Nu Mai Merge Kilometrajul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by krysspeed View Post
    aia era mufa de la cititor, a mea e ok .................................................. ................. intr-un final, a dat dumnezeu si i-am dat de cap.............. problema s-a rezolvat, am montat casetofonul vechi, [multumim dacia grup renault pentru shmecherie] la masinile respectabile opel, vw, bmw, etc. nu se intampla asa ceva, iar in final multumesc tuturor celor ce au postat aici, mi-au fost de mare ajutor................. poate, daca ma duceam la service, ma cocoshau aia cu factura........... merci DACIA-FORUM
    krysspeed, imi cer scuze, dar nu am inteles cum ai rezolvat problema, ai putea fi putin mai explicit ? "mufa de la cititor" ce este si unde se afla ? care este smecheria de care vorbesti ? mi-ar prinde tare bine un raspuns , mai ales ca la mine, vitezometrul nu se mai ridica decat o data la citva zeci sau sute de km....

    Comment


    • #17
      Asta e mufa unde gasesti cele 2 fire verzi. Se numeste mufa iso, iar ca sa ajungi la ea trebuie sa scoti radiocasetofonul.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Aceeasi problema am patit-o si eu cand faceam pornire stergatoare la actionarea sprituitoarelor, este o mufa in UCH care nu facea contact cum trebuia... si respectiv nu mai mergea nici km... nu pot sa va zic exact despre care mufa ii vorba deoarece nu am fost atent atunci. mishu_wrc poate sa confirme..
        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
        Enter the Matrix

        Comment


        • #19
          Originally posted by crull View Post
          Asta e mufa unde gasesti cele 2 fire verzi. Se numeste mufa iso, iar ca sa ajungi la ea trebuie sa scoti radiocasetofonul.
          am legat cele 2 fire verzi impreuna, fara a le scoate din pinul mufei, insa problema nu s-a rezolvat....

          mentionez ca senzorul de viteza de pe cutia de viteze era curat atunci cand m-am uitat la el
          Last edited by robin; 11 May 2011, 22:40. Reason: sunt cam obosit !

          Comment


          • #20
            Nu stiu ce ai putea curata la senzorul ala sau traductor cum ii zice.
            Parca se masoara cumva tensiunea, scoti mufa care are 3 fire (plus, minus, semnal viteza) si masori rosu + si negru- , ar trebui sa ai 12 v ,contactul trebuie sa fie pus. Mai poti scoate senzorul (traductorul) si invarti cu mana , avand contactul pus acul vitezometrului ar trebui sa urce daca traductorul este bun.

            Comment


            • #21
              scoate pinul din mufa, nu stii la ce tensiune sau pin de masa al cd-ului duce. eu a trebuit sa-l scot si sa-l izolez cand am montat sony-ul.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Seba, e posibil din cauza asta sa se aprinda si "check engine"? Sau doar cand moare captorul?
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Seba View Post
                  scoate pinul din mufa, nu stii la ce tensiune sau pin de masa al cd-ului duce. eu a trebuit sa-l scot si sa-l izolez cand am montat sony-ul.

                  mersi seba, o sa scot si pinul din mufa si o sa-l izolez, dar tot nu vad legatura intre cd player si vitezometru, deoarece cd playerul este cel original(nu l-am scos din soclul lui niciodata) , nu am adus nicio imbunatatire/modificare/schimbare de vreun fel la bord si masina are 6 ani si 57k km, deci ....de ce tocmai acum ar putea influenta cd playerul viteyometru ?

                  Comment


                  • #24
                    Atunci e traductorul.

                    Comment


                    • #25
                      mersi crull ca esti asa de sigur si transant, dar dupa ce am cautat prin tot forumul pareri despre problema in discutie , iata o lista cu posibilele cauze :

                      1. defectiune senzor de turatie/traductor
                      2. defectiune motoras pas cu pas din spatele vitezometrului
                      3. cablu intrerupt pe traseul senzor-ceasul vitezometrului
                      4. probleme "mufa de la cititor" (nu prea am inteles...sa fie vorba de traductor?)
                      5. "mufa din UCH nu face contact bine" (nici asta n-am inteles-o prea bine...)
                      6. scoaterea bornei de la baterie ar putea rezolva problema
                      7. defectiune ceasul vitezometrului (???)
                      8. problema la pinionul din plastic din cutia de viteze
                      9. siguranta vitezometrului este arsa
                      10. unirea celor 2 fire verzi din mufa ISO a cd playerului, scoaterea lor din pinul mufei si izolarea acestuia.

                      cu speranta ca nu am exagerat sau plictisit, va urez multa bafta si va promit ca va voi comunica rezultatul meu dupa eliminarea tuturor cauzelor prezentate mai sus.
                      Last edited by 77sky; 17 May 2011, 07:34.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by crull View Post
                        Nu stiu ce ai putea curata la senzorul ala sau traductor cum ii zice.
                        Parca se masoara cumva tensiunea, scoti mufa care are 3 fire (plus, minus, semnal viteza) si masori rosu + si negru- , ar trebui sa ai 12 v ,contactul trebuie sa fie pus. Mai poti scoate senzorul (traductorul) si invarti cu mana , avand contactul pus acul vitezometrului ar trebui sa urce daca traductorul este bun.
                        Am postat pe pagina anterioara cum sa verifici nenorocirea aia de traductor.
                        Alta chestie, daca invarti traductorul la mana avand contactul pus iar acul vitezometrului urca atunci problema e din cutie. Mai poti verifica continuitatea firului verde(semnal viteza) de la ceasuri pana la traductor.
                        Last edited by crull; 13 May 2011, 22:11.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by crull View Post
                          Asta e mufa unde gasesti cele 2 fire verzi. Se numeste mufa iso, iar ca sa ajungi la ea trebuie sa scoti radiocasetofonul.


                          n-am reusit sa scot pinul din mufa; ba mai mult, am tras de fire pana cand s-au rupt, le-am legat impreuna si le-am izolat(pinul a ramas in mufa)


                          varianta cu masurarea curentilor o s-o fac cand va fi disponibil un prieten electronist

                          mersi mult pentru sfaturi !

                          Comment


                          • #28
                            Salut, să vă spun și eu ce-am pățit.
                            Zilele trecute mi-am tras (singur) 2 cabluri, cel pentru activare automata stergatoare (pin 7 uch legat la pin 4 stergator) și dacă tot am desfăcut, și cel pentru inchidere automata usi la x km/h - care va necesita activare din computer prin interfata ddt2000 (pin 6 uch legat la firul verde pin 22 mufa din spatele bordului). Prima operatiune mi-a iesit iar a doua inca n-am apucat s-o testez (nefiind inca activata din computer). La 2 zile am patit urmatoarea chestie: fiind cu motorul oprit si jucandu-ma cu noua functie de stergatoare, m-am trezit ca mi-a murit bateria. Aceasta n-a mai reactionat la nicio incarcare de pe alta masina (maine incerc cu redresor), asa ca dupa multe chinuri am constatat ca inlocuirea bateriei a rezolvat aparent problema. Dar dupa o vreme, si ajung si eu la topic, am constatat ca nu functioneaza kilometrajul si viteza. Mentionez ca pana sa-mi dau seama ca bateria e problema, am deconectat de pe mufa uch pinii 6 si 7 firele noi, la fel si din celelalte capete (mufa stergator si cablu verde mufa bord), pentru a elimina ceva „facut gresit”. Vazand cauzele posibile, va cer si eu parerea:
                            - e o coincidenta sau chiar acum si-a dat viata bateria? (are doar 3 ani)
                            - care este mufa din uch care se presupune ca nu face contact bine, mai bine zis despre ce pin e vorba? sa incerc sa scot si sa pun la loc mufa uch?
                            - demontarea si remontarea bateriei ar putea remedia problema?
                            - ce siguranta este alocata vitezometrului si cu ce se mai ocupa aceasta siguranta?
                            Multumesc anticipat pentru ajutor.
                            Last edited by AndreiC; 17 May 2011, 02:43.

                            Comment


                            • #29
                              o poza cu senzorul asta de viteza se poate sau mai multe detalii cu pozitionarea lui.mersi mult

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o problema de cateva zile cu masina:
                                Mi se opreste kilometrajul (nu mereu) si in acest timp merge si motorul urat ("gatuit") -mai ales cand accelerez si decelerez mai brusc-
                                Am 2 tovarasi care lucreaza la service dar din pacate nu sunt "disponibili" si nu prea ma indur sa imi las masina pe mana altor "mecanici" de duzina ...
                                Sunt posesor al unui logan 1.5 dci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google