Intrerupere Ace Ceas Bord In Sarcina Maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupere Ace Ceas Bord In Sarcina Maxima

    Am observat in sarcina maxima indiferet de viteza (ma refer la urcare in panta cu a III-a pornind de la 1500 rot si ducand pana la 5000) ca uneori acele de la bord (cand le apuca) au o mica cadereinapoi sa zic asa vre0 5-10 grade dupa care revin la normal in o secunda maxim...(de parca si-ar trage rasuflarea)
    Mentionez ca in masina nu se simte nimic (cum ca ar intrerupe...etc)

    A sesizat cineva asa ceva ?

  • #2
    da, ocazional, nu stim de ce, se mai intampla. nu la toate, dar s-a mai vazut fenomenul. eu personal nu cunosc rezolvarea...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      am observat si eu odata fenomenul dar decat la vitezometru
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        Asa face toate, dizal sau benzina.

        Comment


        • #5
          Baieti... eu m-am speriat prima data cand mi s-a intamplat. mergeam cu viteza pe ploaie(ma dadeam ciumeg la unul cu a6 - ma tineam si eu langa el sa-i arat ca loganul poate) si cand ma dadeam eu mai viteaz si urmaream turometrul ca sa schimb aproape de 6000 de ture am amutit cand am vazut ca acele de la vitezometru si turometru coboara brusc, pana acasa am mers linistit cu gandul ca din cauza forjei "l-am imbolnavit".
          de atunci mi s-a mai intamplat 1 data sau cel putin 1 data am observat poate a mai fost dar nu am vazut.
          Chestia e ca imi da de gandit.

          Comment


          • #6
            eu am patit-o de max 5 ori...mereu in tr2 sau trei...nu mai stiu exact....doar la turometru..si doare cadere sa zic de 1-2 sute turatii ptr o fractiune de secunda.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              m-am calmat. Si mie mi-a facut de 3-4 ori .. am masina din martie 2008. Bine ca s-a intamplat si la voi ca deja ma stresam ... mi-a facut asta la vitezometru aveam 110 km/h si s-a dus la 103 km/h si apoi a revenit la 110 km/h.
              Se pare ca trebuie sa ne pregatim sa schimbam cablurile de kilometraj .

              Comment


              • #8
                exact asta vroiam sa zic....dar inca e ok
                dt fiind faptul ca ultima oara mia facut acu 2-3 luni...si circul zilnic
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #9
                  cabluri ,cabluri la kilometraj poate ...dar eu am vazut si la turometru...care din cate stiu nu este pe cablu......

                  Comment


                  • #10
                    eu am masina de un an si n-am patit fenomenul. Dar cat timp isi revine si face rar e ok. Fiindca asa face toate e mai linistitor totusi, parca. Daca e in sarcina motorul mi se pare a fi ceva din cutie...
                    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                    Comment


                    • #11
                      cred ca este din cauza senzorului de turatie.........ceva pe acolo
                      nu cred ca acest lucru reprezinta un pericol

                      Comment


                      • #12
                        nici turometrul si nici km-ul nu are cablu,verifica senzor km la cutie mai trebe si el sters sau schimbat,iar cel de turometru e linga volanta si el la fel mai trebe curatat,in tot cazul e o problema electrica sau electronica,nu e o problema majora sau care sa va faca probleme majore,care au spiridusi o pot rezolva singuri,evident sa te si pricepi,sterga-nd tot ce inseamna mufa senzor ce are legatura cu turometrul si km-ul





                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          confirm si eu, atat pentru vitezometru, cat si pentru turometru, aceeasi chestie, o scadere de cateva grade, urmata de o revenire la valoarea initiala.

                          aceleasi conditii si la mine, s-au intamplat doar pe accelerare

                          Comment


                          • #14
                            nu e nimic in neregula cu masinile voastre, asa este facut softul ca la 6000 de ture sa taie alimentarea pentru protectia motorului. daca vreti sa scoateti limita sau sa o ridicati la mai multe ture puteti face la cineva care stie o resoftare, dar nu este indicat, este totusi un logan
                            PREFERENCE 1.6

                            Comment


                            • #15
                              esti un zeu tinere ... unde ai fost atatia ani sa ne luminezi ... speachless ...

                              si la mine s-a intamplat de cateva ori ... probabil e de la motorasele pas cu pas de la ceasuri ...
                              sigpicMy ride

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google