Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voi incerca astazi. Multumesc.

    Comment


    • @bogdan_cj ai reusit ceva fara sa demontezi bordul?

      De cateva zile mi-a aparut un zgomot enervant, ca si cum se freaca doua bilute. Pe treapta 1 se aduce clar, daca inchid habitaclul se aude si mai bine prin toata tubulatura. Intrebarea este daca bag mainile dupa ventilator pot sa il scot in afara si sa-l rastorn pe cutia de documente? Stiu ca nu pot sa-l scot fara demontare suruburi bord, dar poate are ceva in interior si scap mai ieftin. Mentionez ca am dat filtrul de habitaclu afara, am dat cu aer comprimat peste tot si n-a iesit mare lucru.

      Inca o data nu pot sa nu remarc geniul proiectantilor de la Dacia. Daca se facea cutia de documente demontabila se rezolva si problema ventilatorului si a zgomotelor din bord. Niste prosti care ajuta service-urile sa faca malaiul prin demontarea bordului, care este anevoioasa si nu se mai pune la loc ca in fabrica.

      Comment


      • Nu e nevoie sa dai jos bordul ca sa scoti ventilatorul aerotermei. E cam dificila pozitia, dar se poate scoate.
        Si chiar daca demontezi bordul, sa stii ca se aseaza foarte bine la loc...
        GL-22-TOF

        Comment


        • Buna ziua. Vin si eu cu o intrebare; Stie cineva datele tehnice ale motorului de AEROTERMA si a celui de stergator de PARBRIZ?
          Mentionez ca pe cel de AEROTERMA, am gasit urmatoarele inscriptii;
          71B000
          12 V 111031
          Am cautat peste tot, dar degeaba, nu am dat peste nici un rezultat.
          Ma intereseaza Puterea lui (cati W are)
          Si deasemeni turatia (RPM) 1000; 2000; 3000 RPM ?
          Deasemeni pentru cel de stergator; W si RPM (aici nu ma intereseaza turatia axului, dupa reductor) Ci rotatia motorului in sine.
          Cel putin sa stie cineva producatorul, pentru ai adresa lui direct intrebarile respective.
          De obicei erau inscriptionate toate aceste date pe carcasa motoarelor, numai ca acum, de cand a coborat DEMOCRATIA,........ sa uitat de acest obicei.

          Comment


          • Functionare Buton Ventilator.

            Salut, sunt nou pe acest forum si as avea o problema: butonul de ventilator, nu porneste pe treptele 1-3, decat pe treapta patru, ceea ce este foarte suparator. Masina e 1,4 dCi, fara AC. Multumesc.

            Comment


            • Salut colegule, problema ta nu este de la buton, problema este de la o piesa ca un fel de siguranta, pe care o gasesti sub bord(partea cu volanul) pe partea dreapta pozitionata pe aeroterma. Este o mufa alba, pozitionata un pic mai sus fata de contactorul de la pedala de frana. Ca sa o demontezi scoti mufa alba din piesa afara, apoi piesa mai are un surub torx de 20 pe care il desurubezi si poti scoate piesa afara. Nu are rost sa cumperi o piesa noua deoarece e scumpa undeva la 100 de lei. In capatul mufei gasesti o siguranta termica sau cam asa ceva, ideea e ca acea sigurnata se arde atunci cand se incalzeste la o anumita temperatura sau daca prin ea trece un curent mai puternic de 10A, dar ar trebui sa scrie pe ea specificatiile asa ca poti merge cu ea la un magazin de electronice sa o schimbi. Eu am schimbato de 3 ori pentru ca se tot ardea. La mine e tot arde din cauza ca ventilatorul merge infranat, ar trebui sa dau bordul jos sa scot aeroterma si sa curat paletele ca sa mearga din nou normal, pe treptele 1-2 se aude cum scartaie ceva, deci trebuie gresat. Dar nu am facut aceasta operatiune si ca sa nu pun a 4-a rezistenta si sa se arda din nou am pus 2 lite ca sa realizez continuitatea, doar ca problema este ca daca si tu ai probleme la aeroterma si ti prea mult aeroterma in functiune se va arde. Asa ca prima oara zic sa schimbi siguranta si vezi daca se mai arde apoi, iar daca se arde decizia e a ta, daca pui lita ori desfaci bordul ca sa cureti/gresezi aeroterma. O sa postez si o poza unde mai exact este acea piesa de care iti vorbesc si ce rezistenta trebuie schimbata, doar ca acum nu am timp. Poate pana revin eu te ajuta alt coleg. Bafta.
              122158.jpg
              Uite o poza cu piesa, vezi in capatul ei este o rezistenta termica. Informativ valorile ei sunt 216grade si 10A, sa nu cumperi mai mare de 216grade si nici mai putin. Daca e mai mare risti sa se arda aeroterma, daca e mai mica risti sa se arda siguranta mai repede de cat trebuie. O sa mai caut o poza unde e amplasata mai exact aceasta piesa, dar daca bagi capul sub bord poate o gasesti.
              Last edited by Toorop; 12 July 2014, 14:29. Reason: Completare post

              Comment


              • Pozele le-am gasit la un alt coleg care a avut bunavointa sa le puna pentru cei ce au aceasta problema si folosesc butonul "cauta". Imi cer scuze ca le-am copiat, dorinta a fost numai de a-l ajuta pe noul nostru coleg.
                Attached Files

                Comment


                • Multumesc de promptitudine, multumesc si de raspunsuri. Chiar am ramas placut surprins de promptitudinea colegilor de pe forum. O sa rezolv problema. Am incercat si eu sa caut in forum, , dar nici nu stiam ce sa cer sau cum sa formulez cuvantul-cheie. Sper sa colaboram bine in continuare si in limita putinului pe care-l cunosc despre aceasta marca de masina, sa pot ajuta la randul meu alti colegi aflati la ananghie.
                  P.S. Motorizarea e 1,4 MPi, am facut eu o confuzie.

                  Comment


                  • rezolvare:

                    Problema, cu rezistenta termica intrerupta si rezolvarea, prin suntarea cu litze de 9 amperi
                    Attached Files

                    Comment


                    • Si zici tu ca e rezolvata treaba, nu?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Domnule Iancu, asa functioneaza la un logan mcv pe taxi de prin iarna. Problema, am spus mai sus de unde e, daca schimbi acea rezistenta si se arde intr-un interval relativ scurt, trebuie curatat si gresat motorul aerotermei deoarece sigur merge infranat; se forteaza si astfel se incalzeste acea rezistenta peste temperatura normala ori trece prin ea un curent mai puternic decat trebuie 10A parca.
                        Asa ca colegule, nu ati rezolvat problema, doar ati carpit problema. Problema o rezolvi atunci cand pui o singuranta noua si nu se mai arde, cureti/gresezi aeroterma si gata. Sfat pentru tine, poti circula si asa dar sa ai grija sa nu ti prea mult in functiune aeroterma, sa nu abuzezi deoarece la cata lita ai pus tu acolo, aia nu o sa se mai rupa si o sa arzi aeroterma. Rezultatul fiind: tot o sa ajungi sa dai bordul jos ca sa o repari ori sa o schimbi, dar va fi mai costisitor.
                        Acum stiind cum stau lucrurile, dumneavoastra alegeti cum actionati. Sanatate, numai bine!

                        Comment


                        • la magazinele de electronice(maica domnului pentru bucuresti) se gaseste acea siguranta termica... faceti bine si puneti-o ca sa nu cantati melodia lu' ana lesko...

                          Comment


                          • O carpeala romaneasca ... in loc de 5 lei pretul unei sigurante termice o sa dea 150 lei pe tot grupul de rezistente. Rolul ei nu este doar deprotectie la scurt, ci si de protecrie lde temperatura.
                            Asa cum s-a spus mai sus, trebuie rezolvata si problema care a dus la arderea sigurantei termice.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Si ca sa fiu mai catolic decat papa, din ce vad eu in fotografie, numai la 9 amperi nu se vor intrerupe acele sarmulite.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Da, problema e rezolvata si am sa va expun aici motivele:Acea siguranta termica din lite am montat-o doar pana am reusit sa achizitionez piesa, piesa care fie vorba intre noi nu-si merita cei 120 de lei catcosta, din cauza ca acea siguranta termica e o siguranta ordinara, fuzibila, cu litza in interior, doar ca e inchisa intr-o capsula metalica si de jur imprejurul litei are praf de ceramica. Atat.Restul e carcasa.Am cumparat piesa cu totul ca mi-a decontat firma banii, dar pe cea veche, inainte de a o arunca am disecat-o ca sa zic asa. Imi pare rau ca nu am pozat-o sa vedeti ce siguranta termica are si cat e de importanta.VAcs.Zicea cineva mai sus ca litele alea nu ar cadea la 9 amperi. Inainte de a face improvizatia, am testat un fir cu o sursa de curent continuu si un ampermetru inseriat. Inainte de a se topi firul, ampermetrul mi-a aratat valoarea de 2,95 A. Asadar 3 lite rezista exact 9 amperi.Firicelele de lita provin de la un prelungitor chinez de origine, muult mai subtiri decat ce cunoastem noi in general.Apropos, o lita normala, din cablurile industriale litate are 8 amperi. Verificat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google