Probleme Observate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Observate

    1.Stateam la o coloana zilele trecute si am observat ca din cand in cand cam odata la 2-3 min (motor pornit + clima) motorul da un soc, o scadere brusca de turatie,nu se observa mare lucru pe ac dar se simte un mic soc, o fi un ciclu normal al compresorului de ac, sau ... ?
    2.Scartaie pedala de frana sau traseul cand apas pedala, se aude si la pedala si undeva afara nu stiu la care roata + ca daca masina sta vreo 2-3 zile nemiscata, pedala de frana de beton nu mai e moale ca atunci cand merge servou-l sau a doua zi etc.
    Last edited by Ciochy; 10 July 2009, 12:54.

  • #2
    1. Mai mult ca sigur e vorba de pornirea treptei a 2-a la GMV, ceea ce e normal, dar nu ar trebui sa aiba loc fluctatii de turatie.
    2. Daca e de la pedala, se poate gresa zona respectiva. La roti incearca sa cureti cu apa cu presiune in zona rotilor si mai ales a etrierilor.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      imi poti da mai multe detali despre GMV ? am sa incerc sa pun o diagnoza pe masina si sa urmaresc daca cat scad turatiile in momentul socului.

      Comment


      • #4
        GMV= grup moto ventilator.
        E normal sa porneasca in tr 2 a, mai ales in conditiile spuse de tine.
        Asadar nimic neobisnuit.

        Comment


        • #5
          a doua oara mi-a picat cauciucul de pe pedala de frana si am masina de un an si o luna, plus ca mi s-a desfacut singur (probabil de la vibratii) plasticul unde e manerul de deschidere a usilor, e un surub torx acolo cu care le-am strans pe toate
          Alte probleme n-am avut.
          Toate cele bune...
          Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

          Comment


          • #6
            da dar socul asta e tot la 2 min nu se simte ca s-ar opri, dupca care sa porneasca iar ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cezar View Post
              GMV= grup moto ventilator.
              E normal sa porneasca in tr 2 a, mai ales in conditiile spuse de tine.
              Asadar nimic neobisnuit.
              Ai auzit la 1.4 vreodata sa porneasca tr 2 la ventilator?
              Eu niciodata (poate la variantele cu AC, dar fara AC, nu porneste tr II, cred ca nici n-o are).

              Oricum, caderile de turatie ia asa hal nu pot fi cauzate de tr 2 ventilator.
              Cat consuma ala, 100-150W? N-are voie sa faca asa, vezi sa nu fie ceva problema la aprindere, sa fie bobina bulita.
              Last edited by Octavian; 11 July 2009, 14:54.

              Comment


              • #8
                Depinde pe unde mergi si cum mergi. In Bucuresti stat bara la bara in 40 de grade, vara cand porneste GMV pe treapta 2 zici ca ai pornit al doilea motor ...sigur au si variantele fara AC 2 trepte de turatie.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  sau poate sa fie altceva sa decupleze si sa cupleze butonu de aer conditionat singur si asa aeru iti functioneaza defectuos de aici si scaderile de turatie
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • #10
                    de decuplat cuplat aer conditonat nu e ca am ascultat si nu se aude electrocupla, si de la aprindere nu e ca se intampla numai cu clima pornita

                    Comment


                    • #11
                      sa nu se faca condens pe vreo conducta si sa picure apa pe ceva senzor. Nici un proiectant nu-i perfect, si de aceea ar trebui sa verifici si daca este vreun senzor pe sub vreo conducta de aer cond.
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octavian___30 View Post
                        Ai auzit la 1.4 vreodata sa porneasca tr 2 la ventilator?
                        Eu niciodata (poate la variantele cu AC, dar fara AC, nu porneste tr II, cred ca nici n-o are).
                        Din spusele lui rezulta clar ca masina are aer conditionat!

                        Originally posted by Octavian___30 View Post
                        Oricum, caderile de turatie ia asa hal nu pot fi cauzate de tr 2 ventilator.
                        Cat consuma ala, 100-150W? N-are voie sa faca asa, vezi sa nu fie ceva problema la aprindere, sa fie bobina bulita.
                        Eu cand stau in trafic si e foarte cald afara, atunci cand porneste treapta 2 simt cum vibreaza pana si volanul incet... Vibratia se simte cam 1-2 secunde... Nu este vreun efect placebo intrucat simt chiar si atunci cand am muzica relativ tare...
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google