Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • panou comanda

    Stimati loganisti, rog dati-mi si mie un sfat.Am logan 1.5 dci din 2008 si 45000km, iar de curand becurile de pe panoul cu ac (la ventilator,clapeta directionare aer si aer cald/rece)nu se mai aprind .Mentionez ca ventilatorul si ac functioneaza normal,becul ac se aprinde.

    Comment


    • Ai un bec ars in pnoul de comanda a climatizarii. Modelul este T5 de 1,2W.
      Gasesti pe forum mai multe detalii si tutorial de inlocuire a lui.
      GL-22-TOF

      Comment


      • sunt legate in serie de nu se mai aprinde niciunul? pot fi schimbate cu SMD? Stima. Un electrician de recomandat cunoasteti?

        Comment


        • E un singur bec in tot panoul. Se poate schimba cu un montaj cu mai multe leduri. Discutia asta e pe alt topic, aici se discuta de aeroterma, nu de lumina la consola.
          GL-22-TOF

          Comment


          • Salutare, de la un timp observ ca fluxul de aer este f slab (ventilatorul merge in toate treptele corect - se sesizeaza cresterea turatiei aerotermei) dar pe treapta 4 e ca pe treapta 1 cand era noua. De la ce poate fi?

            Mentionez ca am scos filtru de polen montat anterior si chiar si asa nu observ vreo imbunatatire

            Comment


            • Salut.
              Pai cauze pot fi :
              -daca ai scos filtrul se pierde din debitul de aer pe unde este taiata aeroterma
              -posibil sa fie infundata cu ceva,frunze sau altele.
              Ai auzit vreodata zgomote ciudate in aeroterma?
              Vezi sa fie selectata o singura directie a aerului...sa nu fie data si pe picioare si fata....
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • Va rog frumos sa-mi spuneti din ce zona este aspirat aerul din interior cand se regleaza maneta corespunzatoare pe pozitia "din interior". Din ce am cotrobait eu pe net cred ca din zona picioarelor soferului dar nu sunt sigur. Multumesc !
                De cand am Logan,
                Nu mai sunt golan !

                Comment


                • Nu vad importanta(relevanta) intrebarii...dar, sa stii ca aspiratia din interior ,se face din zona zona pedalei de accelerarie,mai precis din imediata apropiere a conductelor(tur-retur) radiatorului aerotermei...Are un grilaj(sita protectie)cu ochiuri destul de mari ca poti simti cu degetele,miscarea clapetului la actionarea comenzii...

                  Comment


                  • Multumesc de raspuns ! Iata relevanta: vreau sa igienizez conductele de clima (au intrat, prin fanta de aspiratie de sub parbriz, sobolani in ele) cu un spray care emana un timp o substanta adecvata. Am vazut pe youtube un clip dar se pare ca tipul de acolo nu stie prea bine de unde se aspira aerul. Cu ajutorul dvs. voi fi mai eficient, este cum am banuit !
                    De cand am Logan,
                    Nu mai sunt golan !

                    Comment


                    • neco ...ca sa faci o treaba ca lumea...cel mai bine ar fi sa demontezi aeroterma, sa scapi efectiv de resturile de acolo.

                      Sa dai cu spray (orice fel!), doar estompeaza mirosurile, o perioada, insa...acea sursa de "odorizant" ramane.

                      Sfatul meu, e complicat, dar tai de la radacina.

                      Spor!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Multumesc de sfat, sunt si eu convins de ce ziceti. Ca sa dai aeroterme jos insa e foarte dificil ! Nu numai ca trebuie dat jos bordul, dar si dupa aia e o adevarata aventura . Am vazut pe net cam cum e treaba, nu e simplu. Deocamdata asta pot sa fac, stiu ca e un paleativ, dar decat nimic...Am facut intre timp operatiunea, rezultatul este discutabil, cu maneta de reglare a aspiratiei pe "interior" parca nu se mai simte, pe "exterior" insa...e cam la fel ca inainte. Voi mai consuma un spray si pentru tubulatura dintre exterior si turbina aerotermei.
                        De cand am Logan,
                        Nu mai sunt golan !

                        Comment


                        • are cineva vreo idee de ce imi arde siguranta aerotermei din panoul de sigurante ?
                          se intampla asta numai cand aeroterma functioneaza mai mult de 5 secunde pe treapta 4... pe celelalte trepte nu arde siguranta... filtru polen nou...
                          logan 1,5dci 2011...
                          multumesc !

                          Comment


                          • Masoara cu un ampermetru adecvat,curentul cerut de electromotorul aerotermei,pe treapta 4,si atunci o sa ai o explicatie... Cauzele se constata de regula,la demontare...

                            Comment


                            • Inlocuire motor aeroterma prin torpedou, e posibil?

                              LOGAN DCI 2005. MOTOR AEROTERMA ARS.
                              -----------------------------------------
                              Mi s-a ars motorul de la aeroterma. Dupa 3 ore de citit forumuri logan am dedus ca trebuie demontat tot bordul ca sa schimb piesa (cu volan cu tot :-) ), chestie ce mi se pare de o stupizenie demna de filmele cu Stan si Bran.



                              Dupa alte cautari am aflat si ca la masini de doamne ajuta se poate lucra in bord si prin torpedou, de regula se declipseaza partea interiora a torpedoului. Dar la Logan torpedoul e fix dintr-o bucata cu bordul.
                              Si ce m-am gandit: ce ar fi daca as decupa interiorul torpedoului? Cumva cu grija bineinteles, sa nu tai ceva fire, si sa-l pot monta la loc ulterior prin confectionarea unor suporti artizanali.

                              Ce ziceti, cei care ati mai demontat bord? Daca decupez torpedoul ajung la aeroterma sa-l scot si s-o pun la loc pe cea noua?

                              Stima!
                              Mihai

                              Comment


                              • (4) e motorul pe care trebuie să îl demontezi.
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google