Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mersi de raspuns atat de promt ! am desfacut si mufa mare alba cu cele 4 fire unde e rezistenta sub bord in stanga si nu pare sa fie ceva ars. m-am gandit si eu la contact imperfect dar intrebarea cea mare e UNDE? cum pot baga mana la firele aerotermei? prin dreapta pe sub bord sau sa desfac consola centrala si sa incerc pe acolo?

    as avea cum sa leg aeroterma "pe direct" la baterie? adica ca sa exclud celelalte cauze? sa fie motorasul aerotermei sau periile ei problema? toata treaba e ca dupa 3 zile de pauza pe drum i-am dat drumul si curios ca a mers perfect.tot drumu (30 km) am tot pornit-o pe toate vitezele si a mers normal. mai tarziu am plecat iar la drum si nu a mai pornit deloc.
    Last edited by eldo; 6 January 2015, 18:05. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Poate te ajută
      299 e cutia de siguranțe de la motor
      1016 cutia sigurante habitaclu
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • multumesc dar nu ma stiu la scheme electrice. langa baterie care releu sau siguranta e de la aeroterma? unul dinte releele rosii din stanga bateriei? intre timp am desfacut consola centrala si am miscat de mufe dar fara succes.afara e un frig groaznic si fara caldura nasol rau.

        Comment


        • Verifici în cutia de siguranțe din habitaclu starea F36 și F39.

          Verifici la motor, în functie de echipare, releul 233 poziția 299 (cutia din jurul bateriei) sau din releul 233 poziția 299-1 (cutie în dreapta bateriei).

          Dacă nu ai releu, 100% lipseste și F39.

          Dacă siguranța F36 e bună iar comanda ventilatorului e pusă pe 4 motorul trebuie să pornescă (atentie contactul trebuie pus).
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • mersi tare mult de ajutor. sigurantele f36 si f39 erau bune dar le-am schimbat totusi. releul 233 din dreapta bateriei l-am gasit (12v 40a) dar nu stiu cum sa il testez fara ohmetru. daca scot f39 cu contactul pus si o bag inapoi aud cum face un "tac" releul dar altceva ce sa-i fac?
            numai bine.

            Comment


            • In ideea ca ai,cel putin o periie,uzata,blocata,poti aplica lovituri moderate(patent,etc),in zona carcasei electromotorului ventilatorului.Bagi mina pe la picioarele pasagerului,cit mai sus sub bord,spre baza parbrizului.Nu stiu cit va functiona,dar macar stii cauza... Operatiunea se face cu contact pus si comanda electroventilator pe 4.

              Comment


              • o sa incerc si varianta asta si va tin la curent cu progresele.multumesc.Numai bine.

                Comment


                • difera mult aeroterma de pe clio 2004 in comparatie cu cea de logan? am un clio la care nu functioneaza tr IV-a. ce pot sa-i fac?
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by jaku View Post
                    are cineva vreo idee de ce imi arde siguranta aerotermei din panoul de sigurante ?
                    se intampla asta numai cand aeroterma functioneaza mai mult de 5 secunde pe treapta 4... pe celelalte trepte nu arde siguranta... filtru polen nou...
                    logan 1,5dci 2011...
                    multumesc !
                    problema mea am rezolvat-o relativ simplu, romaneste ... neavand timp sa demontez, chiar si partial plansa de bord, ca sa inlocuiesc motorasul aeroterma , am renuntat la functionarea treptei 4 , am schimbat si becurie cu ocazia aia, ca erau prajit de mult ... masina nu sta pe loc mai mult de 30 min si asta dimineata la 7 , iar eu, la ora aia, dorm adanc ...
                    merege fara probleme de atunci ;)
                    Attached Files
                    Last edited by jaku; 16 January 2015, 15:28.

                    Comment


                    • carbuni aeroterma

                      cine a schimbat carbunii de la aeroterma de la logan.
                      Daca da de unde a gasit.

                      Comment


                      • Salut, am o nelamurire:ce valoare are rezistenta aceea termica? De 192 grade sau 216? Sa stiu ce cer la magazin. Multumes.

                        Comment


                        • De 192 grade.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • In treapta a III aeroterma incepe sa produca vibratii. In treapta a IV, deja produce si vibratii pe tot bordul, dar si huruie destul de tare. Nu mai folosesc treapta asta. Cum ea functioneaza, am urmatoarea banuiala. Exista "ceva" in care palele aerotermei lovesc. Acest ceva este in contact cu peretele aerotermei pentru ca altfel nu-mi explic vibratiile. Posibil crengute, mirezerie acumulata sau bobite de tei. Daca ar fi descentrat atunci din prima treapta ar face galagie. Din pacate nu pot afla decat daca il demontez, ocazie cu care va trebui sa fac o plasa cu magnet care sa o prind in afara peste gura de aerisire. Astfel pot sa o scot si sa o spal/inlocuiesc cand este nevoie.

                            A mai patit cineva huruitul acesta puternic, cu vibratii sanatoase pe bord, care se simt si pe schimbator (in treapta IV)?

                            Si inca o data sa multumim inginerilor de la Dacia care au creat aceste masini fara deschiderea in aeroterma sa bagam filtre de habitaclu (ca sa ne facem de lucru ulterior in pozitii chinuite), si fara posibilitatea de a accesa ventilatorul din aeroterma, in conditiile in care in fata n-au pus nimic sa opreasca frunze, crengi, si multe altele (plasa cu cadru magnetic este solutia in cazul asta, magneti din aceia bobita cu neodim).

                            Comment


                            • salutare, daca tot vorbim de ventilatie am si eu o problema...cu ventilatia pornita pe tr2 dar si tr1 se aude un zgomot permanent de "greierasi" -> tiuit, scartatit, cum vreti sa-i spuneti. am observat ca in tr2 se aude mai pronuntat, in tr3 nu se mai aude ca e curentul de aer prea puternic. am observat ca pe tr2 daca reduc temperatura spre rece cu 2-3 gradatii, dispare, cum revin spre max cu temperatura se aude din nou, mai tare. nu e zgomot de frunze prinse in pale, stiu cum e acela...e ca un scartait... azi e prima data cand l-am auzit. ce ar putea fi?

                              Comment


                              • Salutare, nu imi mai porneste deloc aeroterma pe treptele 1, 2, 3, 4 merge doar pe treapta 5. pareri ceva?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google