Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
Am citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAm citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.
Comment
-
Urmarind schema de comanda a motoventilatorului am observat ca acesta are in circuit un releu de comanda pentru viteza 2 si un bloc electronic in care se afla 2 relee, acesta din urma avand legatura cu o unitate de control electric al injectiei, asa ca daca nu ai rezolvat cu sugestiile prezentate de colegi,iti recomand o vizita la un service specializat.
Succes.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cred ca ai urmarit schema GMV, ala are bloc cu 2 relee comandate de calculatorul de injectie.
Comment
-
Si mie mi s-a parut ca e prea mult conditionata functionarea ventilatorului,dar am schema in fata; la repertoar organe pozitia 262 e atribuita motoventilator racire si aer conditionat si am si la 321 rezistenta E posibil sa ai dreptate.Last edited by IancuMIC; 29 December 2011, 12:06.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cauta 164- "dispozitiv suflare aer rece" asa e denumit ventilatorul din aeroterma.
Comment
-
Formularea aceea cu ...racire si aer conditionat si faptul ca am mai gasit la 184 o formulare de genul grup motoventilator racire, m-a incurcat.Si mai era ceva care m-a facut sa consider acel circuit ca fiind al aerotermei; legatura cu acea unitate de control a injectiei, pentru ca se stie, calculatorul de injectie determina valoarea relantiului tinand cont printre altele si de functia climatizare si puterea absorbita de consumator in acel moment.
Oricum multam dom, Fanica, dar schema consumatorului 164,a aerotermei, tot n-am gasit-o.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Vezi in atasament.Attached Files
Comment
-
Multumesc; acum m-am lamurit.Pana la urma, acea unitate de control a injectiei, isi ia o referinta de la aeroterma, asa cum banuiam.De asemeni legatura cu 784, releele despre care vorbeam.Last edited by IancuMIC; 29 December 2011, 13:43.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salut.am si io o problema cu aeroterma.nu functioneaza pe nici o treapta de viteza .siguranta de care se face atata tamtam de 192 gc este buna .deci nu stiu ce sa sa fac.eu cred ca ,comutatorul de schimbare atreptelor este de vina.am 30 000km dao dracului ca nu se ducea asa repede carbuni motorasului.cine poate sa ma ajute cu un sfat in afara faptului sa nu vand masina.multumesc .astept raspuns .
Este cineva pe forum
Comment
-
Salut.
Ai verificat in cutia cu sigurante?Sa nu fie arsa,siguranta.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment