Ploua In Masina !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post

    Am mai avut probleme bineinteles ca multi alti loganisti , la celebrele aeratoare(cel din dreapta nu prezenta nici o garnitura) de la portbagaj , luna trecuta le-am scos si am pus in locul lor doua bucati de plastic cu silicon , jobe done !!
    Daaa, eu aveam 2 piscine in lateralele portbagajului din cauza aeratoarelor acelea. Intr -o parte am lipit plastic cu silicon, in cealalta parte l-am lasat dar l-am siliconat bine de jur imprejur.
    Ar fi bine ca toti cu masini mai vechi sa verifice pe acolo, ca nici nu-ti dai seama daca nu te uiti, balteste apa si rugineste.

    Comment


    • Salut. Am si eu o problema cu apa in interior. Astazi am facut putina curatenie si surpriza... mocheta de la pasager dreapta fata era imbibata cu apa. Am desfacut chederul am ridicat mocheta si totul ud. Sub polistiren-ul alb si izolatia era plina de apa. Mentionez ca doar in partea dreapta fata este ud. Am vazut discutii legate de condensul de la AC doar ca la mine nu este cazul deoarece nu folosesc si nu se vedea nimic curs in dreptul ala. Banuiesc ca de la ultima ploaie este fiindca nu apucase sa se faca mucegai. Era doar ud. Gurile de evacuare a apei de sub vasul pt lichid parbriz le-am verificat si erau ok. Am turnat apa si pe parbriz si pe usa si nu am observat nimic in interior. Eu banuiesc ca ar fi de la apa care o arunca roata dreapta fata fiindca am avut ocazia sa iau cateva baltoace cu viteza mai mare la ultima ploaie.Acum nu stiu pe unde ar putea intra.Eu nu am vazut nici o gaura prin podea. Doar cateva dopuri de plastic care le.am izolat cu siliconAstept opinii din partea voastra. Multumesc !

      Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

      Comment


      • Din ce an este masina, ai curatat vreodata"jgheabul" de la scurgerea apie, cel care colecteaza apa de pe parbriz, sub stergatoare? E posibil ca scurgerile sa fie infundate si , la o ploaie mai serioasa, apa sa vina in masina. MAi poti verifica sa nu fie obturate scurgerile de la baza portierei.

        Comment


        • Masina este logan 2011 facelift. Am verificat sub acea grila de plastic. Am dat bazinul de la lichid de parbriz jos. Era relativ curat. Acea gaura prin care se scurge apa nu era obturata. Si scurgerile de la usi le-am verificat si nu sunt infundate.

          Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

          Comment


          • Calorifer fisurat? Cum stai cu nivelul lichidului de răcire din borcan? Cat de des completezi?

            Încearcă sa identifici lichidul cu care era îmbibată mocheta. Ești sigur ca e doar apa?
            Daca e ușor dulce și lipicios, e clar.

            Comment


            • Lichid nu completez prea des.. la revizie cam 100 ml. Nu parea a fi antigel.

              Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

              Comment


              • Am revenit cu imagini. Astazi am desfacut iarasi pentru verificare si am gasit apa in zonele evidentiate cu rosu. Eu banuiesc ca este de la cele doua dopuri de plastic din partea dreapta ,cele din poza 2 evidentiate cu albastru Pe unul l-am scos din gaura si era ud pe interior celalalt este izolat cu mastic( nu stiu cat de bine ). Din partea de sus dinspre bord nu vine apa fiindca este uscat totul pe acolo. Parerea mea este ca atunci cand masina se deplaseaza roata arunca apa pe dedesubt si pe langa aceasta doua doape se infiltreaza apa. Am sters bine si am lasat desfacut acolo pentru a putea identifica exact. O sa le izolez cu silicon pe amândoua daca constat ca de acolo este buba.


                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                Originally posted by ionut_danyel View Post
                Am revenit cu imagini. Astazi am desfacut iarasi pentru verificare si am gasit apa in zonele evidentiate cu rosu. Eu banuiesc ca este de la cele doua dopuri de plastic din partea dreapta ,cele din poza 2 evidentiate cu albastru Pe unul l-am scos din gaura si era ud pe interior celalalt este izolat cu mastic( nu stiu cat de bine ). Din partea de sus dinspre bord nu vine apa fiindca este uscat totul pe acolo. Parerea mea este ca atunci cand masina se deplaseaza roata arunca apa pe dedesubt si pe langa aceasta doua dopuri se infiltreaza apa. Am sters bine si am lasat desfacut acolo pentru a putea identifica exact. O sa le izolez cu silicon pe amândoua daca constat ca de acolo este buba.


                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
                Last edited by ionut_danyel; 9 November 2017, 23:33. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Pentru cine e interesat, iata cum am rezolvat eu problema apei provenite din precipitatii si a lichidului de parbriz care se infiltra pe langa duzele stropitorilor de parbriz. Apa se scurgea (sub forma de picaturi) in compartimentul motor, in partea stanga in zona cautatorului cutiei de viteze, iar in dreapta, partial pe carcasa filtrului de aer si partial in zona rampei injectoarelor.


                  1. desfacere furtune duze (tip perdea);
                  2. demontare duze stropitoare de pe capota motor;
                  3. curatare locala caroserie im zona golurilor duze si curatare (spalare) duze;
                  4. aplicare banda protectie ptr. delimitarea zonei de aplicare a siliconului - doar la exterior capota motor.; Dupa caz se procedeaza si la interior la fel ca la exterior, ptr. cine nu are insonorizant capota. Eu am, asa ca nu ma intereseaza cat de urat a iesit in interior, ptr. ca oricum nu se vede.
                  5. aplicare silicon de inalta rezistenta termica (exclus silicon sanitar pe baza de acril - favorizeaza rugina!) cu multiple intrebuintari;
                  6. dupa 5-10min, se pozitioneaza duzele, dupa care furtunele.
                  7. ptr. a face priza completa, nu se folosesc stergatoarele si se evita umezeala, ploaia, viscol, etc timp de 2-3h.
                  8. Dupa 2-3h, se face proba cu apa.

                  Job done!
                  Attached Files

                  Comment


                  • eu am pus doar in interior si e suficient... pe afara nu vad rostul.

                    Comment


                    • Părerea mea e ca în primul rand pe afara e mai util de pus decât în interior.
                      Acuma, fiecare cum considera.

                      Comment


                      • Ti-a placut lucrul manual la gimnaziu, este?
                        Cand o sa-ti cumperi MASINA, nu stiu cum ce o sa-ti mai ocupi timpul, cu asta nu te-ai plictisit deloc, ba ruginea ceva, ba ploua in masina, ba curgea ulei pe undeva.

                        Comment


                        • Eu de asta am pastrat loganul...
                          Corect era sa spui "cand o sa iti cumperi MASINA noua", ca am destui vecini care si-au adus masini "ca noi" din afara si au de lucru la ele.

                          Comment


                          • Sa știi ca o sa duc doru' bricolatului!
                            Cel puțin la început, o sa mi se para pustiu sa nu mă apuc de diverse pe la ea.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google