Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ce sa tragi conductor de 16mm2, la masa bord?. Vrei sa sudezi ceva pe acolo? Un 4-6mm2 e suficient.
    Last edited by IancuMIC; 12 August 2015, 13:37.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • "Un 4-6mm2 e suficient"
      Ok, mi se parea si mie cam gros dar... mai am vreo 1,20m de cablu de 16mm si am spus sa-l pun si pe asta undeva .
      Daca mai trag si un fir de + in bord tot de 16mm cind dau sau primesc curent nu voi mai fi nevoit sa ridic capota motor , conectez direct sub volan
      Da zgirciti au fost la uzina cu prinderea ceasurilor , doar 1 surub tinea tot ansamblul, noroc de niste suruburi torx de 10 ce le aveam de l;a niste difuzoare cu tot cu tablita de prindere pentru filet .

      Comment


      • Originally posted by adrian bd View Post
        cine a schimbat carbunii de la aeroterma de la logan.
        Daca da de unde a gasit.
        deci ? si la mine e nevoie ...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Salut am si eu o problema cu aeroterma.Am un logan pe benzina de 1.4mpi.aeroterma mi sa oprit brusc si nu mai porneste pe nici o treapta de viteza.am dat consola de climatizare jos pentru a-mi pune leduri si cand am montato inapoi a mers un pic aeroterma si apoi s-a oprit si nu a mai pornit.ce ar putea sa fie?siguranta nu este ca m-am uitat.sa fie din consola?poate sa fie cea termica?va multumesc astept raspuns.

          Comment


          • Ai tot ce îți trebuie în #248. Cu un multimetru rezolvi rapid.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Merci, am rezolvat problema. Am dat aeroterma jos si aveam o pana in rotor chiar lângă perii. Am curatat-o si acum merge ok.
              Last edited by 77sky; 21 January 2016, 19:10.

              Comment


              • Aeroterma functioneaza dupa contact

                Salut tuturor! Am achizitionat de curand un logan ph1 din 2005 si azi dupa ce mi-am inlocut cd-playerul, am facut o tura de test si dupa ce am oprit, am scos contactul respectiv cheia din contact si am observat ca aeroterma inca functiona, fara contact mergea pe toate treptele de viteza, asa este normal sa faca? mentionez ca am shuntat firele galben si rosu de la mufa cd-player, pentru a functiona si fara contact, de altfel fara contact nu pornea deloc!
                Ceva idei?

                Comment


                • Stiu ca aeroterma functioneaza doar cu contactul pus.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Greșit, învățați să că exprimați corect.

                    Contactul de pornire la Logan are 4 poziții, Oprit, A(ccesorii), M(Motor = +APC = apres contact = + după cheie ) și D(demaror).

                    Casetofonul și Aeroterma sunt alimentate pe ACCesorii, iar ca idee firul roșu de la player e de memorie nu + de forță precum galbenul.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Da ai dreptate, m-am grăbit în exprimare pentru ca de obicei nu stau cu cheia pe accesorii ci doar pe pozitia M o scurta perioada de timp atunci când vreau sa folosesc ventilația.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Din fara contact nu pornea deloc și cu contactul pus nu se înțelege nimic.

                        +Acc e activ și cu cheia pe M dar dispare la cheie pe D("delestare")

                        E o logică în configurarea asta, să nu uiți consumatori porniți fără cheie și să reduci consumul în faza de pornire.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • zanganit metalic in aeroterma

                          Salutare! Vreau si eu un sfat / idee, de ceva vreme aud in aeroterma un zanganit metalic( ca si cum ar invarti niste agrafe sau o frunza uscata...) dar nu are putere sa o arunce afara. Se manifesta numai pe aer rece, cand dau pe caldura... tace. Cu aerul conditionat nu e vreo diferenta, raceste fara probleme, sunetul se aude. Am pus acum ceva ani un filtru confectionat din plasa de tantari sub grila la stergatoare sa impiedice mizeria sa intre(l-am verificat, e ok, intreg). Dupa ce a inceput "sunetul" am incercat si cu un aspirator foarte puternic cu tub lung sa bag pe aeratoare, si la gura de sub capota, am scos multaaaaaa mizerie dar sunetul ala tot se aude. Am asociat inceputul acestei probleme cu o vizita la o spalatorie cu fisa, unde am insistat cu jet puternic la grila din fata si scurgerile laterale ale capotei... ca sa curat resturile depozitate ) ... poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si imi da un sfat.

                          Comment


                          • se aude pe orice treapta ? da jos aeroterma si vezi ce-i pe acolo. o cureti...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Da se aude in toate treptele

                              Comment


                              • azi

                                Astazi am luat iarasi "taurul de coarne". Am scos grila de aerisire de la stergatoare si am bagat aspiratorul adanc. Am folosit si lanterna, iar in turbina erau ceva bile de polistiren plus praf, am facut curat acolo, insa tot se aude acea agitatie de corpuri murdare. Degeaba am insistat adanc si pe toate gurile din interior, inclusiv la picioare, zomotul tot nu tace. Ca si localiz!are, se aude in special in zona aerisirii dinspre parbriz, e ceva de genul unor corpuri in suspensie aruncate de un flux de aer("ca la loto"). Daca se comuta pe aerul cald, nu se mai aude nimic. Daca a mai patit cineva asa ceva sa imi mai dea idei. Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google