salutare tuturor
problema intrarii apei am avut-o si eu,de la ce era?...cum desfaci capota motor si te uiti la grila neagra unde pui apa pt rezervor de sters parbrizul,acolo gasesti si aeroterma si motorasul stergatorelor,din fabrica au pus un fel de furtune cu niste clapete cauciucate,care aceste clapete se deschid sub greutate apei si face ca apa stransa acolo sa curga undeva pe linga aripa(mai exact la imbinatia intre prag si aripa)
eu am scos chederul apoi are sa le zic 2 cleme din plastic care trebuiesc desurubate apoi trase cu grija sa nu le rupi,apoi grila neagra pe ambele parti (e compusa din 2 parti,mare grija la scoatere mare grija la punere,ca e foarte fragila si imediat cedeaza clemele)am scos acele furtune,care din cauza prafului jegului se lipesc si numai permite deschiderea clapetelor cauciucate,iar apa stransa acolo intra pe la aeroterma si de aici pe partea dreapta a masinii,atit in fata cat si in spate depinde de cantitatea de apa cursa
eu iti doresc succes in a face operatiunile mai sus mentionate,dupa care revii aici si ne zici daca ai rezolvat
iti atasez si o poza sa vezi mai exact despre ce e vorba..e vorba de grila care se vede cu patratele si se vede si busonul de umpelere a rezervorului de apa pt parbriz
succes si te asteptam cu ce ai rezolvat
problema intrarii apei am avut-o si eu,de la ce era?...cum desfaci capota motor si te uiti la grila neagra unde pui apa pt rezervor de sters parbrizul,acolo gasesti si aeroterma si motorasul stergatorelor,din fabrica au pus un fel de furtune cu niste clapete cauciucate,care aceste clapete se deschid sub greutate apei si face ca apa stransa acolo sa curga undeva pe linga aripa(mai exact la imbinatia intre prag si aripa)
eu am scos chederul apoi are sa le zic 2 cleme din plastic care trebuiesc desurubate apoi trase cu grija sa nu le rupi,apoi grila neagra pe ambele parti (e compusa din 2 parti,mare grija la scoatere mare grija la punere,ca e foarte fragila si imediat cedeaza clemele)am scos acele furtune,care din cauza prafului jegului se lipesc si numai permite deschiderea clapetelor cauciucate,iar apa stransa acolo intra pe la aeroterma si de aici pe partea dreapta a masinii,atit in fata cat si in spate depinde de cantitatea de apa cursa
eu iti doresc succes in a face operatiunile mai sus mentionate,dupa care revii aici si ne zici daca ai rezolvat
iti atasez si o poza sa vezi mai exact despre ce e vorba..e vorba de grila care se vede cu patratele si se vede si busonul de umpelere a rezervorului de apa pt parbriz
succes si te asteptam cu ce ai rezolvat
Comment