V-am explicat ca nu e o solutie ca acele gauri sa le cureti periodic, mentionez ca ale mele erau curate, nu erau obturate absolut deloc cu nimic. Am zis care este fenomenul de ce ajunge apa in masina, nu are legatura cu acele gauri de scurgere.
Ploua In Masina !!!
Collapse
X
-
Pai atunci nu ne mai complicam cu aluband, fonomin si altele.
Astea pot prelua infiltratiile in timp, se imbiba, nu se ventileaza, deci nu se usuca, putrezesc si se deterioreaza.
Folosim un cauciuc sau neopren ceva sub forma de folie cu ceva grosime, care n-are moarte. Poate si si usor decupat.
Plus ca, cauciucu' are si proprietati (nu e principala) insonorizante printre altele.Last edited by Kojak; 18 October 2013, 19:05.
Comment
-
Am spalat masina astazi. I-am zis baiatului sa insiste la greu in zona dreapta spate si dreapta fata. Nicio picatura. A primit de-a apa masina mai mult ca in zilele de ploaie din saptamana asta. Nu a intrat nimic. Chederul uscat, nici macar vreo tentativa de a se umezi. Cand ploua, intra de parca e o gaura in zona aia a chederului.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostAm spalat masina astazi. I-am zis baiatului sa insiste la greu in zona dreapta spate si dreapta fata. Nicio picatura.
Ptr. infiltratiile de apa din habitaclu, apa cat cuprinde pe geamuri (la galeata e de preferat), nu la chedere ca nu intra p-acolo apa, doar se prelinge ce vine dupa geamuri.Last edited by Kojak; 21 October 2013, 16:32.
Comment
-
Ai Dacia ai probleme, la Logan este problema cu rugina si la Sandero cu apa din interior,rog posesorii de lOGAN si SANDERO 2 sa-mi zica daca au rezolvat problema cu infiltratiile de apa ,am avut un Matiz luat de nou cu fete de usi din placaj,carton dar nu am avut probleme cu apa,era cea mai ieftina masina noua, fara nici o problema,am zis sa trec si eu la o masina mai buna, care pescuiesc cand ploua,am rezolvat problema cu apa pe partea stanga,acum intra apa pe partea dreapta.
Comment
-
Pozele fiind mai expresive decat cuvintele,iata si patania mea:Attached Files- 20141125_120721.jpg (99.2 KB, 110 views)
- 20141125_120729.jpg (96.0 KB, 110 views)
- 20141125_121214.jpg (92.1 KB, 110 views)
- 20141125_121222.jpg (86.0 KB, 109 views)
- 20141125_121218.jpg (89.8 KB, 109 views)
- 20141125_121231.jpg (95.7 KB, 92 views)
- 20141125_121235.jpg (90.4 KB, 89 views)
- 20141125_121602.jpg (112.8 KB, 90 views)
- 20141125_121612.jpg (65.1 KB, 89 views)
- 20141125_121615.jpg (77.2 KB, 90 views)
- 20141125_121622.jpg (120.6 KB, 99 views)
- 20141125_122209.jpg (83.2 KB, 97 views)
- 20141125_122219.jpg (90.6 KB, 101 views)
Comment
-
Comment
-
Moaaaama...ce depunere ara acolo, inca putin si fermenta.
Uite de-aia nu e bine sa lasi dopurile alea de cauciuc, nu lucreaza cum trebie si se colmateaza scurgerea.. La mine n-au existat de la inceput, asa ca n-am avut probleme niciodata, noroc cu schimbu' 3 ca s-a mai ciordit cate ceva de pe masina, pe linia de asamblare.
Ai reusit sa scoti usor bidonu' de lichid de parbriz?
Comment
-
Originally posted by Kojak View Post1.......Moaaaama...ce depunere ara acolo, inca putin si fermenta.
2.....Ai reusit sa scoti usor bidonu' de lichid de parbriz?
2... Ai un ȘURUB in dreapta, il scoti, apoi tragi de vas tot in dreapta ca sa iasa din GAURA aia din caroserie.
Ps,,,eu am scos de muuult doapele alea.Attached FilesLast edited by Ivan Marian; 26 November 2014, 18:05.
Comment
Comment