De ce nu scoti aeroterma afara si bagi si acolo aspiratorul, e destul de usor de scos, dar pozitia e anevoiasa. Sunt câteva tutoriale pe youtube, arata un taximetrist cum se scoate fr sa dai bordul jos. Eu am reusit si e super simplu, trebuie putin sim, sa zic asa, ca totul e pe pipite deoarece nu prea vezi nimic.
Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
mai bine mergi pe E 85 cu viteza legala si cu treapta 4 la aeroterma si poate zboara toate gunoaiele din instalatie.....daca nu, da-i pace...se vor linisti....
Stai sa demontezi jumatate de masina ca "se plimba" ceva prin instalatie...
eu dupa ce ies de la spalatorie si dau drumu la aer (nu vreau sa deschid geamurile ptr ca se murdaresc) imi sar pe bord diverse lucruri.....frunze...etc...
Comment
-
final
Astazi m-am incumetat ,cu toata frica de a strica ceva, sa dau jos ventilatorul. Asta dupa ce am eliminat toate celelalte variante(aspirat peste tot, viteza cu tr4...). Am invatat intai tutorialul pus de Cristi, in care un taximetrist scoate fara sa dea bordul jos... si pas cu pas, am dat jos fara sa vad ceva acolo, doar pe bajbaite. Ventilatorul arata relativ ok, ... avea inserat intre palete cca 5-6 bilute de polistiren plus mult praf, l-am aspirat pana la o stare vizuala buna(nu am mai desfacut si clemele mai adanci) apoi am aspirat si locasul de unde l-am scos. La pornirea ulterioara a aerului am constatat tot se mai aud acele sunete(daca as putea sa le compar cu ceva ar fi o fasie de banda izoler suflata de aer care se izbeste de niste pereti de plastic sau un fir care face scurt si se prajeste constant ) ), insa am diminuat galagia cam la jumatate ) asa ca epuizand si acest episod am decis sa le las asa sa sune in legea lor si am sa incerc sa nu le mai bag in seama. Orice i-ai face tot intra "chestii" pentru ca fanta de sub capota e greu sa o protejezi 100%(am si eu montat filtru confectionat din plasa de tantari, insa probabil prin partea superioara tot intra ceva pe langa el, desi e pe dimensiune).
Comment
-
Cred ca nu ai eliminat problema definitiv.Undeva pe fundul aerotermei este un obiect sau ceva pe care nu ai reusit inca sa-l scoti.Exista singura varianta de a scoate aeroterma si a curata-o,dar asta presupune sa scoti freonul din instalatie, sa scoti lichidul de racire din instalatie si sa dai bordul jos...,e munca multa.Eu am avut un pix in aeroterma si doar demontata,am intors-o cu gura in jos,abia atunci a picat obiectul. Mai poate fi ceva agatat intre paletii de directionare a aerului in habitaclu.Tu decizi acum ce vei face.
Comment
-
Originally posted by bogdan_1984 View Post@ prometheus filtrul de habitaclu este pozitionat dupa aeroterma.
o solutie ar fi sa se monteze o plasa de tantari, sau ceva echivalent, pe gura de aspiratie, care se afla sub ornamentul negru de sub stergatoare.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Because.
Filtrul de habitaclu e poziționat bine, astfel că fie că aerul vine de afară sau din recirculare trece prin filtru.
Sită la admisie, grosieră ce-i drept s-a montat la Logan II. La voi (Logan I) se poate monta sită exterioară (chiar magnetică)
înainte de ventilatorul nu putea fi montat pentru că acolo ai admisia pentru recircularePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Detin un sandero2, acu vreo 2 ani au intrat cateva frunze la aeroterma. Cei din service dacia au scos frunzele cu un bat si cu vaselina. Problema este ca au ramas ceva resturi pe paletele motorasului si acum aeroterma fluiera in treapta 3 si 4. Care ar fi cauza si posibile rezolvari. Multumesc anticipat!
Comment
-
Aris86, doar daca desfaci bordul din partea dreapta cat sa poti scoate aeroterma, si sa rezolvi tu problema(demontata,curatata,remontata si verificarea functionarii). Poti monta apoi un filtru la grila superioara (vezi tutorial cristi streulea).Bafta!Last edited by costin brs; 3 June 2016, 18:05.
Comment
-
Originally posted by RYCHY88 View PostMultumesc de raspuns #Ienush64 am gasit detaliata problema aici: http:// www. dacia club .ro/ Ventilatie-page-3-t15549-s60.html , pentru cei ce au aceeasi problema.sigpic
Comment
-
Daca acea siguranta termica s-a mai ars de doua ori atunci este o problema la ventilatorul habitaclu.Siguranta are rolul de a proteja ventilatorul la supracurent.Daca acesta este mai mare decat curentul nominal atunci se arde.Verifica ventilatorul sa nu mearga greu,gripat sau sa atinga paletii in timpul mersului.
Originally posted by marius_b81wbm View PostCine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?Originally posted by marius_b81wbm View PostCine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?
Comment
Comment