Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Treapta 5 ? vezi siguranta in prima faza.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • tr 5? de cand are lg asta?
      rezistenta de trepte din aeroterma arsa

      Comment


      • Scuze, din neatentie, am vrut sa zic 1, 2, 3 nu functioneaza, doar treapta 4 porneste ventilatorul pe turatia maxima. Am verificat sigurantele si sunt ok. unde se afla mai exact acea rezistenta de trepte din aeroterma si ce trebuie sa demontez. Am demontat consola cu butoane si nu am descoperit nimica pe acolo.
        Last edited by RYCHY88; 1 August 2015, 22:26.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by RYCHY88 View Post
          Salutare, nu imi mai porneste deloc aeroterma pe treptele 1, 2, 3, 4 merge doar pe treapta 5. pareri ceva?
          Cind electroventilatorul functioneaza pe ultima treapta,de regula, este arsa siguranta termica de pe grupul de rezistente,montat in incinta climatizarii.Se poate inlocui siguranta termica ,cu un pic de indeminare...,dar atentie,e bine a cauta cauzele ce au determinat arderea sigurantei,altfel...

          Comment


          • Multumesc de raspuns #Ienush64 am gasit detaliata problema aici: http:// www. dacia club .ro/ Ventilatie-page-3-t15549-s60.html , pentru cei ce au aceeasi problema.
            sigpic

            Comment


            • Problema consum stand by Ambition dat de ventilator habitaclu :
              Consumul este de 120 mah , daca scot siguranta nr.36 de 30A se reduce automat la 60mah , la recuplare se aude un releu in bord care pentru 1 secunda suna ca un motoras electric .
              Intrebare : este normal acest consum doar pentru o perioada de timp dupa care se decupleaza ?
              Becul plafoniera si portbagaj sunt neglijabile avind in vedere ca sunt led de 1W.
              multumesc.

              Comment


              • Fără cheie în contact "aeroterma"(ventilatorul) nu este alimentată. - asta dacă instalația mașinii e originală, fără tuning la butoane etc, etc.

                Țacul e de la releul de + temporizat din UCH, bâzâitul e de la o masă insuficientă.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Fara cheie in contact au fost efectuate masuratorile .
                  Siguranta am incercuit-o cu portocaliu , pe aceasta cind o scot din soclu automat consumul cade de la 120 la 60 mah.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Pentru ce ai în semnătură ai schemele astea

                    via cheie contact(104) dai + pe F39 spre releu(233) și ai +12v forță via F36 spre comanda de climatizare (319)
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Posibil releul sa nu decupleze ?

                      Comment


                      • Posibil, verifică cu 233 scos.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Gasit defectiune , contactul de la plafoniera era vinovat, cel putin l-am curatat si acum la stingerea luminilor plafon si scoaterea mufei iluminare portbagaj ramin la un consum de 60 mah , repet , citit cu un aparat standard nu calibrat .
                          Am inteles ca dupa 30 minute UCH intrerupe alimentarea si ramine undeva in jurul valorii de 30-40 mah, nu am verificat dar deja suna altfel .
                          Multumesc de ajutor si schite detaliate .

                          Comment


                          • La X90 UCH intră în deep-sleep la aprox 30minute, dar se poate modifica în minus cu ddt2000.

                            Dacă ai alarmă și cdplayer aftermarket consumă și alea, mai mult decât mașina cheală
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Alarma nu am dar am schimbat HU original cu un Alpine , ciudat , daca scot mufa alimentare nu sesizeaza aparatul de masura nici o schimbare a valorii , trebuie sa mai testez pentru ca dupa cum spui ,nu se poate ca memoria din hu sa nu consume chiar nimic . Testarea consta in repornirea aparatului dupa legarea ampermetrului pentru ca el se opreste automat , intra in off , la scoaterea acumulatorului si isi sterge toate memorarile - de aici si certitudinea ca el consuma ceva .

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Țacul e de la releul de + temporizat din UCH, bâzâitul e de la o masă insuficientă.
                                Ce am mai facut :
                                masa suplimentara borna minus - carcasa acumulator din cablu 16mm cupru , prinsi cu papuci STAS cupru prin cositorire .
                                masa bord originale , doua cabluri la numar pe stinga si pe dreapta ramforsarilor de bord , desfacute si curatate .
                                masa suplimentara cablu 16mm caroserie- bloc motor pe partea cu distributia
                                Nu mai biziie releul, nu mai licareste lampa la plafoniera .
                                Mai doresc sa trag un fir de masa de 16mm intre carcasa bateriei (unde vine cel de la borna minus) si bord prin gaura prevazuta de fabrica , cea cu dop de cauciuc vazuta in tutorialele lui Cristi .
                                A fost de un real folos mentiunea cu "masa insuficienta" , merci, caz rezolvat .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google