Ambreiaj Plin De Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Plin De Ulei

    ieri a inceput sa patineze ambreiajul...avand masina doar 35000 km, m-am gadit ca e cam aiurea si m-am dus la Meridian, la 21:00 sa o ridicam pe elevator, sa vedem ce e pe sub ea...

    Surpriza, intre cutie si motor, era o ditai pata de ulei de cutie...

    Initial, cel de la receptie, mi-a zis ca daca e distrus discul, nu se schimba pe garantie, ca e consumabil...am zis ok, sa vedem ce e acolol. Dupa ce am ridicat-o si a am vazut impreuna cu mecanicul, uleiul, a ramas ptr Dacotec sa trimita poze la Dacia sa ceara inlocuire disc, placa....dupa cateva ore, trec pe la service si cutia era data jos, si comanda facuta ptr piese...yupii....

    Beleaua a fost de la semeringul axului central de la cutia de viteze, pe acolo curgea ulei si in improsca in toata cavitatea sistemului de ambreiaj, patinand...

    Discul era imbibat de ulei...


    Intrebarea mea este: Astia or sa schimbe doar discul si placa? sau intra si rulmentul de presiune? Daca imi da doar disc si placa, o sa iau eu separat rulmentul ca nu merita sa fie el de 35000 km si restul noi.

    Toate ca toate, dar acest nefericit eveniment, m-au facut cu ambreiaj nou, la 35000 km, gratis (sau aproape daca pun la socoteala rulmentu')
    e-mail: office@stickere.info

  • #2
    Rulmentul il schimbi numai daca huruie. Teoretic, un rulment de presiune duce mai multe placi si discuri pana se duce si el. Pe de alta parte, daca tot ai „bafta” asta, nu vad de ce nu te-ai face cu ambreiaj nou-nout si, daca totul va fi OK, cel putin 100000 km nu ar trebui sa ai probleme cu el.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      E bine cand se termina cu bine, adica iti pune piese noi.
      Poti sa iei partea buna, te-ai ales cu placa si ambreaj nou (astea cu manopera ar fi costat 9 milioane).

      Comment


      • #4
        Originally posted by JREwing View Post
        Rulmentul il schimbi numai daca huruie. ....
        Rulmentul de presiune se schimba odata cu kit-ul ambreiaj.35 000 km sunt suficienti pentru al schimba.

        Comment


        • #5
          Am vb cu cei de la service acum. Au comandat pe garantie kitul complet: placa, disc, rulment. Deci, ambreiaj complet, nou.

          Daca nu era beleaua asta cu uleiul, au zis ca m-ar fi costat cu manopera cu tot, la ei, 1800 lei...
          Last edited by alexyno; 15 July 2009, 10:30.
          e-mail: office@stickere.info

          Comment


          • #6
            Manopera + chit ambreiaj = 18 milioane? ...astia sunt efectiv niste cretini )))
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Au niste preturi la Meridian, la piese, de te-ndoaie. O revizie benzina la ei costa 550 lei, la Dacoserv 300....
              e-mail: office@stickere.info

              Comment


              • #8
                E bine ca nu plastesti nimic.

                PS: in Arad la reprezentanta kit ambreaj + manoprea=900 lei...ce diferente, inuman.

                Comment


                • #9
                  Stiu...Costul total, o sa-l vad cand se inchide comanda. O sa rog sa-mi zica cat a platit Dacia...
                  e-mail: office@stickere.info

                  Comment


                  • #10
                    de fiecare data cand schimb anumite parti ale motorului sau ambreiajului si acestea sunt kit e pacat sa nu le schimbi pe toate ca in cazul de fata ambreiajul,placa,disc+rulment,nu e neaparat necesar si rulmentul la 35 mii dar daca tot e kit e pacat ca dupa vreo inca 50 mii km sa iti huruie ala si sa iti para rau ca nu l-ai schimbat si pe el o data cu placa si ambreiajul
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      Intrebare alexyno - pe unde ai trecut cu masina sau mai bine zis cum ai reusit sa o bagi in apa atat de adanc incat sa strici acel rulment ?
                      Eu unul te trimiteam la plimbare cu masina - acel rulment nu prea are cum sa fie afectat cu tot cu siemering decat daca faci o imersie cu masina in rau
                      ? asa e ?

                      Comment


                      • #12
                        pai omul a scris ulei ... niciunde vorba de apa ...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Discul s-a imbibat cu ulei din cutia de viteze. Uleiul a curs pe la semeringul axului central de la cutia de viteze. Nu am zis nimic de apa....
                          e-mail: office@stickere.info

                          Comment


                          • #14
                            Aceeasi problema!!!!! Help!!!

                            va rog sa ma ajutati si pe mine !!!
                            eu am aceeasi problema , ambreiajul e plin de ulei .tot din cauza semeringului de la axul central doar ca am ambreiaj nou si nu e necasar sa-l schimb. VREAU SA CUMPAR PIESA AIA (E CA O PALNIE) CARE ARE IN EA SEMERINGUL ACELA CU ARC SI UN RULMENT MIC DAR NU STIU CUM SE NUMESTE NU STIU UNDE SA MA DUC SI CE SA CER . VA ROG SA A AJUTATI PT CA IMI PATINEAZA AMBREIAJUL F TARE SI BAG CATE 2 LITRI DE ULEI IN CUTIE IN FIECARE LUNA

                            Comment


                            • #15
                              Se numeste "simering arbore primar"; e cam greu de schimbat acasa (iti trebuie niste scule mai speciale). Mergi in service.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google