Ploua In Masina !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba circula. Intra printre cheder si geam, iar daca te uiti la baza portierei, o sa vezi niste guri de scurgere.

    Asta se intampla la orice masina, nu doar la Logan.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Io nu stiu pe unde circula sau nu circula apa pe dupa fata de usa...da' cert e ca de cand am facut operatiunea mentionata mai sus, de cca. 3 luni de zile, e totu perfect uscat in spate (peste tot de fapt, inclusiv in portbagaj).
      Si daca nici in ultima luna n-a plouat groupa mare...
      Cand aveam doar saracia aia de mastic pe usa am avut perioade (in g-ral dupa ploi zdravene) cand gaseam ambele mochete din spate usor umede (nu musteau) sub covorase, astea din urma fiind uscate. Probabil nu se prelingea apa direct pe ele fiind de dimensiuni mai mici si la o oarecare departare de usa.
      Dara de apa se vedea fixa ca in poza lui @Archangel80.

      @Ivan Marian, geniala treaba cu cardul expirat si creionu'. M-au ajutat enorm la curatarea masticului. Mersi.
      Last edited by Kojak; 18 October 2013, 16:01.

      Comment


      • Gaurile alea sunt infundate si apa intra in habitaclu pe langa fata de usa, adica portiera se umple efectiv cu apa.
        Daca etansati bine bine fata de usa, o sa ajunga apa pana la cot/cotiera Pana una alta, desfundati acele gauri!

        Comment


        • Io am gaurile din usa super desfundate. Le aveam si inainte de etansare.

          Mariane, cu ploile astea, ti-a bolborosit apa-n cotiera fetei de usa, sau ai mai dat o gaura in plus...just in case...sa preia debitu' vartos?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Ce legatura are masticul ala?
            Adica apa circula prin interiorul portierei, intre tabla si fata interioara?
            Cand ploua afara si ploua si mai ales in cantitati mari, acel cheder de la baza geamului nu etanseaza atat de bine incat sa nu treaca apa(cred ca la nicio masina nu etanseaza acel cheder incat sa nu treaca apa). Apa curgand in interiorul usii, ajunge si pe fata de usa, mai exact pe aceea margine unde este masticul. Daca acel mastic nu e pus cum trebuie, apa curge si ajunge pe chederul de la usa si asa intra apa in masina. Sa fiti atenti daca gasiti apa in masina sa va uitati daca chederul de la usa (partea de jos) este umed, deoarece nu are voie sa fie asa si mai ales sa gasiti apa pe acel mic sant de la cheder. Cred ca am explicat bine si am fost inteles. Ca sa nu mai aveti probleme de genul acesta, va recomand cea mai ieftina solutie: acoperiti toate gaurile din interiorul fetei de usa si pe unde nu mai aveti acel mastic folositi silicon sanitar pentru o etansare cat mai buna. Bafta!

            Comment


            • Pai si daca acoperim gaurile alea care au un rost acolo,nu se strange apa de ploaie in portiere?
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • Cred ca @jelly se referea la gaurile laterale din portiere (alea dispuse pe toata suprafata), nu cele 2 din partea ce mai de jos, cele de scurgere. Alea NU se astupa sub nicio forma.
                Personal, nu mi se pare o solutie buna, treaba asta cu astuparea gaurilor laterale...daca la alea se referea.

                Comment


                • Atentie, nu ma refer la acele gauri de la baza usii pe unde se scurge apa, ci cele pe unde ai acces la macara.

                  Comment


                  • Deci am inteles bine.

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      Personal, nu mi se pare o solutie buna, treaba asta cu astuparea gaurilor laterale...daca la alea se referea.
                      De ce nu e o solutie buna? sunt multi useri care au facut acest lucru si au facut treaba mai de calitate cu aluband.

                      Comment


                      • Din alte considerente au aplicat aluband si alte treburi pe fata de usa de tabla.
                        Insonorizare, etansare, dar nu ptr. apa...cel putin io asa am inteles.

                        Comment


                        • Si cu ce deranjeaza daca le are pe toate 3 - Insonorizare, etansare si apa? Eu ceea ce am spus mai sus e ca m-am lovit de asa ceva, acele gauri le-am acoperit cu folie (pana si vechea dacie avea o folie protectoare intre fata de usa si usa) si de atunci nu am mai avut nicio problema, imi intra multa apa mai ales cand masina era intr-o parte (ex: pe bordura) si nicio picatura de atunci, nici macar nu se mai umezeste chederul de la usa. Daca aveti solutii mai bune, rog postatile.

                          Comment


                          • Io n-am etansat foaia de tabla de pe usa, si la fel ca si tine nu mai am nicio problema cu infiltratiile de apa.
                            Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa dau afara masticu' dupa fetel de usi si tabla, curatat bine si aplicata garnitura de etansare profil D.
                            Nu spun ca etansarea cu aluband nu e binevenita, dincontra, repr. o lucrare completa.
                            Last edited by Kojak; 18 October 2013, 18:50.

                            Comment


                            • Curatat periodic si temeinic gaurile de evacuare a apei de la baza usii
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • @prometheus, din pacate NU e deajuns doar "intretinerea" gaurilor de evacuare apa de la baza usii...
                                La a mea, "vedeam asfaltu' " prin ele, cum s-ar zice, insa tot degeaba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google