Prioritate ! Drive Safe !!!

      Comment


      • #18
        Salut, a rezolvat cineva problema intreruperilor? mie imi pare uneori ca intreruperile sunt de fapt ingatuiri ale motorului
        Ps. testat si eu la reperezentanta si in gol si in mers, nu au depistat nimic anormal (au spus: posibil de la trenul de rulare)

        Comment


        • #19
          Daca reuseste careva sa rezolve problema asta zeu e. Sa ma anuntati si pe mine daca o dovediti.

          Comment


          • #20
            Eu am o problema asemanatoare.Masina pierde din putere pe benzina 1,6 MPI Laureat MCV ( am si gpl dar merge brici ) si da rateuri in filtru de aer fortandu-se parca,pierde demaraj sub 2500 rot/min.Ce este de facut.mentionez ca masina are 2 ani si 75000 km.
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • #21
              Originally posted by adonis33 View Post
              Eu am o problema asemanatoare.Masina pierde din putere pe benzina 1,6 MPI Laureat MCV ( am si gpl dar merge brici ) si da rateuri in filtru de aer fortandu-se parca,pierde demaraj sub 2500 rot/min.Ce este de facut.mentionez ca masina are 2 ani si 75000 km.
              La tine e foarte posibil sa fie pompa , in cele mai multe cazuri cad pompele de benzina la masinile care au GPL si mai ales la taxiuri (buget restrans...) deoarece chiar daca ai GPL rezervorul la o masina pe injectie trebuie sa fie minim un sfert umplut cu benzina deoarece pompa de benzina se raceste in benzina si neavane benzina decat foarte putina (asa cum le tin taximetristi cu GPL) pompele se incalzesc si se uzeaza prematur scazand din debitul de benzina si chiar blocandu-se (in momentul cand rulati pe gaz pompa de benzina tot functioneza si se opresc doar injectoarele de benzina , iar functia injectoarelor de benzina o preia injectoarele de gaz).
              Revenind la problema adonis33 cel mai bine trebuie masurat debitul de benzina dezvoltat de pompa (asta in general tot in service se face).
              sigpic

              Comment


              • #22
                am si eu un golan 16,16 valve si intrrupe si la relanti si in mers iam facut test si nu apare nici o problema am schimbat tot pe el inafara de motor daca are cineva sau a avut aceasi simptoma si a rezolvat rog sami spuna si mie

                Comment


                • #23
                  haideti sa facem o lista cu ce a schimbat fiecare, sa vedem unde ar pute fi buba.
                  eu am schimbat fara rezultat: bujii, fise + curatat corp clapeta!
                  Suspectez pompa de benzina (apa sau mizerii in sita).
                  Doar la mers constant face figuri, si doar uneori (chiar daca e cald motorul)

                  Comment


                  • #24
                    problema intreruperi sub 3000 rpm la mers constant (masina e pe benzina fara gpl) s-a rezolvat la mine dupa ce am schimbat bujiile.
                    nu a incercat nimeni sa puna bujii speciale pentru GPL ?
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      @Cristi_Xp, eu nu am Gpl
                      am gasit in manualul de logan o pagina cu posibile defecte referitoare la intreruperi:
                      "Probleme de rulare (mers bruscat la accelerare, intreruperi...)" pag 536 (nu stiu cum sa extrag doar pagina respectiva ca s-o afisez aici)
                      Intre timp scriu cateva pozitii care mi s-au parut intersante (le putem verifica singuri)

                      Controlaţi ca filtrul de aer să nu fie deformat.
                      Controlaţi starea filtrului de benzină.
                      Controlaţi ca aerisirea rezervorului să nu fie astupată.
                      Controlaţi starea bujiilor şi a bobinelor de aprindere.
                      Controlaţi ca linia de eşapament să nu fie astupată şi catalizatorul să nu fie colmatat.
                      Controlaţi, cu ajutorul jojei de ulei, ca nivelul să nu fie prea ridicat.
                      Debranşaţi conducta care leagă electrovana de purjare a absorbantului de vapori de benzină la colectorul de
                      admisie. Astupaţi conducta pentru a nu crea priză de aer. Dacă nu mai există perturbare, purjarea absorbantului de vapori de benzină este cauza.

                      Comment


                      • #26
                        eu am scris cum s-a rezolvat la mine ... si ca nu am GPL
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Revin bucuros, se pare ca am scapat si eu de intreruperi.
                          Am schimbat filtrul de aer, cel de pe masina era no name!
                          Amu am pus un filtru Green de reinlocuire din bumbac (a intrat in carcasa exact in locul celui normal)

                          Comment


                          • #28
                            Dar filtrele gpl ?Trebuiesc schimbate si curatate ,la fel si pistonasele rampei de injectie a gpl-ului!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by kyryka View Post
                              Daca reuseste careva sa rezolve problema asta zeu e. Sa ma anuntati si pe mine daca o dovediti.
                              Cum ai rezolvat problema ? Sa stii ca sunt foarte curios !

                              Comment


                              • #30
                                Nu am rezolvat-o. Din fericire loganul il conduce tata. Nu mi-am mai batut capul. Dar din ce am studiat eu.. motorul meu cred ca are o buba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google